TripAdvisor

vanaf 181,64 US$
vanaf 68,11 US$
vanaf 51,09 US$
Beoordeeld op 19 juni 2016 via mobiele applicatie

Je zou dit kerkje het best als 'schattig' kunnen omschrijven. Als enige oude gebouw valt het compleet uit de toon in de winkelstraat waarin het ligt. Helaas konden we niet naar binnen

Datum van activiteit: juni 2016
Beoordeeld op 14 juni 2016

We verblijven meestal in een hotel vlakbij deze kerk. Als we dan op pad gaan, beginnen we de dag altijd goed, met dit uitzicht.

Datum van activiteit: juni 2016
Beoordeeld op 20 april 2016

Dit kerkje staat midden tussen de toeristenwinkeltjes in Plaka. Daardoor is het heel verassend. Heeft ook iets gezelligs. Gewoon even binnen gaan kijken en genieten.

Datum van activiteit: april 2016
Beoordeeld op 16 maart 2016

Dit juweeltje kom je tegen als je loopt te winkelen in het centrum. Schroom niet even binnen te kijken en waan je eeuwen terug!

Datum van activiteit: juli 2015
Beoordeeld op 3 juni 2014

Inderdaad dit kerkje ligt midden van enkele winkelstraten.
Het is verrassend .
Het valt op door de oude stenen .
Binnen is het anders dan de kerken die we gewoon zijn (rooms katoliek)
Alles is voorzien van iconen enz...
Niet indrukwekkend maar een bezoekje waard

Datum van activiteit: mei 2014