Beoordeeld op 8 juli 2018

Personeel vriendelijk, gehele periode ok, appartement zeer ok. ontbijt prima, met wit/ bruinbrood, crackers, diverse koekjes,cake, yoghurt met 3 soorten musli, veel fruit ( appel banaan,meloen en kersen,)kaas en vleeswaren, gekookt ei scrambels eggs, en diverse griekse hapjes.

Kamertip: Wij vonden ons appartement souterrain zeer ok, andere kamers weet ik niet.
Datum van verblijf: juni 2018
RetLeonidas, Front Office Manager van Leonidas Hotel & Apts, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2018

Dear Guest,
We appreciate that you spent time to make a review for us.
Our priority is our clients to have pleasant holidays with us!
Thank you so much for visiting us.
We hope to see you again!!!

Beoordeeld op 20 juni 2018 via mobiele applicatie

Goede bedden, heerlijke douche, fijn zwembad. Alle medewerkers zijn zeer vriendelijk. Alles is zeer schoon, bijna iedere dag schoonmaak en nieuwe handdoeken. Voor herhaling vatbaar! Bij het uitchecken was helaas niemand aanwezig, er reageerde ook niemand op het belletje (8u in de ochtend).
Je loopt zo vanuit de voordeur het strand op, 10 a 15 min lopen naar hartje centrum. Tips: eten bij Le Dome (naast Leonidas) of Day Night (richting de oude haven bij het centrum, aan de boulevard). Huur vooral een auto, wij hebben dit gedaan bij Speed Weel, die werken samen met Tui.

Datum van verblijf: juni 2018
RetLeonidas, General Manager van Leonidas Hotel & Apts, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2018

Dear Clients,
We appreciate that you spent time to make a review for us.
We are so pleased because we know that you are satisfied from your visiting in our city and specially in our hotel.
We are a small family hotel and we try always to do our best for our clients.
We apologised for your missed call. Our reception staff starts at 08:00 except if there is a special reason for a small delay.
Thank you very much for your preference of your holidays in our hotel.

Beoordeeld op 28 september 2017

Wat hebben we een prachtige week gehad in Leonidas. Ontzettend vriendelijk personeel, en een prachtige studie inclusief bubbelbad. De service is er top, ontzettend schoon, een heerlijk zwembad grenzend aan onze studio. Kortom, wat een luxe. Zo hoort een vakantie te zijn!

Kamertip: De studios op de begane grond grenzend aan het zwembad zijn geweldig!
Datum van verblijf: september 2017
RetLeonidas, Manager van Leonidas Hotel & Apts, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2017

We appreciate that you spent time to make a review for us. It ia always great we know that our clients enjoy their holidays in our hotel. Thank you very much for your kind review!

Beoordeeld op 11 september 2017 via mobiele applicatie

Vanaf het 1e moment dat we binnenkwamen al n wauw gevoel.
Moderne studio met n luxe "badkamer". Allemaal leuk ingericht.
We zaten helemaal bovenaan , lift aanwezig. Top !!
We vermaken ons prima. Ook de medewerkers zijn erg aardig. Kamers/studio word(en) ook netjes bijgehouden

Datum van verblijf: september 2017
RetLeonidas, Manager van Leonidas Hotel & Apts, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2017

Thank you very much for yourtime to make a review for us. It is always heartwarming to hear that our guest were satisfied with their holidays in our hotel. We appreciate that you chose our hotel for your holidays!

Beoordeeld op 23 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben 10 dagen zonder klachten doorgebracht in Leonidas. Mooie kamer, met regendouche en goede apparatuur. De airco's werken top. Het is schoon en ziet er mooi uit. Personeel is vriendelijk en de schoonmaak wordt goed gedaan. Veel ruimte bij een 2-5 persoons appartement. De bedden liggen prima, zacht matras!!

Datum van verblijf: augustus 2017
RetLeonidas, Manager van Leonidas Hotel & Apts, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2017

Thank you very much for taking the time to review our property. It is always heartwarming to hear that our guests are satisfy with accomodation in our hotel also with our staff and we appreciate for the high evaluation...