Hotel Grande Bretagne, A Luxury Collection Hotel
312 US$
250 US$
Agoda.com
7 maart 2016 beoordeeld

We hebben hier 4 nachten overnacht. Prima service, vriendelijke mensen, mooie nette rustige kamer, ruime badkamer. Prima verzorgd. We hebben geen gebruik gemaakt van ontbijt, lunch en diner in het hotel. We hebben steeds gezellig gegeten in Athene.

Kamertip: We hebben om een rustig gelegen kamer gevraagd bij het boeken en gekregen.
  • Verbleef: maart 2016, reisde met familie
28 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb hier 5 dagen overnacht vorige week. Het hotel is fantastisch en vooral heel verzorgd. Alle medewerkers zijn vriendelijk en de service is ook heel goed. Onderhoud van de hotelkamer is ook perfect je komt niks tekort.
Het ontbijt 's morgens is ook een echte aanrader met leuk zicht op de acropolis!

Verbleef: december 2015, reisde met familie
Htl_Grande_Bretagne, Manager van Hotel Grande Bretagne, A Luxury Collection Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2016

Dear Guest,
Thank for your positive feedback after your recent accommodation at the Hotel Grande Bretagne. We are delighted you spent a joyful time at the hotel, it was a pleasure to have you with us. We certainly look forward to welcome you back in the near future.

6 oktober 2015 beoordeeld

We verbleven hier 4 dagen voor een seminar dat ik er geoerganiseerd heb. Tot in de puntjes perfect. Wat een prachtige locatie, geweldig personeel, mooie vergaderruimtes en prachtige hotel kamer. Zeker ook een pre het fantastische uitzicht vanaf het dak terras en het buitenzwembad. Een echte topper!

• Verbleef: oktober 2015, reisde voor zaken
24 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was hier omdat mijn man hier zou finishen met de Challenge
Een race dit jaar van Berlijn naar Athene
Dit hotel heeft alles wat je maar bedenken kan voor een hotel in de stad
Heerlijke kamer , niet heel groot maar alles aanwezig . Kamer met uitzicht binnen plaats die er goed verzorgd uit zag . Badkamer fijn met aparte douche . Goed
ontbijt , lunch en diner goed .
Fantastische welness, hier gebruik van gemaakt vanwege check out en laat vertrek .
Had een avond gelegenheid en de kapster bezocht in hotel . Zij kan zo goed föhnen , dat ik haar het liefst mee naar huis wou
nemen
Ik wil heel graag mijn complimenten geven aan de fantastische dames van de reception en aan de goedlachse doorman van het hotel die al 30 jaar deze deur beheerd
Heerlijke mensen

En een amazing vieuw from the roof top
terrace @ the Acropolis
Restautant is top

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
19 oktober 2014 beoordeeld

Zeer mooi luxueus hotel, ideaal gelegen in centrum van Athene met zicht op parlement en op Akropolis
Vlotte en efficiënte receptie
Ruime kamer met alle comfort (grote badkamer) aan de voorkant - geen last van verkeerslawaai
Ontbijt is op bovenste verdiep met zicht op Akropolis - prachtig en uniek

Kamertip: Boek kamer met zicht op Akropolis
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner