Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Expedia.com
112 US$
View deal
Gratis annuleren tot 25/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
112 US$
View deal
Gratis annuleren tot 24/04/21
Agoda.com
112 US$
88 US$
View deal
BESPAAR 24 US$
Hotels.com112 US$
StayForLong104 US$
Travelocity112 US$
alle 13 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (255)
Beoordelingen filteren
255 resultaten
Waardering van reizigers
38
123
63
18
13
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
38
123
63
18
13
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 255 beoordelingen
Beoordeeld op 17 december 2018 via mobiele applicatie

Zeer goed gelegen hotel, dicht bij openbaar vervoer en winkelstraat. Kamers van goede kwaliteit en groot genoeg. Alles was er aanwezig. Ontbijt was meer dan voldoende.
Vriendelijk en zeer gedienstig personeel.
Dit hotel is echt aan te raden als uitvalsbasis om Brussel te ontdekken.
Komen zeker terug.

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank _kris_quetin
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LeChatelainH, Responsable relations clients van Progress Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2018
Google-vertaling

Dear guest,

We would like to kindly thank you for taking the time to post your comment on TripAdvisor

We are pleased to hear that you have enjoyed your stay and that you would recommend the Progress Hotel to other readers.

We hope to have the chance to welcome you at our hotel again in the near future.

Best regards,
Mey Ly U. on behalf of The Progress hotel’s Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 november 2018 via mobiele applicatie

Ik verbleef in een executive room. Volgens de website vh hotel zou er een badjas in de kamer zijn, die is er niet, maar moet je om vragen bij de receptie. Er ligt vloerbedekking met veel vlekken. De bedden zijn slecht, veel te zachte matrassen. De tv sloeg op hol en kon niet meer worden uitgezet. Ontbijt is vrij basic. Ik ga hier niet nog eens naartoe...

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Laura S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LeChatelainH, Responsable relations clients van Progress Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2018
Google-vertaling

Dear Laura,

Thank you for having taken the time to share your experience after your stay in Brussels.

You have kept mixed feelings about your stay in our facilities and underline certain deficiencies in the services offered. Please accept our sincere apologies for the inconvenience.

The whole team follows with great interest the comments on this website in order to improve continuously the quality of our services.

Be sure that your feedback will be addressed to the concerned department.

We hope to regain your confidence and to welcome you again at the Progress.

Best regards,
Mey Ly U. on behalf of The Progress hotel’s Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 september 2018

De ontvangst was koel en haast onverstaanbaar. Ikzelf spreek vloeiend Engels, Frans en Nederlands maar de receptioniste kon geen van beide goed verstaanbaar overbrengen. Gelukkig verblijf ik vaak in hotels dat het geen hindernis was om naar de kamer te gaan en de lift te gebruiken met de kamersleutel.

De kamer was netjes en aantrekkelijk. Ook is er voldoende opbergruimte aanwezig en voldoende stopcontacten. Het minpunt is echter dat de lichtschakelaar van het halletje aan dient te staan om elektriciteit te hebben. De badkamer is ruim maar de douche is zeker aan vervanging en upgrading toe. Een hoekdouche van een zekere ouderdom is niet aantrekkelijk en de deuren schuiven ook niet goed meer dicht. Er zijn dan ook automatisch afzettingen in de randen onderaan. Er was geen haardroger aanwezig in de badkamer. Misschien wel ergens anders maar daar het maar voor 1 nacht was heb ik daar niet verder naar gezocht. De bedden zijn goed maar de hoofdkussens mogen ook vernieuwd worden. De kamer was zeer rustig ook al lag deze aan de hoofdweg.

Het ontbijt is heel erg basis en niet met de hoogste kwaliteit van producten. Ik nam naast roerei en spek ook ham en deze was helemaal niet lekker vers maar eerder zurig wat je kan hebben bij voorverpakte ham uit de supermarkt. Ook de yoghurt is van een goedkoop merk en op zich is daar niets mis mee maar de prijs van kamer met ontbijt is enorm hoog voor wat je er voor terugkrijgt in vergelijking met Thon Brussels of andere goede hotels in de omgeving.

Conclusie: Het is te duur voor wat je er voor krijgt. Wij betaalden 160 euro zonder city tax en dat is teveel in vergelijking met andere hotels in deze prijscategorie in Brussel.

Kamertip: een kamer aan de achterkant van het hotel vragen
Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Natashadalle
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LeChatelainH, Responsable relations clients van Progress Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2018
Google-vertaling

Dear Natashadalle,

Thank you for having taken the time to share your experience after your stay in Brussels.

You have kept mixed feelings about your stay in our facilities and underline certain deficiencies in the services that you enjoyed. Please accept our sincere apologies for the inconvenience.

The whole team follows with great interest the comments on this website in order to improve continuously the quality of our services.

Be sure that your feedback will be addressed to the concerned department.

We hope to regain your confidence and to welcome you again at the Progress Hotel.

Best regards,
Mey Ly U. on behalf of The Progress hotel’s Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 januari 2017 via mobiele applicatie

Lobby is groot en impressionant net als de ontbijtzaal. Kamers hebben nood aan renovatie. Lawaaihinder aan de straatzijde is beperkt. Yoghurt van de Aldi bij het ontbijt en witte product nespresso capsules kunnen niet voor 4 sterren.

Datum van verblijf: januari 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Peter P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 februari 2016

Ik was hier voor een zakelijke overnachting. De vele andere hotels in deze buurt moeten het vooral van zakelijke reizigers hebben en vragen doorgaans zeer hoge prijzen. En ook al betaalt mijn werk, dan nog is value-for-money voor mij wel belangrijk. Dit hotel heeft een prima kwaliteit-prijsverhouding, gegeven de locatie en de overall luxe uitstraling. Kamer was ruim en schoon. Alleen (verf?)vlekken in het tapijt nabij de ingang van de kamer waren wat jammer (klein deel tapijt vervangen?). De zeer kleine douchekop paste ook niet echt bij de luxe-uitstraling van de rest, maar het douchewater was prima van druk en temperatuur. Ontbijt was bij mij inclusief in de kamerprijs en is dan keurig (los zou ik 20 euro teveel hebben gevonden). Goede croissants en chocolade-broodjes. Fruit wat beperkt, en aan de automatenkoffie (aanlengkoffieconcentraat) ben ik niet begonnen. Dit klinkt allemaal wat negatief, maar is absoluut niet zo ervaren en ook niet hier zo bedoeld. Als ik de volgende keer weer in de buurt moet zijn voor overleg boek ik zo weer.

Datum van verblijf: februari 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Martijn_DJ
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken