“Perfect day”
Beoordeling van Vatania Taverna Meze Bar

Vatania Taverna Meze Bar
Geclassificeerd als nr. 6 van 430 Restaurants in Rethymnon
7 augustus 2020 beoordeeld

We zijn een dagje op het strand geweest en hebben bij hun een strand stoel genomen. Deze werd grondig gekuisd door corona. De bediening was prima heel vriendelijk heel vlot. Lekkere smoothies cocktailles en biertjes a volanté. Heerlijke meze en zalig om de zon zo te zien ondergaan. We hebben ons laten verassen door hun door s avonds enkele meze te bestellen en de hele tafel stond vol.. overheerlijk! Perfect! Alles was op! En ja hoor we waren maar met 2 maar hebben gegeten voor 4 en ons geamuseerd met de baas vakis monica en hun kleine dochtertje. Bedankt voor de heerlijke eerste avond in Kreta! We komen zeker nog terug! Want we zijn nog 11 dagen hier whoehoeeeeew!

Datum van bezoek: augustus 2020
VakisK, Ιδιοκτήτης van Vatania Taverna Meze Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2020

Dank u well Emily. You get what you are. So I'm happy that you have a great time here because we also have with you guys. Tot zeans
WELCOME HOME

26 juli 2020 beoordeeld

Het eten was erg lekker! Ook waren de bedingen en de sfeer erg goed! Tot slot heb je er een prachtig uitzicht over zee!

Datum van bezoek: juli 2020
VakisK, Ιδιοκτήτης van Vatania Taverna Meze Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2020

Svennijveen my friend. I was really happy that you chose our restaurant for your last night. We really appreciate that. So, thanks a lot and Tot zeanns.
WELCOME HOME

11 juli 2020 beoordeeld

Heel vriendelijk, fijne service . Heel net personeel waar je zeker mee kon lachen. Het eten is onwijs lekker en word met liefde gemaakt. We hebben hier een aantal keer gegeten en elke keer stonden we weer versteld ervan.

Gr Robbert en Felicity

Datum van bezoek: juli 2020
VakisK, Ιδιοκτήτης van Vatania Taverna Meze Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2020

787felicityk thanks for writing. And for the nice photos. I'm gonna try to write it
Tot zeanns

22 september 2019 beoordeeld

Heel erg goed eten. Personeel heel aardig. Grappig, behulpzaam. Echt een aanrader. Je krijgt waarde voor je geld. Voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: september 2019
20 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant. Gastvrij. Eigenaar huurde vorig jaar dit restaurant nog, maar is nu zelf eigenaar. Heerlijk gegeten. Relaxed. Heerlijk ijstoetje van het huis. Zeker komen we terug!

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Vatania Taverna Meze Bar bekeken, bekeken ook

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

In Vatania Taverna Meze Bar geweest? Deel je ervaringen!