101 US$
Gratis annuleren tot 02/05/21
103 US$
Gratis annuleren tot 02/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
103 US$
86 US$
BESPAAR 17 US$
Expedia.com101 US$
Priceline101 US$
eDreams103 US$
Beoordeeld op 13 februari 2018 via mobiele applicatie

Aangekomen op onze kamer was het echt even schrikken.
Waar beginnen we tja badkamer,toilet spoelde niet door,bad waren stukken uit en tegels hangen los,raam valt er bijna uit en erg veel roest aanwezig.
Slaapkamer bedden waren goed maar ook hier weer het raam en de verwarming helemaal verroest.
Te weinig televisie zenders .
Ontbijt was wel goed en de locatie ook perfect.
Bij een bezoek aan Brussel zullen we dit hotel nooit meer nemen.

Datum van verblijf: februari 2018
LeChatelainH, Marketing Assistant van Hotel des Colonies, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2018

Dear guest,

Thank you very much for your comment.

The cleanliness of our hotel is one of our priorities, therefore we are going to make an internal investigation to explain why this exceptional incident happened. We will take all measures to ensure that it doesn't occur again.

Please accept our sincere apologies for the incoveniences encuontered during your stay.

Nevertheless, we hope that you will give us a chance to regain your confidence and we are looking forward to welcoming you again les Colonies.

Best regards,

Beoordeeld op 30 januari 2018

Bij het verlaten van station Brussel Noord merkte ik dat mijn portemoinnee was gestolen/verloren: alles weg! Geen geld, geen bankpas, geen creditcard, niets. Bij hotel aangekomen vertelde ik het verhaal en vroeg om 50 euro. Geen enkel probleem voor hen en daarmee ook even geen probleem voor mij. De kamer was sober, maar voldeed: badkamer met douche, TV op kamer en een goed bed! Het personeel vriendelijk en het ontbijt goed met heerlijk verse broodjes en prima koffie. En maar 10 minuten lopen van de Grote Markt en 5 min van station!

Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
LeChatelainH, Responsable relations clients van Hotel des Colonies, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2018

Dear guest,

Thank you very much for your kind comment concerning your recent stay at the Colonies hotel.
We are pleased to hear that you have enjoyed our hospitality.
We hope to have the chance to welcome you at our hotel again in the near future.

Best regards,

Alexandre G.
The Colonies hotel's team

Beoordeeld op 13 november 2017

Misschien aan het begin van de 20e eeuw een geweldig hotel, maar nu kan het er maar net mee door. Kleine kamer wordt familekamer genoemd omdat er een bed bijgezet is. Kan vervolgens geen kast meer open. Raam met uitzicht op muren Tv die nauwelijks een net zonder sneeuw heeft Slechts een handdouche dus zeer ongemakkelijk douchen, Ontbijt met blikfruit en yoghurtjes van de Aldi Toegegeven, de bedden waren heel behoorlijk en je zit redelijk in het centrum.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 4 september 2017

Wil je een goede uitvalsbasis voor een weekendje Brussel en stel je geen te hoge eisen aan luxe dan is dit wel een goede plaats. Vlak bij het Noordstation en voor de shopper op enkele minuten van de Nieuwstraat. Op een klein half uur wandel je naar Matongé of de Marollen. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is ruim voldoende. De kamer die wij hadden op het tweede verdiep was wel wat oubollig. Vooral de badkamer kan we een update gebruiken. Tapijt op de vloer is ook niet meer hedendaags en hygiënisch. De lobby oogt fraai maar toch is de algehele indruk dat een likje verf hier en daar het geheel toch wel fraaier kan doen ogen. Niettemin hebben we er een mooi tripje gehad met een nacht in een uitstekend bed.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 7 mei 2017

De lobby heeft een ouderwetse charme, maar het hotel kan een opknapbeurt gebruiken. Ik had een gedateerde kamer die een lik verf kon gebruiken, met een klein badkamertje. Uit de douche kwam slechts een kleine straal water. Het ontbijt was OK. Al bij al een aanvaardbaar hotel, maar niets meer.

Datum van verblijf: april 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken