Beoordeeld op 3 juli 2018

Mooie schone kamer goede bedden en erg vriendelijk personeel .
Goed ontbijt en diner zeer afwisselend vis en vlees kom hier zeker naar terug top hotel.
Markt was erg leuk om heen te gaan en rondrit bus ook een aanbeveling Chania is ook een mooie bustrip.

Kamertip: Zeezicht was super
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 23 september 2017 via mobiele applicatie

We hebben een prima verblijf gehad. Ligging perfect, 15 minuten lopen van het centrum, aan de boulevard en het strand. Kamers zijn niet zo groot, bedden lagen goed. Het eten in het restaurant is erg goed, gevarieerd en uitgebreid. Het zwembad is klein. Er zijn twee liften, deze zijn niet zo groot. Het personeel is vriendelijk. De strandbedden zijn gratis evenals de handdoeken service. We hebben een heerlijke vakantie gehad. We raden dit hotel aan.

Datum van verblijf: september 2017
OKHOTELS, Ιδιοκτήτης van Kriti Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2017

Dear Guest,
I would like to thank you for taking the time to write your review.
I hope you had a safe and pleasant journey back home and will be happy to welcome you again soon!

Beoordeeld op 26 juni 2017

Kamer (superior room) was modern, praktisch en luxueus maar klein met voor terras een gigantische boom die elk verder zicht ontnam (geen zicht op tuin, zoals brochure stelt). Vriendelijke receptioniste, 2 formulieren manueel invullen (hallo digitalisering!) is achterhaald wanneer je via internet hebt geboekt (en via mastercard betaald, unrefundable). Neem dan copy van ID. Prima cleaning staff. Lekker en gevarieerd eten met ruim aanbod in self-service. Een fles wijn aan tafel is geen optie omdat je de tijd niet hebt om er rustig van te genieten. Parkeerplaatsen hotel zijn zeer beperkt (2) wat voor de nodige stress zorgt wanneer je van een trip terug het hotel bereikt (terwijl er nodeloos 2 plaatsen voor een 10-tal fietsen worden voorzien (geen fiets gezien). Eén lift voor een middelgroot hotel is gewoon te weinig en zorgt voor lange(re) wachttijden. Mooi privé strand met strandstoelen en parasols. Zwembad aan hotel wordt niet gebruikt (te klein, vlak aan restaurant, enkel voor de foto's). Restaurant manager was vriendelijk maar ze ging gebukt onder de stress. Eindconclusie degelijk maar voor 5 sterren niet top.

Kamertip: kies voor een grote kamer met zicht op zee.
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 16 oktober 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben vier nachten in dit prachtige hotel mogen verblijven. Het is een absolute aanrader. Het hotel is goed onderhouden, de badkamer is modern met een heerlijke douche waar ook zeker voldoende water uitkomt. Dat hebben wij wel anders meegemaakt op Kreta. De bedden zijn wat ons betreft aan de zachte kant maar dat is smaak. Wij hadden zijzicht zee geboekt en ook gekregen. De kamer werd dagelijks schoongemaakt inclusief schone handdoeken. Het ontbijt was zeer uitgebreid.
Tegenover het hotel is het strand, strandbedjes zijn gratis en er is bediening op het strand. Badlaken kun je bij de receptie halen.
Echt een aanrader dit hotel.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 13 september 2016 via mobiele applicatie

Nabij het centrum van Rethymnon ligt het moderne hotel Kriti beach. Tijdens onze vakantie hadden wij logies met ontbijt. Een zeer uitgebreid en heerlijk ontbijt. Kamers zijn keurig. Hotel is ook schoon. Centrum ligt op loopafstand. Vriendelijk personeel. Nadeel is wel dat er een klein zwembad is, maar het hotel ligt aan het strand. Een van de beste hotels van Rethymnon.

Datum van verblijf: september 2016