Gratis annuleren tot 23/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
118 US$
eDreams123 US$
Travelocity118 US$
Trip.com120 US$
Beoordeeld op 23 januari 2020

Mooi verzorgd hotel in hartje Brussel. Propere kamers, mooi afgewerkt en als extra pluspunt een zeer uitgebreid ontbijt. (broodjes, vers fruitsap, noten, vis, verschillende soorten worstjes, aardappelen, fruit, kazen, enz... zálig om de dag te beginnen!
Alles heel vers plus zeer vriendelijke bediening! Vanuit het hotel kan je het centrum van Brussel makkelijk te voet bezoeken en anders is er het openbaar vervoer zoals metro, bus, trein om andere delen die iets verder liggen heel makkelijk te bereiken.
Een aanrader prijs/kwaliteit.

Datum van verblijf: januari 2020
Hotel-cmanager, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings van Thon Hotel Brussels City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2020

Beste Travellgirl1972,
Hartelijk dank voor deze perfecte score!

Wat fijn dat u genoten heeft van de locatie van ons hotel, de nette kamers, de correcte verhouding prijs kwaliteit en ons uitgebreid ontbijt. Leuk ook dat u de vriendelijkheid van ons personeel benadrukt, we delen de complimentjes zeker met ons team!

Met warme groeten en graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 14 januari 2020 via mobiele applicatie

Mooi, luxe hotel, zeer gunstig gelegen.
Ik verbleef in een luxe kamer, met aparte zitkamer en slaapkamer. Zitkamer is voorzien van bankstel en tafel met 4 stoelen. Badjassen en sloffen aanwezig, evenals mogelijkheden om koffie en thee te zetten. Mooie badkamer met douchegel en bodylotion miniatuurtjes. Bed is zeer comfortabel. Op de televisie is het mogelijk om te casten. Zeer uitgebreid en smakelijk ontbijtbuffet. Op loopafstand van het centrum. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: december 2019

Beste Sherpa795118,
Leuk dat u even de tijd nam om uw feedback met ons te delen.

Het is altijd leuk om zo'n perfecte score en mooie woorden te ontvangen! Wat fijn dat u genoten heeft van de locatie van ons hotel, de luxueuze kamer met voorzieningen, de aangeboden toiletproducten en ons uitgebreid ontbijt. We kijken er naar uit u in de toekomst opnieuw te verwelkomen.

Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 12 oktober 2019 via mobiele applicatie

Erg goed hotel. Vriendelijk personeel. Goede bedden en een schone kamer. Badkamer netjes. Locatie is ook prima. Check in ging erg snel. Kwaliteit van de bedden was top. We hadden 2 aparte bedden. Samenvattend een top hotel

Datum van verblijf: oktober 2019
Hotel-cmanager, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings van Thon Hotel Brussels City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2019

Beste Sander,
Bedankt voor je fantastische beoordeling!

Wat is het fijn om deze fijne woorden in ontvangst te mogen nemen! De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Brussel.

Beoordeeld op 28 juni 2019 via mobiele applicatie

Mooie kamer met alle benodigdheden . Zeer uitgebreid ontbijt. Gunstige ligging en zeer betaalbaar. Netjes. Uitgeruste badkamer en alle faciliteiten . Van paraplu tot schoenpoetsdoekje. Twee flesjes gekoeld water. Enig minpunt. Geen Vlaamse zenders maar wel Nederlandstalig onthaal

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings van Thon Hotel Brussels City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2019

Beste gast,
we danken u voor uw mooie beoordeling van Hotel Thon Brussels City Centre.

Wat fijn om te lezen dat u mede dankzij onze mooie kamers, het uitgebreid ontbijt en de goede prijs-kwaliteitverhouding van een geslaagd verblijf heeft genoten! Een recensie als deze is voor ons een leuke bevestiging van het werk dat we elke dag met plezier verzetten. Spijtig dat u het jammer vond dat er geen Vlaamse zenders worden aangeboden. We hebben echter nog wel Nederlandse zenders, hopelijk heeft u daar plezier van gehad. Bij een volgend bezoek aan Brussel verwelkomen we u graag opnieuw!

Beoordeeld op 24 mei 2019

Prettig ruim opgezet hotel, schoon en vriendelijk personeel. Niet in centrum, maar net er buiten. Je loopt er zo naartoe. Schone kamer, niet zo ruim, maar voldoet goed. Gemaks restaurant Brussels Grill zit vlakbij het hotel.

Datum van verblijf: april 2019
Hotel-cmanager, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings van Thon Hotel Brussels City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2019

Beste Theo,

Het is fijn te horen dat u een aangenaam verblijf had in ons hotel Thon Brussels City Center.
We hopen u dan ook van harte een volgende keer terug te mogen ontvangen.

Met warme groeten,