Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Dagje strand aan de westkust.

Agios Nikolaos beach bevindt zich in het dorp Arkassa. Het zandstrand staat bekent om de hoge ... meer lezen

Beoordeeld op 5 december 2018
robertsR7129KQ
Karpathos Town (Pigadia), Griekenland
Prachtig strand

Echt geweldig strand en inderdaad moet je betalen voor 2 strandbedden en parasol, dat lijkt mij ... meer lezen

Beoordeeld op 29 augustus 2018
mars03668
Almere, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 130 beoordelingen

Beoordeeld op 15 juni 2017

Dit is een klein dorpje met een haven en een strandje. Toen wij er waren, was men bezig om het strand wat vol met stenen lag weer het aanzien te geven wat toeristen er van verwachten. Dus de stenen aan de kant en het zand weer tevoorschijn te toveren. Om dit op ons gemak te bekijken zijn we bij taverna Posidon gaan eten. Het was een mooi terras en binnen was te zien hoe vroeger de inrichting van de originele huizen op Karpathos er uit zagen. Ook bij dit restaurant hebben we heerlijk gegeten en een leuk gesprek gehad met de eigenaar, die ook nog zijn eigen vis vangt. Hij had een goed gevoel voor humor, door te zeggen "je had toch water besteld? En dan toch met een fles bier aan te komen. Het aangeboden dessert kregen we in een klein bootje.

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 27 september 2016 via mobiele applicatie

op rondreis daar terecht gekomen. Leuk klein dorpje met haventje. wel erg druk met toeristen omdat daar veel excursies starten naar het schipwrak en Blue Caves. Lekker koffie gedronken met heerlijke appelkoek aan het haventje. Strandje kiezel en klein. Wij zijn doorgereden naar wat mooier en rustiger strandje.

Datum van activiteit: september 2016
Beoordeeld op 20 september 2016

We hebben hier niet gezwommen, maar vonden het een leuk strand, hebben er wel gegeten. Lekker rustig

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 13 juli 2016

Vond dit een prima strandje in kleine baai. Heel rustig, 1 rij parasols en een fijne taverne om lekker te eten.

Datum van activiteit: juni 2016
Beoordeeld op 15 september 2015

Zeer mooie, rustige baai. Slechts beperkt aantal strandstoelen. Taverne aanwezig waar je traditionele gerechten en verse vis kan nuttigen.

Datum van activiteit: september 2015