Luc S
Kalmthout, België

Extra genieten van het optreden Coldplay

5,0 van 5 bollen7 aug 2022 beoordeeld
Favoriet van het hotel
Op wandelafstand van het Noord-treinstation. Aan de buitenzijde de grandeur van een historisch monumentaal gebouw, aan de binnenzijde een smaakvol gerestaureerd hotel. Niets dan lovende woorden voor de vriendelijke dame aan de receptie. We mochten zelfs rond de middag onze beschikbare kamers al innemen. Wij logeerden op de vierde verdieping met een mooi zicht op het Rogierplein. De ingang van de metro ligt op het plein dus ondergronds ben je overal in een wip. De vieze afgeleefde metrostellen en de slechte organisatie bij het grootste concert van het jaar kan je het hotel niet aanrekenen. Op rekening van het hotel staat wel een goed ontbijt, fantastische bedden, fijn linnen en de BESTE hoofdkussens. Neem tijd om in de bar een lekkere cocktail te drinken want dat is echt de moeite. Zoek je een goed hotel in het centrum van deze stad, dan hebben wij het gevonden. PS. COLDPLAY was top!
Datum van verblijf: augustus 2022
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 10 aug 2022
Beste Luc,
We danken u voor uw feedback.

Fijn dat de gastvrijheid van onze medewerkers door u op prijs werd gesteld. We delen de complimenten met het team. Uw feedback over het ontbijt nemen we ter harte, bedankt voor het melden.

Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw ontvangen. Vriendelijke groet,

• Vio.com
0.4 km van Doubletree By Hilton Brussels City
Bar/lounge
  • Trip.com
0.6 km van Doubletree By Hilton Brussels City
No aircon (clear on arrival only)
0.3 km van Doubletree By Hilton Brussels City
Meer hotels in Saint-Josse-ten-Noode bekijken
Beoordeeld op 13 juli 2022

Samen met mijn broer naar het concert van The Rolling Stones in Brussel geweest en hier overnacht. Vriendelijke, zeer attente ontvangst. Ruime kamer. Alles zeer hygiënisch. Royale badkamer, van alle gemakken voorzien. Uitzicht was bedroevend, maar dat mocht de pret niet drukken. Daar kwamen we niet voor. Overigens zijn er ook (duurdere) kamers met uitzicht over de stad. Metro naar het stadion was im de hoek. De gezellige binnenstad bereik je lopend in tien minuten. Al met al een heerlijke ervaring. Mochten we nog eens naar Brussel komen, zullen wij hier zeker weer verblijven.

Datum van verblijf: juli 2022
Hotel- cmanager, Owner van Doubletree By Hilton Brussels City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2022

Beste gast,
We danken u voor uw feedback.

Wat fijn dat we u konden bekoren met onze gunstige ligging. We hopen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad ondanks de hoge ramen.

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 29 januari 2022

Het was fantastisch we hebben heel erg genoten en uit kunnen rusten wat nodig was! De kamer zag er ook fris en netjes uit. Verder was het ontbijt ook van een goede kwaliteit en hadden we daarover ook niets te klagen!

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Hotel- cmanager, Owner van Doubletree By Hilton Brussels City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2022

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor deze mooie review.

Het is altijd leuk om te lezen dat onze gasten genoten hebben van hun verblijf. We zijn dan ook zeer dankbaar voor jullie lovende commentaar en het doet ons plezier dat het ontbijt jullie heeft gesmaakt.

We kijken alvast uit naar jullie volgende bezoek!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 28 januari 2022

Geweldig verblijf, geen punten om aan te merken. Schone, grote kamers, vriendelijk personeel en een perfecte locatie. Ook andere faciliteiten als de sauna en gym waren uitstekend. In corona perioden kun je deze prive boeken. Goede hotel bar, iets aan de prijs, maar dat hoort bij een hotelbar. Heel fijn verblijf!

Datum van verblijf: januari 2022

Beste gast,
Fijn dat u de tijd nam om uw ervaring met ons te delen.

Het doet ons veel plezier te lezen dat u heeft genoten van een aangenaam verblijf en en dat u onze gunstige ligging kon waarderen. We danken u voor de complimenten.

In de toekomst ontvangen we u graag opnieuw.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 4 januari 2022

Schoon en mooi hotel met klantvriendelijk personeel. Hotel is gelegen midden in het centrum van Brussel. Uitgebreid ontbijt. Echter miste wij wat sfeer in het restaurant en de ontbijtzaal. Verder was alles goed.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Hotel- cmanager, Propriétaire van Doubletree By Hilton Brussels City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2022

Beste gast,
bedankt voor uw hoge score.

Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van het hotel en dat u onze centrale ligging als een pluspunt opgeeft.
Wat fijn dat het ontbijt u heeft gesmaakt.
We noteren uw opmerking over de sfeer en zullen kijken hoe we dit kunnen verbeteren.

Vriendelijk bedankt, en we hopen u snel terug te zien.

Steven De Bolle, Community Manager

Beoordeeld op 30 december 2021 via mobiele applicatie

Prima hotel voor 1 of 2 nachten. Kamers zijn mooi en brandschoon. Ontvangst was prima. Het was even zoeken waar te parkeren, wellicht handig om deze informatie vooraf te verstrekken. Maar prima, gevonden.
Aandachtspunten zijn er wel. Zoals al eerder aangegeven, de douche is niet warm te krijgen. Hij is niet koud maar ook niet warm. Best irritant. En het hotel is enorm gehorig, vooral van bovengelegen kamers. Het is een oud gebouw maar we hoorden letterlijk elke stap van de bovenburen.
Zelf vond ik de kussens erg vervelend maar dat is persoonlijk. Ze zakten gedurende de nacht helemaal in en ik zelf slaap graag wat hoger dus volgende keer weer eigen kussen mee.
Locatie is prima, je loopt aan de overkant zo het centrum in. Grote markt is circa 1,5 km wandelen.
Al met al prima prijs/ kwaliteit verhouding en met wat kleine aandachtspunten 5 sterren waard.

Kamertip: Kamer bovenste verdieping (vanwege geluid)
Datum van verblijf: november 2021
Hotel- cmanager, Owner van Doubletree By Hilton Brussels City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2022

Beste Kaatje,
Hartelijk dank voor het delen van uw feedback.

We zijn blij dat u tevreden bent met onze centrale ligging en de netheid van onze kamers. Wij werken samen met de publieke Interparking Rogier, gesitueerd net achter het hotel. Onze gasten hebben recht op een voordelig tarief. We vinden het ook spijtig dat u problemen ondervonden heeft met de douche en bieden onze excuses aan voor het ongemak. We noteren dit en zullen het met ons onderhoudsteam bespreken.

We wensen u nog veel fijne hotelbezoeken en verwelkomen u een volgende keer graag opnieuw.

Met vriendelijke groeten en prettige jaarwisseling,

Steven De Bolle, Community Manager