31 mei 2017 beoordeeld

Dit hotel is zeker zijn 5 sterren waard . Wij boekten de dag zelf voor 2 nachten aan een geweldige prijs . Goede kamer met alle comfort. BVN ( VRT) op de televisie !
Het personeel is uitermate vriendelijk .Zeer goed ontbijt met veel variatie .
Voor herhaling vatbaar .

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
General M, General Manager van AQUILA Atlantis Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2017

Dear Guest,

Thank you for choosing the Aquila Atlantis Hotel for your stay in Crete and for providing us with such a positive review.

I am delighted that you were pleased with your stay. I know that my team will feel extremely proud to learn that you appreciated their services and that they enhanced your stay.

Thank you for taking the time to share such a positive review and we look forward to welcoming you again in the very near future.

George Barelier

9 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Verblijf hier nu voor de 4e keer, omdat het hotel aantal pluspunten heeft. De ligging is centraal, je bent zo in de stad. De kamers zijn schoon en comfortabel. Het ontbijt is geweldig. Ten slotte zijn de voorzieningen compleet. Vandaag kunnen genieten van zwembad op rooftop.

Verbleef: augustus 2016, reisde voor zaken
Bedank P. H
General M, General Manager van AQUILA Atlantis Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2016

Dear Guest
It is our great pleasure to host you for the fourth time here at the Aquila Atlantis Hotel and we really appreciate the preference you show in choosing to stay with us when you visit Heraklion.

Thank you for your review and we look forward to welcoming you to the Aquila Atlantis Hotel again very soon.

Manolis Tsourdalakis

4 augustus 2016 beoordeeld

Het is een zeer goed hotel. Zijn 5 sterren zeker waard. Het eten is er zeer goed, keuze zat en elke dag wel wat anders. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.

De kamers zijn groot en ruim en de douche is zalig!

Het enige kleine nadeel is dat het zwembad boven op het dak nogal klein uitvalt. Ook het half overdekte zwembad trok ons niet echt aan.

We namen de openbare bus naar het strand in"Amoudara". Op een half uurtje waren we voor 1,70 euro enkel daar.
Een aanrader is Ammos beach club in Technopolis.

Kamertip: Executive room or superior room
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
General M, General Manager van AQUILA Atlantis Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 augustus 2016

Dear Guest
Thank you for choosing Aquila Atlantis Hotel for your stay in Heraklion and for providing us with your very positive review.

We are absolutely delighted that our hotel fulfilled all of your needs during your stay. It will be our pleasure to host you again the next time you visit Crete and we look forward to welcoming you back.

Thank you once again for your review.

Manolis Tsourdalakis

25 april 2016 beoordeeld

Wij verbleven ruim een week in dit zeer fijne hotel.
Vriendelijke medewerkers en snelle check in.
Wij hadden een executive kamer met ruim balkon en zicht op de haven.
Prima kamer en héérlijke ruime bedden. De regendouche is één van de besten waar ik ooit onder stond! Ik miste wel een tandenborstel, scheermes, kammetje, ... ect in de toiletbenodigdheden. Dat zijn zaken waar een vijfsterrenhotel toch mee zou mogen uitpakken. Ook de huishouding liet steken vallen. Zo werd een lege doos zakdoeken niet spontaan vervangen. Het terras lieten ze al helemaal links liggen... .
Het ontbijt was meer dan voldoende en werd pertinent aangevuld. Men kan zowel binnen als op het terras buiten ontbijten. De wifi is afdoende maar niet subliem. Aan de trage kant.
Er is een kleinschalige gym en verder beschikt het hotel over 2 zwembaden. Eentje op het zonneterras op het dak en één overdekt binnenzwembad. Er is tevens een spa. Je hebt recht op een gratis massage! De locatie is perfect tov het historische centrum. Prijs kwaliteit is dit een overheerlijk hotel. Kan het enkel aanraden!!

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
11 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Schitterend 5 sterren hotel met alle nodige voorzieningen. Zeer comfortabele bedden en heerlijke regendouche. Ook het ontbijt dat je zowel binnen als buiten kan nuttigen is top. Boek het wel niet via bookings aangezien je als er plaats vrij is, aan de receptie onmiddellijk een betere prijs krijgt en soms ook een gratis upgrade. Het hotel ligt ideaal voor zowel de haven als de stad zelf.

Verbleef: augustus 2014