Hotel Grande Bretagne, A Luxury Collection Hotel
Amalia Hotel(Athene)
Pan Hotel(Athene)
FilterenAlle talen
11 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ademt luxe 1960 uit. Men verhult het zeer goed dat het aan een opknapbeurt toe is. De kamers aan de voorzijde bieden een prachtig zicht op het parlement en de acropolis. Goed genoeg om terug te keren.

Verbleef: November, 2016, reisde met familie
Htl_Grande_Bretagne, Manager van Hotel Grande Bretagne, A Luxury Collection Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 december 2016

Dear Guest,
We would like to thank you for writing your feedback following your stay at the Hotel Grande Bretagne. Although the hotel was recently renovated we would like to re assure you that we will take your suggestion into consideration. Hopefully we will have the pleasure to welcome you back soon.

1 november 2016 beoordeeld

Vriendelijk en behulpzaam personeel aan de balie. Geven je onmiddellijk een gevoel van welkom! Prachtige kamer met schitterend zicht. Het restaurant op het dak is duur maar bijzonder lekker en uitmuntende service.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
7 maart 2016 beoordeeld

We hebben hier 4 nachten overnacht. Prima service, vriendelijke mensen, mooie nette rustige kamer, ruime badkamer. Prima verzorgd. We hebben geen gebruik gemaakt van ontbijt, lunch en diner in het hotel. We hebben steeds gezellig gegeten in Athene.

Kamertip: We hebben om een rustig gelegen kamer gevraagd bij het boeken en gekregen.
  • Verbleef: Maart, 2016, reisde met familie
28 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb hier 5 dagen overnacht vorige week. Het hotel is fantastisch en vooral heel verzorgd. Alle medewerkers zijn vriendelijk en de service is ook heel goed. Onderhoud van de hotelkamer is ook perfect je komt niks tekort.
Het ontbijt 's morgens is ook een echte aanrader met leuk zicht op de acropolis!

Verbleef: December, 2015, reisde met familie
Htl_Grande_Bretagne, Manager van Hotel Grande Bretagne, A Luxury Collection Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2016

Dear Guest,
Thank for your positive feedback after your recent accommodation at the Hotel Grande Bretagne. We are delighted you spent a joyful time at the hotel, it was a pleasure to have you with us. We certainly look forward to welcome you back in the near future.

6 oktober 2015 beoordeeld

We verbleven hier 4 dagen voor een seminar dat ik er geoerganiseerd heb. Tot in de puntjes perfect. Wat een prachtige locatie, geweldig personeel, mooie vergaderruimtes en prachtige hotel kamer. Zeker ook een pre het fantastische uitzicht vanaf het dak terras en het buitenzwembad. Een echte topper!

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde voor zaken