TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 9 september 2017

geweldig hotel met uitmuntende service. Klein zwembad bovenop het dak. Wel wat krap terras maar mooi uitzicht. Het ontbijt wordt ook geserveerd bovenop het dak met geweldig uitzicht op de Akropolis. Het ontbijt is enorm uitgebreid.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 8 augustus 2017

Athene schitterende stad, ik bezoek deze stad een paar keer per jaar.
Grande Bretagne is één van de mooiste hotel van Athene, het dakterras is een must.
Maar hier serveren zij uw eten té snel maar vooral proberen zij dure wijnen(fles) te verkopen door telkens ongevraagd bij te gieten.
Onze Rosé wijn werd hierdoor telkens lauw en moesten wij opnieuw een nieuwe (dure) fles bestellen uit beleefdheid (schaamte)...

Kamertip: Duurder, maar kies een kamer met zicht op syndagma plein, minder niet.
Datum van verblijf: juli 2017
Htl_Grande_Bretagne, Manager van Hotel Grande Bretagne, A Luxury Collection Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2017

Dear Guest,
Thank you for taking the time to write your review following your experience at our GB Roof Garden restaurant. We were disappointed to read that you were not satisfied with some aspects of your meal with us. This is certainly not the behaviour we condone and although we would like to reassure you these were not the intentions of our associates, your comments have been discussed with our Director of Restaurants in order to take corrective action. Hopefully, we will be given the opportunity to welcome you back to our hotel on your next visit in Athens.

Beoordeeld op 25 juni 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel. Hartelijke ontvangst. Mooi Ontbijt zaal op de 8ste etage met zicht op de acropolis. Hier is s avonds ook de bar. Ontbijt zelf was ook prima met voldoende keus uiit oa vers fruit. Fijne rustige kamer met alles wat we nodig hadden. Centrum op 100 meter. Alles uitstekend geregeld en prima service.

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 maart 2017 via mobiele applicatie

Stijlvol geluncht in dit klassieke bolwerk, met Grandeur!!
Had hier 5 jaar geleden al gelogeerd, top!!
De lunch was natuurlijk heerlijk, de bediening zoals alleen een vijf sterren accommodatie dat doet, stijlvol en geruisloos!!
Zeer aanbevolen

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 11 maart 2017 via mobiele applicatie

Natuurlijk is dit een heerlijk hotel en het restaurant op de 8e verdieping geeft je een prachtig uitzicht over de oude stad en de Akropolis, maar er beginnen wel kleine scheurtjes in de laag van het vernis te komen. Kleine dingetjes, maar die niet mogen gebeuren in een 5 sterren hotel.
We vonden een lange zwarte haar tussen onze handdoeken. De lampenkapjes van de kroonluchters hangen scheef. Een barst in de tegels, spinnenweb in de hoek van de kamer. Nogmaals, kleine dingetjes, maar ik verwacht meer van een van de meest luxe hotels van Athene

Datum van verblijf: maart 2017