Romana Z

Warm welkom

5,0 van 5 bollen8 aug 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wat een warm welkom kregen we bij de balie van het hotel en wat een verrassing dat we een ‘warm’ koekje kregen. Op de kamer was gratis koffie, thee en water te verkrijgen. De waterflessen moet je wel uit een apparaat op de gang vullen. Dit kan je onbeperkt blijvend doen.

De kamer was erg schoon en prachtig. Ik heb heerlijk geslapen want het bed lag lekker.
Wel erg jammer dat er alleen een douche was. Ik had zo’n zin in een bad.

Wij waren heel tevreden over ons verblijf! Het is een prachtig hotel en ik raad het iedereen aan.
Datum van verblijf: augustus 2022
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 10 aug 2022
Beste Romana,
Bedankt voor uw feedback.

Hartelijk dank voor uw compliment over de netheid van onze kamers. Graag geven we mee dat we wel een aantal kamers hebben met een bad. Aarzel niet om ons bij een eventueel volgend verblijf op voorhand te contacteren om deze wens door te geven. Dan kunnen we nagaan of er op dat moment een kamer met bad beschikbaar is.

Volledig restitueerbaar
  • Lol.travel
Roomservice
  • Lol.travel
Bar/lounge
No aircon (clear on arrival only)
  • ZenHotels.com
0.3 km van Doubletree By Hilton Brussels City
Meer hotels in Saint-Josse-ten-Noode bekijken
Beoordeeld op 7 augustus 2022

Op wandelafstand van het Noord-treinstation. Aan de buitenzijde de grandeur van een historisch monumentaal gebouw, aan de binnenzijde een smaakvol gerestaureerd hotel. Niets dan lovende woorden voor de vriendelijke dame aan de receptie. We mochten zelfs rond de middag onze beschikbare kamers al innemen. Wij logeerden op de vierde verdieping met een mooi zicht op het Rogierplein. De ingang van de metro ligt op het plein dus ondergronds ben je overal in een wip. De vieze afgeleefde metrostellen en de slechte organisatie bij het grootste concert van het jaar kan je het hotel niet aanrekenen. Op rekening van het hotel staat wel een goed ontbijt, fantastische bedden, fijn linnen en de BESTE hoofdkussens. Neem tijd om in de bar een lekkere cocktail te drinken want dat is echt de moeite. Zoek je een goed hotel in het centrum van deze stad, dan hebben wij het gevonden. PS. COLDPLAY was top!

Datum van verblijf: augustus 2022
Hotel- cmanager, Owner van Doubletree By Hilton Brussels City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2022

Beste Luc,
We danken u voor uw feedback.

Fijn dat de gastvrijheid van onze medewerkers door u op prijs werd gesteld. We delen de complimenten met het team. Uw feedback over het ontbijt nemen we ter harte, bedankt voor het melden.

Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw ontvangen. Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 13 juli 2022

Samen met mijn broer naar het concert van The Rolling Stones in Brussel geweest en hier overnacht. Vriendelijke, zeer attente ontvangst. Ruime kamer. Alles zeer hygiënisch. Royale badkamer, van alle gemakken voorzien. Uitzicht was bedroevend, maar dat mocht de pret niet drukken. Daar kwamen we niet voor. Overigens zijn er ook (duurdere) kamers met uitzicht over de stad. Metro naar het stadion was im de hoek. De gezellige binnenstad bereik je lopend in tien minuten. Al met al een heerlijke ervaring. Mochten we nog eens naar Brussel komen, zullen wij hier zeker weer verblijven.

Datum van verblijf: juli 2022
Hotel- cmanager, Owner van Doubletree By Hilton Brussels City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2022

Beste gast,
We danken u voor uw feedback.

Wat fijn dat we u konden bekoren met onze gunstige ligging. We hopen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad ondanks de hoge ramen.

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 29 januari 2022

Het was fantastisch we hebben heel erg genoten en uit kunnen rusten wat nodig was! De kamer zag er ook fris en netjes uit. Verder was het ontbijt ook van een goede kwaliteit en hadden we daarover ook niets te klagen!

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Hotel- cmanager, Owner van Doubletree By Hilton Brussels City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2022

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor deze mooie review.

Het is altijd leuk om te lezen dat onze gasten genoten hebben van hun verblijf. We zijn dan ook zeer dankbaar voor jullie lovende commentaar en het doet ons plezier dat het ontbijt jullie heeft gesmaakt.

We kijken alvast uit naar jullie volgende bezoek!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 28 januari 2022

Geweldig verblijf, geen punten om aan te merken. Schone, grote kamers, vriendelijk personeel en een perfecte locatie. Ook andere faciliteiten als de sauna en gym waren uitstekend. In corona perioden kun je deze prive boeken. Goede hotel bar, iets aan de prijs, maar dat hoort bij een hotelbar. Heel fijn verblijf!

Datum van verblijf: januari 2022

Beste gast,
Fijn dat u de tijd nam om uw ervaring met ons te delen.

Het doet ons veel plezier te lezen dat u heeft genoten van een aangenaam verblijf en en dat u onze gunstige ligging kon waarderen. We danken u voor de complimenten.

In de toekomst ontvangen we u graag opnieuw.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 4 januari 2022

Schoon en mooi hotel met klantvriendelijk personeel. Hotel is gelegen midden in het centrum van Brussel. Uitgebreid ontbijt. Echter miste wij wat sfeer in het restaurant en de ontbijtzaal. Verder was alles goed.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Hotel- cmanager, Propriétaire van Doubletree By Hilton Brussels City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2022

Beste gast,
bedankt voor uw hoge score.

Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van het hotel en dat u onze centrale ligging als een pluspunt opgeeft.
Wat fijn dat het ontbijt u heeft gesmaakt.
We noteren uw opmerking over de sfeer en zullen kijken hoe we dit kunnen verbeteren.

Vriendelijk bedankt, en we hopen u snel terug te zien.

Steven De Bolle, Community Manager