Priceline
Hotels.comUS$ 78
TravelocityUS$ 78
Orbitz.comUS$ 78
Beoordeeld op 20 juni 2019 via mobiele applicatie

Een onaangename geur in de kamer, erg stoffig en versleten meubels: al met al gewoon vies.
Het hotel heeft ook helemaal geen parkeerplaats, je wordt doorverwezen naar een parkeergarage (slechts 3 min. lopen).
Het enige positieve aan dit hotel is naar mijn mening de locatie.

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 25 september 2016 via mobiele applicatie

Het enige wat "royale" was aan dit hotel, waren de letters op het pand.

Personeel spreekt geen Nederlands, wat slordig is voor een tweetalige stad. Inchecken rommelig, uitchecken idem (mevr kon haar eigen handschrift niet eens lezen). Ontbijt slecht. Sinaasappelsap smaakte vies, ei was een dag oud (groen), tapijt op de verdieping (4e) was minstens 40 jaar oud. Kamer erg klein, stoffig, raam kon niet gesloten worden. Bed was wel goed. Er stond nog een aangebroken fles water van de vorige gast in de kledingkast. Kastje in badkamer is stuk. Schilderwerk is broodnodig. Hotelmanager riep ons na eerste nacht op straat na, met de vraag of we nog moesten uitchecken terwijl we nog een nacht zouden blijven. Dit deed ons besluiten om 's middags nog te vertrekken. Rommelig, vies, veel last van lawaai buiten. Niet weer! Dan liever 9Hotel.

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 december 2015

Had een hotel nodig vlakbij Brussel centrum. Dit was op redelijke afstand en qua prijs/kwaliteit zeker goed te doen. Prima hotel om te verblijven. 10 min. lopen en je bent in het centrum met leuke winkels.

Kamertip: Neem vooral een kamer op de hogere etages ivm geluidsoverlast van de tram buiten
Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 9 oktober 2015

Slecht hotel, slechte kamer met slechte matras (je voelt het ijzer van de matras in je rug steken).
Heel slechte klantenservice (was mijn rekenmachine vergeten, heb mogen smeken om het op te sturen, we zijn er dan uiteindelijk zelf achter gegaan. Ze gingen 120 euro aanrekenen om mijn rekenmachine op te sturen !?!)
Badkamer was afschuwelijk! Schimmel aan de muur, er was geen douche, enkel een bad met een niet werkende sproeier.

Kortom dit hotel was TOTAAL niet wat er voorgesteld werd op sites (qua foto's en beschrijvingen).

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 9 september 2015

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces