Beoordeeld op 2 juni 2017 via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek aan Kreta en het Rimondi Boutique Hotel een zeer goede service ervaren. De manager en het overige personeel doen er alles aan om het verblijf tot een succes te maken. Een aanrader voor iedereen die houdt van een kleinschalig hotel, op een top locatie en met een persoonlijke touch.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 20 september 2016

Hotel op een mooie plek in het historische centrum van rethymno. Het hotel bestaat uit twee delen aan weerszijde van een pittoresk smal straatje. Wij zaten in het 'estate' gedeelte van het hotel, erg mooi. Kamer was uitstekend (deluxe suite); mooi design, schoon en veel ruimte. Ontbijt is goed verzorgd en men biedt een persoonlijke service.

Voor een bezoek aan het historisch Rethymno een goede keus. Hou er wel rekening mee dat het hotel met de auto niet (direct) bereikbaar is, maar op ongeveer 5minuten wandel afstand.

Kamertip: Kies een kamer in het estate gedeelte
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 30 mei 2016

Heerlijk hotel, deels gevestigd in een piekfijn gerestaureerd Venetiaans herenhuis. Aan de overzijde van de zeer smalle straat ligt Rimondi Palace, moderner. We verbleven dus in het oude gedeelte. Kraaknet en goed verzorgd. Zeer aangename sfeer. Goede en ruime koelkast; kamersafe. Ruim hotellinnen. We hadden aanvankelijk wat problemen met het warm water, maar dat werd snel opgelost. Wel kleine douche en badkamer. Zeer lief en behulpzaam personeel. Goed ontbijtbuffet 's morgens, buiten, aan de rand van de zwempool. Je wordt bij aankomst en vertrek door het personeel geholpen met de bagage, want de bus stopt op enkele honderden meter van het hotel wegens de te nauwe straatjes. Bij het vertrek krijg je nog een kleine attentie mee voor thuis.

Kamertip: Prijzen zijn afhankelijk van het soort kamer. De mooiste hebben een dakterras. Sommige hebben ook balkonnetjes.
Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 22 september 2015

Oke, misschien zijn de kamers wat ouderwets, de douche een beetje klein en hoor je heus wel wat geluiden van de straat maar dat weegt allemaal makkelijk op tegen de lokatie, het mooie gebouw, leuke binnenplaatsen, heerlijk ontbijt eh bijzonder aardig personeel! Ik raad dit hotel dan ook zeker aan!

Kamertip: Ik zou een kamer ver van de straat vragen
Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 21 juni 2015

Geweldig boutique hotel in het midden van het oude centrum. Toch heb je door de ligging heel weinig last van de drukte. Supergezellige kamers. Hotel wordt in 2 gedeeld door een smal steegje waar je enkel als voetganger door kan. Bediening is ook supervriendelijk en bij laat vertrek heb je toch nog de mogelijkheid om te douchen voor vertrek, ondanks dat je geen kamer meer hebt. Niets is hier te veel.

Datum van verblijf: augustus 2014