Leg de laagste prijs van deze websites vast
Autograph
Priceline
Orbitz.com
travelup.com
Beoordeeld op 28 september 2021 via mobiele applicatie

Service, vriendelijkheid, gastvrijheid, fantastisch eten en heerlijke kamers om te verblijven. Alles komt hier samen! Maar vooral het attente optreden naar gasten toe heb ik niet vaak meegemaakt. Twee weken vakantie hier is ook echt vakantie mede door de prachtige ambiance waarin het hotel ligt.

Kamertip: Wees vriendelijk voor dit fantastisch personeel en waardeer wat ze doen om jouw verblijf zo fijn mogelijk te maken.
Datum van verblijf: september 2021
Anthi Douna, Guest Services / Front Office van Domes of Elounda, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2021

Dear 795jolandak,

Thank you for taking the time to share your review on TripAdvisor following your stay with us. We are really pleased for emphasizing our friendly staff, our food options and our facilities!

We appreciate your detailed feedback and are delighted to learn that you had an amazing stay.

Please rest assured your review has already been shared with our team members and we all look forward to having the pleasure of welcoming you back soon!

Warmest Regards,
Guest Services Team

Beoordeeld op 20 juli 2018 via mobiele applicatie

Hebben voor 20 dagen een 2 bedroom private residence met zwembad en prachtige tuin geboekt. Deze liggen achter de heuvel en maken deel uit van de Haute Living wat vele voordelen met zich mee brengt zoals een villa manager die 24/7 paraat staat, een lounge waar je gratis de gehele dag drankjes en hapjes kan gebruiken, internet hoek en kleine fitnesszaal en gebruik maken van een privé strand waar ze bedjes voor je reserveren Het ontbijt wordt in het It.restaurant Blend geserveerd aan de mooie grote familypool van 70 m lang en is zeer uitgebreid en verzorgd. Personeel altijd zeer vriendelijk. Koffie apparaat wil ‘s morgens nog weleens voor probleem zorgen, wat dan wel weer jammer is. Je wordt op dit resort dmv golfkarretjes verplaatst ivm de enorme afstanden en heuvels. Standaard wachttijd hiervoor 10 min. Soms is dit veel sneller, maar bij de receptie vergeten ze het ook weleens door te geven waardoor je 20 min staat te wachten tijdens piekuren. Dit is eigenlijk onacceptabel voor een 5 sterrenresort. Ook aangegeven dat dit verbeterd dient te worden. Zwembad bij villa wordt iedere dag schoongemaakt en villa 2x p.dag. Er is een keuken met vaatwasser en er is zelfs een wasmachine aanwezig. De diverse specialiteiten restaurants serveren goed eten maar zijn prijzig. Soft drinks ca. 5 euro vind ik behoorlijk aan de prijs.
Hebben van buffetrestaurant geen gebruik gemaakt. Hadden een auto gehuurd en hebben vele tavernes in Plaka, Elounda en Agios Nikolaos bezocht.
Dit is een resort dat uit verschillende soorten kamers bestaat maar deze villa gaf ons veel privacy en alles wat wij wensen. Genieten ten top voor wie het kan veroorloven. Er is zelfs een helikopter platform...
Resort zeer geschikt voor families met kinderen.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 30 april 2017

Na aankomst kregen we een upgrade naar het nieuwe deel van het park, een luxury private residence. Super mooi ingericht, 2 badkamers en verwarmd prive zwembad. Ontbijt zeer uitgebreid en verzorgd. Vriendelijkheid van het personeel indrukwekkend, uitstekende service. Golfkarretjes worden ingezet om je snel te vervoeren over het park (gebouwd tegen een flinke heuvel). Auto is wel nodig om je te bewegen in de omgeving. Dikke aanrader, zeker in het nieuwe deel behoort tot de top in Europa.

Kamertip: Goed uitzicht, mooist zijn de luxury residences in het nieuwe gedeelte
Datum van verblijf: april 2017
LedraHotelsandVillas, Resident Manager van Domes of Elounda, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2017

Dear loekm2017,

We would like to thank you for highly rating us on Trip advisor, after staying
with us at Domes of Elounda, Autograph Collection.
We are delighted to hear that you enjoyed your upgrade to our luxury
private residences as well as the resorts location.
It will be a real pleasure for us to welcome you once again for a future stay!

Warmest regards,
Ioanna Nastou
Resident Manager

Beoordeeld op 30 juni 2015

De Domes of Elounda is een fantastisch resort maar de ervaring hangt wel erg af van waar je verblijft. Wij hadden in eerste instantie een appartement dat weggestopt lag zonder uitzicht en alleen ramen aan de voorzijde. De badkamer kwam ook erg gedateerd over. Na een klacht kregen we tegen een beperkte bijbetaling een huisje met eigen zwembad. Werkelijk super! Prachtig uitzicht op de baai, fijne huiskamer, lekker balkon, etc. We hadden er weken kunnen blijven. Het strand is via een tunneltje onder de weg te bereiken en is smal maar wel lekker relaxed. Het ontbijt was uitgebreid maar zou qua verzorging en entourage nog wel wat stijlvoller kunnen. Je hebt overigens wel een auto nodig om in het stadje te komen.

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 9 mei 2015

Deze in 2014 gebouwde nieuwe villa's liggen op een perfect locatie en behoort tot de hoogste categorie in Europa.
Het interne transport is geregeld met golfkarretjes.
Voor mensen die slecht ter been zijn is dit noodzaak , het terrein op zich is soms nogal steil. Één restaurant is niet toegankelijk voor kinderen en de Kidsclub , niet voor ouders.
Oftewel u moet uw kinderen onder toezicht achter laten, u mag er niet bij blijven.
Staf spreekt goed Engels , dat geldt niet voor al het personeel. Dat geeft soms verwarring. Roomservice is goed ,maar controle op de bedragen is een must. De merkwaardigste bedragen verschijnen. Wordt wel weer na reclame gecorrigeerd.
Ondanks deze kleine slordigheden , zeker nogmaals een verblijf waard. Het management werkt aan verbeteringen en grijpt ook snel in. Training is voor het nieuwe gedeelte een must.Schoonmaak was dagelijks perfect , aanvullen minibar wel steeds om verzoeken , zeker voor de keuken , zwembad prima verwarmd.

Kamertip: Neem een villa met zwembad , wordt zeer goed verwarmd.
Datum van verblijf: mei 2015
LedraHotelsandVillas, Διευθυντής van Domes of Elounda, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2015

Dear Guest,

Thank you for taking the time to provide us with your feedback.

We are extremely glad that your stay with us was enjoyable.

At the same time we are very sorry for the inconvenience you experienced with the room service and we would like to reassure you that we will address the issue.

Thank you once more and we are looking forward to see you again soon.

Sincerely,

Stavros Orfanoudakis