10 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 186
travelup.comUS$ 177
TravelocityUS$ 186
Beoordeeld op 19 mei 2022 via mobiele applicatie

Een ontzettend leuk kleinschalig Hotel met bijzonder vriendelijk personeel en heel erg netjes zeg maar erg schoon hotel met iedere dag een echt Europees ontbijt waar niets ontbreekt en en zelf een ice Frappe bij het ontbijt hoort Topppppp

Kamertip: Hotel achter de boulevard en zo op strand, wij zaten vaak bij Stavaros van Fresh Corner 2 stoelen incl. parasol a €8,- Parkeren is lastig
Datum van verblijf: mei 2022
Konstantinos S, Υπεύθυνος van Melrose Hotel Rethymno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2022

Dear Gerard,
Thank you for choosing the Melrose Hotel for your recent stay in Rethymno.
We are delighted to know that you had a great stay and you were so pleased with the cleanliness, the extensive buffet breakfast, and the services provided by our staff.
Thank you for your feedback, we are looking forward to welcoming you back soon!
Kind Regards,
Konstantinos

Beoordeeld op 22 april 2022

Wat een fijn hotel, alles is schoon, personeel vriendelijk en ontbijt erg lekker. Het enige nadeel is, het is zo onwijs gehorig. Je hoort je buren, bovenburen en de blaffende hond verschrikkelijk. Wij waren met onze dochter van 2 die gewoon op tijd naar bed moet. Helaas hoor je rond dat tijdstip hier alleen maar geschreeuw en deuren klappen, mensen lopen over de gangen. Echt niet ideaal als je al een moe kind hebt.

Voor stellen, jongeren en gezinnen met oudere kinderen perfect. Een gezin met jonge kinderen zou ik dit hotel overslaan.

Datum van verblijf: april 2022
Konstantinos S, Υπεύθυνος van Melrose Hotel Rethymno, reageerde op deze beoordelingGereageerd gisteren

Dear Robin,
Thank you for choosing the Melrose Hotel for your recent stay in Rethymno and for devoting the time to post your review
We are delighted to know that you were so pleased with the cleanliness, the breakfast and the services provided by our staff. We regret though that you couldn't enjoy your vacation as much as you planned, because of noisy neighbors. Our hotel is located in a quiet neighborhood, and we are hosting many families with infants every year, but we didn't have any complaints.
Thank you for your kind comments, we hope to have the chance to welcome you back in the future!
Best Regards,

Beoordeeld op 22 november 2021

Ik had een kamer op de gelijkvloers net aan het zwembad. In de ochtend kwam de muziek van aan het zwembad de kamer binnen.
Het was een ruime kamer met voldoende kastruimte om kleding en schoenen kwijt te kunnen. Een groot en comfortabel bed met uitstekende matras.
De badkamer met een ruime douche, en indien nodig dagelijks verse handdoeken. Het handendoekenrekje en toiletpapierhouder waren wel van bedenkelijke kwaliteit. Dag twee viel het handdoekenrekje van de muur en werd dezelfde dag hersteld. Dag twee lag het handdoekenrekje en toiletpapierhouder op de grond. Dag drie waren beide hersteld, maar voor alle zekerheid tijdens de rest van de vakantie met de nodige voorzichtigheid behandelt.
De kamer werd dagelijks netjes gepoetst.
Het ontbijt was uitgebreid en lekker. De meisjes die verantwoordelijk waren voor het ontbijt waren top. Geen enkele moeite was ze te veel.
De mensen aan de receptie waren ook zeer vriendelijk en behulpzaam.
Door extreme weersomstandigheden, hevige regen, heeft het hotel een aantal uur zonder elektriciteit gezeten. We hebben dit letterlijk en figuurlijk moeten uitzweten omdat de airconditioning om evidente redenen het ook liet afweten. Er is rond dit euvel geen communicatie geweest.
Ik was en ben nog altijd tevreden over het hotel. Als ik terug naar Kreta ga, staat het hotel met stip om mijn lijstje.

Kamertip: De kamers op de gelijkvloers grenzen aan het zwembad. 's Ochtends kan men muziek horen die van het zwembod komt.
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 19 oktober 2021 via mobiele applicatie

Het hotel is een echte aanrader! Zeer schoon, vriendelijk personeel. Wij hadden de standaard kamer en deze was verassend ruim. Heerlijke bedden en niet geheel onbelangrijk fijne hoofdkussens.
Het ontbijt is zeer gevarieerd en genoeg te kiezen. Van wentelteefjes tot pannenkoeken tot allerlei variaties yoghurt fruit en granen.
Je kunt lunchen tot 1600 waar ik een keer gebruik van gemaakt heb. En met smaak gegeten. Redelijke prijs.

De ligging van hotel is dicht bij strand, restaurants en baretjes. Alles op loopafstand. Het centrum van Rethymno is te voet bereikbaar of met de taxi. Kosten 5 euro.

Ik wil zeker nog een keer terug.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 19 oktober 2021

Het hotel is fantastisch. Heel erg schoon en hygiënisch, in de kamer nergens stof te bekennen. Elke dag wordt de kamer netjes schoongemaakt en gedweild, de bedden netjes opgemaakt en door de schoonmaakster de kamer weer fris en fruitig achter gelaten. Het personeel is zeer gastvrij en wilt het echt naar je zin maken, dit merk je aan alles.

Bij aankomst wordt alles netjes uitgelegd en geregeld (er is een 24uurs receptie),bij het ontbijtbuffet is het buffet erg divers en altijd goed gevuld en gevarieerd.

De bediening vraagt geregeld of alles naar wens is en hier kun je ook erg lekkere bonenkoffie bestellen. Dit hotel voldoet aan alles wat je wenst op een vakantie; schoon en zeer service gericht.

Er is ook een zwembad aanwezig, hier kun je lekker liggen op een ligbedje. Het zwembad is niet heel groot maar prima om bijvoorbeeld baantjes te trekken. Handdoeken kun je gratis afhalen bij de bar om aan het zwembad te liggen.

Het hotel ligt niet direct aan de boulevard, maar dit is maar zo'n 100 meter lopen naar de boulevard/ het zandstrand. Dit heeft het voordeel dat je geen herrie hebt van het verkeer. Op ongeveer 20 minuutjes lopen ben je in ''the old town'' hier kun je erg lekker eten en drinken. We zouden zeker een keer terug komen bij dit hotel als we terug keren naar Rethymnon.

Datum van verblijf: oktober 2021