53 US$
Orbitz.com
Priceline53 US$
eDreams53 US$
Beoordeeld op 9 september 2020

enthousiaste ontvangst, schone kamers, prima bedden, parkeergelegenheid in de straat. Ontbijt was goed verzorgd (zelfs tijdens de Corona). Er is een relatie met een restaurant in de stad. Dat is zeker de moeite waard.
Er is niks aan te merken op dit hotel, maar ook niks om er een speciale herinnering aan over te houden.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 1 september 2019 via mobiele applicatie

Wat een mooi hotel, kamer en uitzicht. Het was allemaal super schoon en het ontbijt was ook super. Personeel was ook heel vriendelijk. Onze kamer was op verdieping -1 met een prachtig uitzicht over het dal richting de zee. De badkamer is wel erg klein en wat ouder maar alles is aanwezig.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

Eén nacht verbleven in dit hotel. Bij het binnenkomen onmiddellijk aangenaam verrast door het mooie interieur. Ook de kamer was mooi, met op het balkon een prachtig uitzicht over Delphi, bergen en de zee. De badkamer zou wat vernieuwd mogen worden. Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker, met zelfs dadels, gedroogd fruit en noten. Als extraatje zelfs een bord met vers fruit nog apart gekregen. Ook lekkere koffie! Vriendelijke mensen, kortom een aanrader voor je bezoek aan Delphi.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 8 mei 2018 via mobiele applicatie

Delphi in de mist een prachtige ervaring
Superleuk hotel de kamer keek uit over het dal naar itea
Mooie comfortabele kamer
Heerlijke bedden een verademing na alle harde bedden van de eerdere nachten
De douche was opmerkelijk maar goed te doen
Prima ontbijt en heel vriendelijke bediening

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 1 mei 2018

Het interieur deed ons denken aan de serie Murder she Wrote. Lekker kitsch en tergerkertijd historisch. Onze kamer was klein met een schuin aflopend dak, heerlijk knus. Het bad en douche in één, te grote van een dweilemmer, had een zitje en je kon de douche niet ophangen waardoor het haar wassen best lastig ging. Hilarisch, moet je ook maar mee gemaakt hebben.
Personeel is vriendelijk, ontbijt is simpel maar prima te doen. De kamer was schoon en up to date.
Het stadje erom heen is ons goed bevallen. Vriendelijke mensen, mooie kleine straatjes die steil aflopen.
Uitgaanstips: Cocktailbar Amigos!
Acient Delphi is overigens prachtig met uitzicht over het stadje en het landschap

Datum van verblijf: april 2018