Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Hotels.comUS$ 100
PricelineUS$ 96
travelup.comUS$ 109
Beoordeeld op 28 juni 2019 via mobiele applicatie

Mooie kamer met alle benodigdheden . Zeer uitgebreid ontbijt. Gunstige ligging en zeer betaalbaar. Netjes. Uitgeruste badkamer en alle faciliteiten . Van paraplu tot schoenpoetsdoekje. Twee flesjes gekoeld water. Enig minpunt. Geen Vlaamse zenders maar wel Nederlandstalig onthaal

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings van Thon Hotel Brussels City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2019

Beste gast,
we danken u voor uw mooie beoordeling van Hotel Thon Brussels City Centre.

Wat fijn om te lezen dat u mede dankzij onze mooie kamers, het uitgebreid ontbijt en de goede prijs-kwaliteitverhouding van een geslaagd verblijf heeft genoten! Een recensie als deze is voor ons een leuke bevestiging van het werk dat we elke dag met plezier verzetten. Spijtig dat u het jammer vond dat er geen Vlaamse zenders worden aangeboden. We hebben echter nog wel Nederlandse zenders, hopelijk heeft u daar plezier van gehad. Bij een volgend bezoek aan Brussel verwelkomen we u graag opnieuw!

Beoordeeld op 24 mei 2019

Prettig ruim opgezet hotel, schoon en vriendelijk personeel. Niet in centrum, maar net er buiten. Je loopt er zo naartoe. Schone kamer, niet zo ruim, maar voldoet goed. Gemaks restaurant Brussels Grill zit vlakbij het hotel.

Datum van verblijf: april 2019
Hotel-cmanager, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings van Thon Hotel Brussels City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2019

Beste Theo,

Het is fijn te horen dat u een aangenaam verblijf had in ons hotel Thon Brussels City Center.
We hopen u dan ook van harte een volgende keer terug te mogen ontvangen.

Met warme groeten,

Beoordeeld op 4 maart 2019

Nette kamer, lift om naar de receptie te komen, heel vlugge lift om naar de verdiepingen te komen, heel vriendelijk personeel aan de receptie, zeer uitgebreid en lekker ontbijt, je kunt ook gezonde keuzes maken bij het ontbijt. Gemakkelijk te bereiken met metro of trein.
Grote kraanwerken nu aan het hotel. Vooraan staat het in de steigers.

Kamertip: Zo hoog mogelijk boeken,
Datum van verblijf: maart 2019
Hotel-cmanager, P.A. to the G.M. van Thon Hotel Brussels City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2019

Beste Jean-Claude,

Wat is het fijn om deze perfecte score en mooie complimentjes in ontvangst te mogen nemen! Het verheugt ons dat alles naar wens was. Gelukkig zijn de steigers voor het hotel sinds vorige week volledig weg. Ons team ontvangt u met veel plezier opnieuw bij een volgend bezoek aan Brussel!

Beoordeeld op 25 februari 2019

Het was een zeer aangenaam verblijf bij Thon Hotel City Centre!
Bovendien was het een HEERLIJK ontbijt. We keren zeker terug bij deze keten. Verder beschikt het hotel ook over een sauna met prachtig uitzicht, een echte aanrader

Datum van verblijf: februari 2019
Hotel-cmanager, P.A. to the G.M., Frank Hoonings van Thon Hotel Brussels City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2019

Beste EnihpledEsoornav

Het doet ons ontzettend veel plezier dat u genoten heeft van een aangenaam verblijf bij ons! Het is fijn te lezen dat het ontbijt u gesmaakt heeft en dat u genoten heeft van onze spafaciliteiten.

Wij kijken er al naar uit u in de toekomst opnieuw te ontvangen!

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 4 februari 2019

We hebben met vrienden weer een heerlijk weekend in dit hotel doorgebracht.
De kamers zijn mooi en schoon, een prima schone badkamer en de bedden zijn uitstekend.Het ontbijt is een belevenis zowel wat het aanbod van het eten als de opstelling. Alles vers en heerlijk.

Kamertip: Hogere verdiepingen hebben een mooi uitzicht over Brussel
Datum van verblijf: januari 2019
Hotel-cmanager, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings van Thon Hotel Brussels City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2019

Beste Marjan,

Hartelijk dank voor deze uitstekende score! Super dat jullie een leuk weekend achter de rug hebben en dat ook het verblijf in ons hotel daaraan bijgedragen heeft. Het doet ons plezier dat u tevreden was over de comfortabele bedden en het heerlijke uitgebreide ontbijt! Hopelijk mogen we jullie bij een volgend bezoek aan Brussel opnieuw van harte welkome heten!