Hotel Aristea
584 US$
422 US$
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 480 US$ per nacht.

538 US$
494 US$
325 US$
293 US$
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 376 US$ per nacht.

Elounda Palm Hotel(Elounda)(Heel veel waar voor je geld!)
136 US$
132 US$
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 164 US$ per nacht.

366 US$
294 US$
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 334 US$ per nacht.

Elounda Garden Suites(Elounda)(Heel veel waar voor je geld!)
184 US$
157 US$
  • Gratis parkeren
Elounda Ilion Hotel(Elounda)(Heel veel waar voor je geld!)
170 US$
154 US$
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 203 US$ per nacht.

418 US$
  • Gratis parkeren
Royal Marmin Bay Boutique & Art Hotel(Elounda)
359 US$
265 US$
Agoda.com
814 US$
683 US$
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 841 US$ per nacht.

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner