Beoordeeld op 29 juli 2016 via mobiele applicatie

Ik en mijn vriend hadden 7 nachten in dit hotel geboekt. De ligging vonden we heel goed. Vlak bij/ in het centrum dus dicht bij alle leuke winkelstraatjes, resto's en bars. Strand is iets verder wandelen maar het is een aangename wandeling door de winkelstraatjes en langs de haven en is goed te doen! Het is inderdaad wat lawaaierig 's nachts zoals sommigen dit hier ook vernoemen maar dat is typisch centrum en dat moet je weten als je een hotel nabij/ in centrum boekt. En dan vind ik dit nog heel goed meevallen en niet storend.

De kamer en ontbijt vonden we wel echt niet zo goed. We hebben hier een ander koppeltje leren kennen en zij hadden net dezelfde opmerkingen als ons namelijk:
- bedden zijn allemaal 1 persoons
- bedden zijn ook heel hard en liggen niet zo comfortabel
- badkamer staat onder water als je gedoucht hebt en blijft ook lang zo nat staan.
- airco maakt wel wat lawaai maar is voor sommige mensen storend , anderen weer niet. Mijn vriend slaapt er los door, ik niet.
- ontbijt: weinig tot bijna geen variatie en heel weinig keuze. Steekt na 2/3 dagen echt wel al tegen...

Wij hadden enkel overnachting en ontbijt geboekt dus over lunch en diner kan ik niets zeggen.

Voor de rest zijn alle mensen (hotel en in de stad etc) hier super vriendelijk , je voelt je veilig en op je gemak. Kreta en zeker het centrum rethymnom is echt de moeite waard om te bezoeken. Als je veel uitstappen wil doen en verschillende plaatsen wil bezoeken moet je misschien wel een paar keer naar verschillende streken in Kreta op reis gaan. Vanuit rethymnom zijn vele plaatsen, 1,5 tot 2u en langer, rijden met de bus/ auto.

Groetjes

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 17 juni 2016 via mobiele applicatie

Gewoon een hotel waar de prijs/kwaliteit verhouding erg goed is. Vetwacht geen super luxe, maar dat kan niet voor die prijs.
Kamer heeft 2 x 1 persoonsbed. Toilet + douche. Wel klein, maar voldoet.
Tv. Regelbare airco.
Ontbijtbuffet is goed.
Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 29 april 2016

Super weekje gehad op dit mooie eiland! Veel gezien en gedaan, helaas was het seizoen nog niet geopend dus was er nog niet zo heel veel te doen. Ook in het hotel waren het zwembad en de bar nog gesloten. Ontbijt en kamers waren prima. Goed gelegen hotel, 2 min van het mooie centrum van Rethymnon. Personeel was ook erg vriendelijk en behulpzaam.

Aanrader: Ga op excursie met Markidis Travel. Zelf 3 tours meegedaan en veel van de Griekse cultuur gezien! Personeel super :)

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 21 september 2015

Voor de prijs prima. Heel goedkoop (via bucher reizen). Het ontbijt was best oké. Het avondeten was drie keer niks. Douchegordijnrails kapot. Wifi was niet super snel, maar meestal voldoende om te whatsappen. Lift aanwezig. Zwembad ook, maar die gebruik je toch niet met zo'n mooie zee.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 10 juni 2015 via mobiele applicatie

Een week in dit hotel verbleven. Het hotel is behoorlijk gedateerd maar de kamers worden goed schoongemaakt. Het ontbijt valt wel wat tegen. Service is zeer vriendelijk.
Voor een beperkt budget is dit een prima hotel.
Pluspunt: zeer centraal gelegen met voldoende parkeergelegenheid!

Datum van verblijf: juni 2015