“lunchen met uitzicht”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
Hotel Grande Bretagne, A Luxury Collection Hotel
Beoordeeld als nr. 4 van 282 hotels in Athene
12 december 2016 beoordeeld

wat een fraai hotel in het centrum van Athene. .lunch op het dakterras van dit fraaie hotel. .leke begroeting en meteen de vraag:waar wilt u zitten?gekozen buiten in lekkere stoelen en met licht waaiende tafelkleden en parasols,kortom een van de mooiste plaatsen. .de bediening is daar accuraat en snel. .grote keuze aan betaalbare wijnen. .maar het eten is daar zo lekker,dat je het bijna niet op durft te eten. .de rekening viel alleszins mee. .kortom een aanrader van de beste soort!!!

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Hotel Grande Bretagne, A Luxury Collection Hotel
Bekijk de nieuwste beoordelingen

11 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ademt luxe 1960 uit. Men verhult het zeer goed dat het aan een opknapbeurt toe is. De kamers aan de voorzijde bieden een prachtig zicht op het parlement en de acropolis. Goed genoeg om terug te keren.

Verbleef: November, 2016, reisde met familie
Htl_Grande_Bretagne, Manager van Hotel Grande Bretagne, A Luxury Collection Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 december 2016

Dear Guest,
We would like to thank you for writing your feedback following your stay at the Hotel Grande Bretagne. Although the hotel was recently renovated we would like to re assure you that we will take your suggestion into consideration. Hopefully we will have the pleasure to welcome you back soon.

1 november 2016 beoordeeld

Vriendelijk en behulpzaam personeel aan de balie. Geven je onmiddellijk een gevoel van welkom! Prachtige kamer met schitterend zicht. Het restaurant op het dak is duur maar bijzonder lekker en uitmuntende service.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
7 maart 2016 beoordeeld

We hebben hier 4 nachten overnacht. Prima service, vriendelijke mensen, mooie nette rustige kamer, ruime badkamer. Prima verzorgd. We hebben geen gebruik gemaakt van ontbijt, lunch en diner in het hotel. We hebben steeds gezellig gegeten in Athene.

Kamertip: We hebben om een rustig gelegen kamer gevraagd bij het boeken en gekregen.
  • Verbleef: Maart, 2016, reisde met familie
28 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb hier 5 dagen overnacht vorige week. Het hotel is fantastisch en vooral heel verzorgd. Alle medewerkers zijn vriendelijk en de service is ook heel goed. Onderhoud van de hotelkamer is ook perfect je komt niks tekort.
Het ontbijt 's morgens is ook een echte aanrader met leuk zicht op de acropolis!

Verbleef: December, 2015, reisde met familie
Htl_Grande_Bretagne, Manager van Hotel Grande Bretagne, A Luxury Collection Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2016

Dear Guest,
Thank for your positive feedback after your recent accommodation at the Hotel Grande Bretagne. We are delighted you spent a joyful time at the hotel, it was a pleasure to have you with us. We certainly look forward to welcome you back in the near future.

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Athene bekeken
Syntagma
New Hotel
nr. 9 van 282 in Athene
1.538 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Grande Bretagne, A Luxury Collection Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Grande Bretagne, A Luxury Collection Hotel

Adres: Vas. Georgiou A' 1 | Constitution Square, Athene 105 63, Griekenland
Locatie: Griekenland > Attica > Athene > Syntagma
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 4 van 282 hotels in Athene
Prijsklasse: 290 € - 759 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Hotel Grande Bretagne, A Luxury Collection Hotel 5*
Aantal kamers: 321
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Ctrip TA, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Grande Bretagne, A Luxury Collection Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?