“Prachtig hotel met uitmuntende service”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 14 websites!
Hotel Grande Bretagne, A Luxury Collection Hotel
Beoordeeld als nr. 4 van 326 hotels in Athene
Niveau 2 bijdrager
3 beoordelingen
“Prachtig hotel met uitmuntende service”
Beoordeeld op 1 november 2016

Vriendelijk en behulpzaam personeel aan de balie. Geven je onmiddellijk een gevoel van welkom! Prachtige kamer met schitterend zicht. Het restaurant op het dak is duur maar bijzonder lekker en uitmuntende service.

• Verbleef Oktober, 2016, bezocht met familie
Schrijf een beoordeling

3.294 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (7)
Datum | Waardering
  • Arabisch eerst
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Chinees (vereenvoudigd)
  • Eerst Deens
34 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
Beoordeeld op 7 maart 2016

We hebben hier 4 nachten overnacht. Prima service, vriendelijke mensen, mooie nette rustige kamer, ruime badkamer. Prima verzorgd. We hebben geen gebruik gemaakt van ontbijt, lunch en diner in het hotel. We hebben steeds gezellig gegeten in Athene.

Kamertip: We hebben om een rustig gelegen kamer gevraagd bij het boeken en gekregen.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef Maart, 2016, bezocht met familie
Niveau 2 bijdrager
7 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
Beoordeeld op 28 december 2015 via mobiele applicatie

Heb hier 5 dagen overnacht vorige week. Het hotel is fantastisch en vooral heel verzorgd. Alle medewerkers zijn vriendelijk en de service is ook heel goed. Onderhoud van de hotelkamer is ook perfect je komt niks tekort.
Het ontbijt 's morgens is ook een echte aanrader met leuk zicht op de acropolis!

Verbleef December, 2015, bezocht met familie
Htl_Grande_Bretagne, Manager van Hotel Grande Bretagne, A Luxury Collection Hotel, reageerde op deze beoordeling, 4 januari 2016
Dear Guest,
Thank for your positive feedback after your recent accommodation at the Hotel Grande Bretagne. We are delighted you spent a joyful time at the hotel, it was a pleasure to have you with us. We certainly look forward to welcome you back in the near future.
Hoensbroek, Limburg, Netherlands
Niveau 6 bijdrager
124 beoordelingen
30 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 37 nuttige stemmen
Beoordeeld op 6 oktober 2015

We verbleven hier 4 dagen voor een seminar dat ik er geoerganiseerd heb. Tot in de puntjes perfect. Wat een prachtige locatie, geweldig personeel, mooie vergaderruimtes en prachtige hotel kamer. Zeker ook een pre het fantastische uitzicht vanaf het dak terras en het buitenzwembad. Een echte topper!

• Verbleef Oktober, 2015, bezocht voor zaken
sylvia1965
Niveau 5 bijdrager
63 beoordelingen
18 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 nuttige stemmen
Beoordeeld op 24 september 2015 via mobiele applicatie

Ik was hier omdat mijn man hier zou finishen met de Challenge
Een race dit jaar van Berlijn naar Athene
Dit hotel heeft alles wat je maar bedenken kan voor een hotel in de stad
Heerlijke kamer , niet heel groot maar alles aanwezig . Kamer met uitzicht binnen plaats die er goed verzorgd uit zag . Badkamer fijn met aparte douche . Goed
ontbijt , lunch en diner goed .
Fantastische welness, hier gebruik van gemaakt vanwege check out en laat vertrek .
Had een avond gelegenheid en de kapster bezocht in hotel . Zij kan zo goed föhnen , dat ik haar het liefst mee naar huis wou
nemen
Ik wil heel graag mijn complimenten geven aan de fantastische dames van de reception en aan de goedlachse doorman van het hotel die al 30 jaar deze deur beheerd
Heerlijke mensen

En een amazing vieuw from the roof top
terrace @ the Acropolis
Restautant is top

Verbleef September, 2015, bezocht met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Athene bekeken
Syntagma
New Hotel
nr. 12 van 326 in Athene
1.506 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Grande Bretagne, A Luxury Collection Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Grande Bretagne, A Luxury Collection Hotel

Gelegenheid: Hotel Grande Bretagne, A Luxury Collection Hotel
Adres: Vas. Georgiou A' 1 | Constitution Square, Athene 105 63, Griekenland
Locatie: Griekenland > Attica > Athene > Syntagma
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 4 van 326 hotels in Athene
Prijsklasse (per nacht): 297 € - 773 €
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Hotel Grande Bretagne, A Luxury Collection Hotel 5*
Aantal kamers: 321
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Ctrip TA, Expedia, TripOnline SA, HotelQuickly, Bookgreece.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Grande Bretagne, A Luxury Collection Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?