7 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn als koppel een week in dit mooi hotel verbleven. We hebben lekker gegeten, kunnen uitwaaien bij het strand dat vlakbij het hotel ligt, een plons kunnen nemen in één van de zwembaden en kunnen genieten van de leuke animatie! We hebben zonder probleem een andere kamer gekregen (langs ons lag een snurker en de muren zijn nogal dun ). Een pluim voor de altijd vrolijke en vriendelijke bediening! Je ligt vlakbij de hoofdstad heraklion (met de bus goed(koop) te doen). Om te wandelen zit je meteen in een klein centrum van amoudarz, als je daaruit komt is er wel niet meer veel te zien.. we hebben hier een zalige week achter de rug!

Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Dimitrios S, Γενικός Διευθυντής van Agapi Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dear Guest,

We greatly appreciate your review and warm input on your stay here at the Agapi Beach Hotel!
We are happy to read that you appreciated all aspects of your visit.
It was our great pleasure to host you and we look forward to welcoming you again in the near future.

Kind regards,

5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super fijne vakantie in dit hotel. Heel vriendelijk personeel, geweldig lekker eten, heel veel keuze. Een aanrader voor een geweldige vakantie!
Een pluim voor het animatieteam.

Wij gaan zeker terug!

Verbleef: september 2018, reisde met familie

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share the holiday experience you had at Agapi Beach Hotel.

We are glad to read that we exceeded your expectations and that you would return and recommend our hotel to everyone!
We would also like to thank you for your warm comments about our animation team. Our animation team works very hard
and always does their best to offer memorable holiday's experience to all our guests.

It will be our pleasure to welcome you once again in Agapi Beach Hotel.

Kind regards

15 juni 2017 beoordeeld

Prachtig hotel, leuke ligging, heel lekker eten en drinken, vlotte vriendelijke bediening, men doet hier echt zijn best, verschillende bars, restaurants en zwembaden. Maar .. men moet als oudere toch eisen om in het hoofdgebouw te verblijven, het bijgebouw is een 100 tal meter verder met de nodige trapjes op en af en dan nog 1 verdiep met de trap omhoog, zeker niet voor ouderen. De rest PRACHTIG!!!

Kamertip: Zeker in het hoofdgebouw verblijven!
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Dimitrios S, Γενικός Διευθυντής van Agapi Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2017

Dear Guest,

Thank you for staying with us and for taking the time to share your review on Tripadvisor.
It is wonderful to read that your overall experience was amazing.
I hope to have the pleasure to welcome you back in Agapi Beach
Kind regards,

28 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch vakantielokatie op het zoninge Kreta.
De regio Amoudara is ideal om in het voorjaar op vakantie te gaan.
Elle avond is er wel iets te beleven in de recreatieruimte.
Goed verzorgde bungalows geven de mogelijkheid op meer privacy.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
5 februari 2017 beoordeeld

Een kleine maand geleden een mail gestuurd via contact formulier op website. Een weekje afgewacht, geen reactie. Daarna gebeld, werd beloofd contact op te nemen via mail. Een week later, nog geen reactie. Week geleden weer een mail gestuurd naar email-adres op de website. Inmiddels een week later en ik heb nog steeds geen reactie gekregen. Als Griekse Nederlandse woonachtig in Griekenland, zonder credit card, niet mogelijk om bungalow te boeken bij dit hotel. Zeer slechte ervaring. Ik ga maar op zoek naar een klein gezellig familiehotel waar een Nederlands gezin met Griekse afkomst wel welkom is!

Verbleef: februari 2017, reisde met familie