Beoordeeld op 26 februari 2020 via mobiele applicatie

Tijdens een citytrip gekozen voor Plaka Hotel. De ligging is ideaal. Hotel zelf is redelijk standaard, maar wel goed onderhouden. Personeel is zeer vriendelijk en attent. Probleempje met verwarming op onze kamer werd meteen verholpen. Kamer aan de straat zijde brengt wel met zich mee dat je ‘s nachts wat stadsgeluiden hoort. Uitzicht vanaf het dakterras is grandioos. Ontbijt is OK, ontbijtzaal is wat krap voor het aantal gasten. Al met al prima hotel.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 19 februari 2020

Mooie en schone kamers met een heerlijk dakterras waar je fijn kan zitten met een drankje met uitzicht op de Akropolis
Zodra je het hotel uitloopt zijn er volop restaurants en terrasjes
Alles op loop afstand
Voor mijn een dikke 10

Kamertip: Vraag de kamers met uitzicht op de Akropolis
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 31 januari 2020

Het centraal gelegen Plaka Hotel ligt op loopafstand van de belangrijkste monumenten van Athene. De kamers zijn uitstekend, het onbijtbuffet prima, het hotelpersoneel vriendelijk en gastvrij. Naast alle pluspunten is er één minpunt. Wij hadden een huurauto tijdens onze vakantie in Athene. Er was geen fatsoenlijke parkeergarage in de nabije omgeving. We vonden een goede parking op een kwartier loopafstand van het hotel en dat is best wel ver. De gastvrijheid van het hotel was top en dat maakt alles weer goed.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 8 november 2019

We hebben genoten van de ambiance in het hotel en de enorme gastvrijheid. alles is in prima staat en de kwaliteit is hoog, geweldige locatie in het hart van Athene.
op aanraden van de hostes welke elke ochtend tijdens het ontbijt aanwezig was zijn we naar het eiland Aegina geweest een aanrader! alwaar ik mn lief voor de poorten van de tempel van Aphaia ten huwelijk heb gevraagd. ze zei "Ja" en nu een jaar later is ons leven verrijkt met de komst van onze zoon "Bengt" hotel Plaka ...wij komen terug ! :)

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 4 november 2019 via mobiele applicatie

Leuk hotel, kamers wel kleiner dan op de foto's lijkt. Badkamer nog kleiner maar net groot genoeg om je te kunnen draaien. Personeel was echt vriendelijk. Vanuit het hotel was alles goed te bereiken. Ondanks dat het klein was zou ik zeker daar terug gaan want het was wel schoon, vragen werden beantwoord en hulp gegeven waar nodig. Voldoende keus bij het ontbijt alles werd ruim op tijd aangevuld zodat er niks tekort was.Het uitzicht vanaf het dakterras was geweldig. Je kon echt alle kanten op kijken. Het enige minpuntje was de lift, die is echt erg klein.

Datum van verblijf: november 2019