Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Prachtig strand

Echt geweldig strand en inderdaad moet je betalen voor 2 strandbedden en parasol, dat lijkt mij ... meer lezen

Beoordeeld op 29 augustus 2018
mars02068
Almere, Nederland
via mobiele applicatie
Via Spoa naar Agios Nicolaos gereden.

Beoordeeld op 15 juni 2017
halyk0
Zwijndrecht, Nederland
Lees alle 129 beoordelingen

15 juni 2017 beoordeeld

Dit is een klein dorpje met een haven en een strandje. Toen wij er waren, was men bezig om het strand wat vol met stenen lag weer het aanzien te geven wat toeristen er van verwachten. Dus de stenen aan de kant en het zand weer tevoorschijn te toveren. Om dit op ons gemak te bekijken zijn we bij taverna Posidon gaan eten. Het was een mooi terras en binnen was te zien hoe vroeger de inrichting van de originele huizen op Karpathos er uit zagen. Ook bij dit restaurant hebben we heerlijk gegeten en een leuk gesprek gehad met de eigenaar, die ook nog zijn eigen vis vangt. Hij had een goed gevoel voor humor, door te zeggen "je had toch water besteld? En dan toch met een fles bier aan te komen. Het aangeboden dessert kregen we in een klein bootje.

27 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

op rondreis daar terecht gekomen. Leuk klein dorpje met haventje. wel erg druk met toeristen omdat daar veel excursies starten naar het schipwrak en Blue Caves. Lekker koffie gedronken met heerlijke appelkoek aan het haventje. Strandje kiezel en klein. Wij zijn doorgereden naar wat mooier en rustiger strandje.

20 september 2016 beoordeeld

We hebben hier niet gezwommen, maar vonden het een leuk strand, hebben er wel gegeten. Lekker rustig

13 juli 2016 beoordeeld

Vond dit een prima strandje in kleine baai. Heel rustig, 1 rij parasols en een fijne taverne om lekker te eten.

15 september 2015 beoordeeld

Zeer mooie, rustige baai. Slechts beperkt aantal strandstoelen. Taverne aanwezig waar je traditionele gerechten en verse vis kan nuttigen.