Beoordeeld op 1 oktober 2018

Goed 4-sterren stadshotel. Kamers zijn netjes, maar wel aan de kleine kant. Echt bedoeld om alleen te overnachten. Badkamer ziet er wat gedateerd uit. Alles wat wel heel schoon. De schoonmaakservice is erg zuinig met de uitgifte van zeepjes/thee etc.
Uitgebreid ontbijtbuffet tegen redelijke prijs.

Liften zijn vrij klein. Niet goed aangegeven is waar je kan parkeren als je in het hotel verblijft (nl. Manhattan parking, Kruisvaartenstraat).

Datum van verblijf: september 2018
Hotel-cmanager, Manager van Thon Hotel Brussels City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2018

Beste gast,

bedankt voor uw beoordeling en feedback.

Het verheugt ons dat de netheid van de kamers aan uw verwachtingen voldeden en dat het uitgebreide ontbijtbuffet u heeft gesmaakt.

Wat jammer dat u de kamers en de liften nogal klein vond.

We willen u graag laten weten dat we over meerdere liften beschikken (in totaal 7) achteraan die meer ruimte aanbieden.

Wat de hygiënische producten betreft, u mag altijd om extra zeepjes vragen aan de receptie.

Ons team staat ook altijd klaar om u meer informatie te geven omtrent parkeren in de nabijheid van het hotel.

Hopelijk zien we u nog eens terug in ons hotel.

Hartelijke groeten,

Bijou Senhadji, P.A.

to the G.M., Frank Hoonings

Beoordeeld op 18 september 2018 via mobiele applicatie

IPad 2 maanden oud kapot gegaan door lekkage door airco en al erkennen ze schuld ze betalen niks en dat komt niet door manager Jordi Peeters die wel wilde vergoeden maar zijn baas Stéphane de Bruyn die de arrogantie ten top os om geen verzekering in te schakelen en het zelf wil oplossen en na het sturen van mijn defecte IPad maar hun gewoon zeggen ik geb niks ontvangen en daarna niks meer laat horen .
Schande want verder was Brussel leuk maar is meteen de laatste keer dat ik een best western hotel boekt waar de organisatie in handen lig bij Stéphane de Bruyn

Datum van verblijf: juli 2018
Hotel-cmanager, Manager van Thon Hotel Brussels City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2018

Beste gast,
Gezien bij ons geen Jordi Peeters en Stéphane de Bruyn werken, vragen wij ons af of dit wellicht over een ander hotel gaat. Zou u ons hierover kunnen contacteren?
Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 5 augustus 2018

Qua ligging en service een prima hotel. Standaardkamer is niet groot maar wel functioneel en netjes. Een uitgebreid ontbijtbuffet en uitstekende bar. Medewerk(st)ers van de receptie zijn erg behulpzaam en deskundig. Speciaal dank aan de vriendelijke miss / mrs. Elise die ons uitstekende service heeft geboden en ook aan een Nederlands sprekende meneer met krulletjes (naam vergeten) die ons ter plekke heeft geholpen met on-line booking van de Hop On Hop Off.

Datum van verblijf: augustus 2018
Hotel-cmanager, P.A. to the G.M van Thon Hotel Brussels City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2018

Beste Eric,

Hartelijk dank voor deze uitstekende score!

Wat fijn dat u genoten heeft van de netheid van uw kamer, ons uitgebreide ontbijtbuffet en de bar. Ook leuk dat u onze centrale ligging als een groot pluspunt aanhaalt.

Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Brussel.

Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 24 juni 2018 via mobiele applicatie

Hier 3 nachten verbleven. Het is een prima hotel, vriendelijk personeel en de kamers en badkamer zijn netjes, ruim en voorzien van voldoende handdoeken. Verder een buitengewoon uitstekend en vers ontbijt met zeer veel keuze. De werkzaamheden kunnen gehorig zijn maar hier doordat we vroeg moesten opstaan voor werk , weinig last van gehad.

Datum van verblijf: juni 2018
Hotel-cmanager, Manager van Thon Hotel Brussels City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2018

Beste Marc,

Hartelijk dank voor uw feedback.

De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was.

Beoordeeld op 18 april 2018 via mobiele applicatie

Zeer slechte prijs kwaliteit verhouding, kamer zeer klein, veel achterstallig onderhoud, airco kapot, rooklucht in non smoking room, beddengoed stinkt. Ontbijt is prima, ontbijt sfeerloos, net als rest van hotel, oordopjes in de kamer voorspellen niet veel goeds, zijn nodig vanwege herrie maar, net als hotel van slechte kwaliteit zodat het niet helpt. Absoluut niet boeken!

Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, Manager van Thon Hotel Brussels City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2018

Beste mevrouw,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw opmerkingen neer te schrijven.

Het spreekt voor zich dat uw ervaring niet de ervaring is van alle andere gasten en dat dit absoluut niet onze standaard is. Mag ik u vragen om mij een persoonlijk bericht te sturen ten einde deze opmerkingen ten gronde te begrijpen en de nodige maatregelen te kunnen nemen. Ik hoop een bericht te mogen ontvangen op bert.vandewaetere@thonhotels.be.

Met vriendelijke groeten,

Bert Vandewaetere, Beheerder