Beoordeeld op 6 oktober 2018 via mobiele applicatie

Heel leuk stadshotelletje in het hart van de oude stad. Vriendelijke mensen , prima kamers. Alles op loopafstand. Het zwembad is eigenlijk een zwembak maar dat mocht de pret niet drukken. Heerlijk ontbijten of relaxen in de prachtige binnentuin.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 16 oktober 2017

Prachige kamers, perfecte ligging midden in de oude stad. Geluidsoverlast viel enorm mee. Schoon en fris. Zwembadje erg klein zo ook het balkon. Wij kunnen dit zeker aanraden. 15 minuutjes van het strand dus ideaal.

Kamertip: Kamer 8, schoon en mooi. Klein balkon met zicht op straat
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 14 oktober 2017

Positief: de hygiene is geweldig: alles schoon, geen twijfel over. Het appartement zelf ook (materialen, afwerking, ruimte, luxe), evenals het personeel (vriendelijk, attent, meedenkend). De tuin is ook erg fijn, evenals de locatie.

Negatief: wij hadden een appartement aan de voorkant. Dat betekent veel meer geluid dan we hoopten. Het geluid van het terras zelf (gepraat, muziek) gaat nog wel en is gezellig te noemen, maar het geluid 's ochtends van versleepte spullen (metaal over steen, heerlijk) en een gekke bromtoon die rond half negen startte en een uur aanhoudt, voelde als een stevig minpunt. Was dit er niet bij, dan hadden we zonder problemen een 9 of een 10 gegeven.

Kamertip: Als je boekt, neem dan een kamer die niet aan de straatkant ligt.
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 24 mei 2017 via mobiele applicatie

Eerste week van mei hier verbleven. Heerlijk genoten.
Huurauto geparkeerd aan het water onder het fort. (Aangegeven parkeerterrein wordt gerenoveerd). Parkeren was hier gratis. Ongeveer 7 min lopen vanaf het hotel. Aangegeven parkeerterrein is nog geen 5 min lopen. Voor ons geen probleem met de koffers.
Mooie ruime kamer. Wij hadden kamer 6 (superior) met balkonnetje uitkijkend op het zwembad. Heerlijk rustig. Bed helaas wel wat aan de harde kant.
Heerlijke sfeervolle tuin. Zwembad is leuk om een keer in te springen/je voeten in te hangen. Te klein om echt baantjes te trekken. 2 middagen heerlijk gerelaxed hier. Doordat het hotel zo kleinschalig is, heb je de tuin vaak bijna voor jezelf alleen. Altijd wel zon in een deel van de tuin te vinden. Zwembad in het voorjaar wel vaak in de schaduw. Maar dat is logisch in een binnenstad.
Lekker ontbeten bij de bistro voor de deur. Gezellig om de straat op te kijken en tussen de lokale bevolking te ontbijten. De bistro serveert ook aan het zwembad.
Vriendelijke persoonlijke service. Weinig wisseling van personeel in een week tijd, dus altijd een bekend gezicht. Was tijdens onze vakantie zwanger. Goede tips gekregen over haalbare excursies en het eten in Griekenland.
Zoek je een kleinschalig, sfeervol hotel in de gezellige binnenstraatjes ipv aan de boulevard (5min lopen), dan is dit zeker een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 11 april 2017

Deze studios zijn echt goed gelegen.
Het personeel is erg behulpzaam en altijd super vriendelijk.
Het buiten zwembad is niet verwarmd, voor ons was het nog wat te koud, en behoorlijk klein.
De kamer, de junior suite, was super netjes, groot, prachtige badkamer,....niets negatief.
Het ontbijt in de aanliggende taverne, vonden wij iets minder.

Datum van verblijf: april 2017