“€ 7 voor een uurtje liggen.”
Beoordeling van Agios Nikolaos Beach

Geclassificeerd als nr. 9 van 46 dingen om te doen in Kárpathos
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Voedsel te koop, Activiteiten voor oudere kinderen
14 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustige plek. Na de lunch gingen we om half vier even op een bedje op het verder lege strandje liggen en jawel hoor, het duurde niet lang of de stoelenbeheerder kwam de dagvergoeding incasseren. Kwam erg onsympathiek over. Het restaurant was overigens prima.

15 juni 2017 beoordeeld

Dit is een klein dorpje met een haven en een strandje. Toen wij er waren, was men bezig om het strand wat vol met stenen lag weer het aanzien te geven wat toeristen er van verwachten. Dus de stenen aan de kant en het zand weer tevoorschijn te toveren. Om dit op ons gemak te bekijken zijn we bij taverna Posidon gaan eten. Het was een mooi terras en binnen was te zien hoe vroeger de inrichting van de originele huizen op Karpathos er uit zagen. Ook bij dit restaurant hebben we heerlijk gegeten en een leuk gesprek gehad met de eigenaar, die ook nog zijn eigen vis vangt. Hij had een goed gevoel voor humor, door te zeggen "je had toch water besteld? En dan toch met een fles bier aan te komen. Het aangeboden dessert kregen we in een klein bootje.

27 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

op rondreis daar terecht gekomen. Leuk klein dorpje met haventje. wel erg druk met toeristen omdat daar veel excursies starten naar het schipwrak en Blue Caves. Lekker koffie gedronken met heerlijke appelkoek aan het haventje. Strandje kiezel en klein. Wij zijn doorgereden naar wat mooier en rustiger strandje.

20 september 2016 beoordeeld

We hebben hier niet gezwommen, maar vonden het een leuk strand, hebben er wel gegeten. Lekker rustig

Bekijk meer beoordelingen
13 juli 2016 beoordeeld

Vond dit een prima strandje in kleine baai. Heel rustig, 1 rij parasols en een fijne taverne om lekker te eten.

Reizigers die Agios Nikolaos Beach bekeken, bekeken ook

Kárpathos, Dodecanese

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

In Agios Nikolaos Beach geweest? Deel je ervaringen!