TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 19 september 2018

De ontvangst was koel en haast onverstaanbaar. Ikzelf spreek vloeiend Engels, Frans en Nederlands maar de receptioniste kon geen van beide goed verstaanbaar overbrengen. Gelukkig verblijf ik vaak in hotels dat het geen hindernis was om naar de kamer te gaan en de lift te gebruiken met de kamersleutel.

De kamer was netjes en aantrekkelijk. Ook is er voldoende opbergruimte aanwezig en voldoende stopcontacten. Het minpunt is echter dat de lichtschakelaar van het halletje aan dient te staan om elektriciteit te hebben. De badkamer is ruim maar de douche is zeker aan vervanging en upgrading toe. Een hoekdouche van een zekere ouderdom is niet aantrekkelijk en de deuren schuiven ook niet goed meer dicht. Er zijn dan ook automatisch afzettingen in de randen onderaan. Er was geen haardroger aanwezig in de badkamer. Misschien wel ergens anders maar daar het maar voor 1 nacht was heb ik daar niet verder naar gezocht. De bedden zijn goed maar de hoofdkussens mogen ook vernieuwd worden. De kamer was zeer rustig ook al lag deze aan de hoofdweg.

Het ontbijt is heel erg basis en niet met de hoogste kwaliteit van producten. Ik nam naast roerei en spek ook ham en deze was helemaal niet lekker vers maar eerder zurig wat je kan hebben bij voorverpakte ham uit de supermarkt. Ook de yoghurt is van een goedkoop merk en op zich is daar niets mis mee maar de prijs van kamer met ontbijt is enorm hoog voor wat je er voor terugkrijgt in vergelijking met Thon Brussels of andere goede hotels in de omgeving.

Conclusie: Het is te duur voor wat je er voor krijgt. Wij betaalden 160 euro zonder city tax en dat is teveel in vergelijking met andere hotels in deze prijscategorie in Brussel.

Kamertip: een kamer aan de achterkant van het hotel vragen
Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
LeChatelainH, Responsable relations clients van Progress Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2018

Dear Natashadalle,

Thank you for having taken the time to share your experience after your stay in Brussels.

You have kept mixed feelings about your stay in our facilities and underline certain deficiencies in the services that you enjoyed. Please accept our sincere apologies for the inconvenience.

The whole team follows with great interest the comments on this website in order to improve continuously the quality of our services.

Be sure that your feedback will be addressed to the concerned department.

We hope to regain your confidence and to welcome you again at the Progress Hotel.

Best regards,
Mey Ly U. on behalf of The Progress hotel’s Team

Beoordeeld op 21 januari 2017 via mobiele applicatie

Lobby is groot en impressionant net als de ontbijtzaal. Kamers hebben nood aan renovatie. Lawaaihinder aan de straatzijde is beperkt. Yoghurt van de Aldi bij het ontbijt en witte product nespresso capsules kunnen niet voor 4 sterren.

Datum van verblijf: januari 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 februari 2016

Ik was hier voor een zakelijke overnachting. De vele andere hotels in deze buurt moeten het vooral van zakelijke reizigers hebben en vragen doorgaans zeer hoge prijzen. En ook al betaalt mijn werk, dan nog is value-for-money voor mij wel belangrijk. Dit hotel heeft een prima kwaliteit-prijsverhouding, gegeven de locatie en de overall luxe uitstraling. Kamer was ruim en schoon. Alleen (verf?)vlekken in het tapijt nabij de ingang van de kamer waren wat jammer (klein deel tapijt vervangen?). De zeer kleine douchekop paste ook niet echt bij de luxe-uitstraling van de rest, maar het douchewater was prima van druk en temperatuur. Ontbijt was bij mij inclusief in de kamerprijs en is dan keurig (los zou ik 20 euro teveel hebben gevonden). Goede croissants en chocolade-broodjes. Fruit wat beperkt, en aan de automatenkoffie (aanlengkoffieconcentraat) ben ik niet begonnen. Dit klinkt allemaal wat negatief, maar is absoluut niet zo ervaren en ook niet hier zo bedoeld. Als ik de volgende keer weer in de buurt moet zijn voor overleg boek ik zo weer.

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 22 november 2015

Aangenaam hotel. Vriendelijk personeel. Lekker ontbijt. Kamer is in orde. Goede ligging.
Jammer was dat er reclame gemaakt wordt voor het nespresso-apparaat op de kamer, maar dat er slechts één capsule ligt...

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 11 maart 2015

Als je in het centrum van Brussel moet zijn is dit een prima hotel. Ruime kamers, goede bedden en een voldoende uitgeruste badkamer. Schone kamer waardoor de vlekken in het tapijt bijzonder opvielen. Drukt het gevoel van schoon... Kan aan de kamer hebben gelegen
Ontvangst aan de receptie was niet erg vriendelijk. Parkeren kan in de nabij gelegen parkeer garage Manhatten a € 15,50 per dag

Datum van verblijf: maart 2015