“Super strandje!”
Beoordeling van Achata

Geclassificeerd als nr. 7 van 48 dingen om te doen in Kárpathos
Attractiegegevens
22 juni 2016 beoordeeld

Alleen al de rit er naar toe was adembenemend mooi! Wij zijn op een ochtend lekker vroeg gegaan en alles zag er zo mooi uit. Ook de aankomst op het strand, nog stil, was zo fijn. De bedjes en parasols stonden wel al uitgestald. De taverne was al open voor een lekkere kop koffie en de mensen waren zoooo aardig! Wel zijn waterschoenen heel prettig hier, omdat het strand (grote) kiezelsteen is. Ik had er een hele fijne dag!

6 juni 2016 beoordeeld

Lekker rustig strand, (mei, juni). Prachtig gelegen tussen de bergen. Kiezelstrand en wel direct diep water, dus wel opletten met kleine kinderen.
Leuke mensen en lekker eten bij de taverne op het strand. Ligbedden en parasol te huur.

4 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig strand met helder water. De weg er naartoe was opzich al spectaculair maar zeker de moeite waard. Wij zijn om de zoveel tijd even uitgestapt om natuurlijk van de geweldige omgeving en uitzicht te genieten. Prachtige natuur en ook voor te snorkelen is dit een mooie plek.

15 maart 2016 beoordeeld

Alleen al de trip naar Achata beach is fenomenaal, rijdend of lopend via een smalle verharde weg door de schitterende natuur. Op het kiezelstrand dat steil afloopt naar het water worden bedjes en parasols verhuurd. Een heerlijke taverna met lekkere eenvoudige lokale gerechten van een lieve familie.

Bekijk meer beoordelingen
15 september 2015 beoordeeld

Mooi, rustig kiezelstrand gelegen in rustige baai. Strandstoelen en parasol te huur aan 6 euro per stel. Douche aanwezig om je af te spoelen. Taverne voorhanden waar je iets kan eten en drinken.

Reizigers die Achata bekeken, bekeken ook

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

In Achata geweest? Deel je ervaringen!