4 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 152
PricelineUS$ 152
TravelocityUS$ 152
Agoda.comUS$ 152
Trip.comUS$ 152
Destinia.comUS$ 156
Beoordeeld op 28 januari 2022

Geweldig verblijf, geen punten om aan te merken. Schone, grote kamers, vriendelijk personeel en een perfecte locatie. Ook andere faciliteiten als de sauna en gym waren uitstekend. In corona perioden kun je deze prive boeken. Goede hotel bar, iets aan de prijs, maar dat hoort bij een hotelbar. Heel fijn verblijf!

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Hotel- cmanager, Owner van DoubleTree by Hilton Brussels City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2022

Beste gast,
Fijn dat u de tijd nam om uw ervaring met ons te delen.

Het doet ons veel plezier te lezen dat u heeft genoten van een aangenaam verblijf en en dat u onze gunstige ligging kon waarderen. We danken u voor de complimenten.

In de toekomst ontvangen we u graag opnieuw.

Met vriendelijke groeten,

Gilles V., Community Manager

Beoordeeld op 4 januari 2022

Schoon en mooi hotel met klantvriendelijk personeel. Hotel is gelegen midden in het centrum van Brussel. Uitgebreid ontbijt. Echter miste wij wat sfeer in het restaurant en de ontbijtzaal. Verder was alles goed.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Hotel- cmanager, Propriétaire van DoubleTree by Hilton Brussels City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2022

Beste gast,
bedankt voor uw hoge score.

Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van het hotel en dat u onze centrale ligging als een pluspunt opgeeft.
Wat fijn dat het ontbijt u heeft gesmaakt.
We noteren uw opmerking over de sfeer en zullen kijken hoe we dit kunnen verbeteren.

Vriendelijk bedankt, en we hopen u snel terug te zien.

Beoordeeld op 30 december 2021 via mobiele applicatie

Prima hotel voor 1 of 2 nachten. Kamers zijn mooi en brandschoon. Ontvangst was prima. Het was even zoeken waar te parkeren, wellicht handig om deze informatie vooraf te verstrekken. Maar prima, gevonden.
Aandachtspunten zijn er wel. Zoals al eerder aangegeven, de douche is niet warm te krijgen. Hij is niet koud maar ook niet warm. Best irritant. En het hotel is enorm gehorig, vooral van bovengelegen kamers. Het is een oud gebouw maar we hoorden letterlijk elke stap van de bovenburen.
Zelf vond ik de kussens erg vervelend maar dat is persoonlijk. Ze zakten gedurende de nacht helemaal in en ik zelf slaap graag wat hoger dus volgende keer weer eigen kussen mee.
Locatie is prima, je loopt aan de overkant zo het centrum in. Grote markt is circa 1,5 km wandelen.
Al met al prima prijs/ kwaliteit verhouding en met wat kleine aandachtspunten 5 sterren waard.

Kamertip: Kamer bovenste verdieping (vanwege geluid)
Datum van verblijf: november 2021
Hotel- cmanager, Owner van DoubleTree by Hilton Brussels City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2022

Beste Kaatje,
Hartelijk dank voor het delen van uw feedback.

We zijn blij dat u tevreden bent met onze centrale ligging en de netheid van onze kamers. Wij werken samen met de publieke Interparking Rogier, gesitueerd net achter het hotel. Onze gasten hebben recht op een voordelig tarief. We vinden het ook spijtig dat u problemen ondervonden heeft met de douche en bieden onze excuses aan voor het ongemak. We noteren dit en zullen het met ons onderhoudsteam bespreken.

We wensen u nog veel fijne hotelbezoeken en verwelkomen u een volgende keer graag opnieuw.

Met vriendelijke groeten en prettige jaarwisseling,

Beoordeeld op 27 december 2021

Mijn vriend en ik hadden wat te vieren en de medewerkers van het Hilton hotel hebben geholpen omdeze dag extra speciaal te maken! Bij aankomst werden wij ontvangen door twee aardige receptionisten zij gaven ons een warm chocolate chip koekje en een gratis kamer upgrade. Ook vroegen wij tips voor restaurants en kregen wij veel tips over leuke buurten in Brussel. Later op de avond zijn we naar de bar gegaan en daar werden wij getrakteerd op een lekker drankje en de barman was super vriendelijk en maakte goede cocktails voor ons.
De kamer was ook prachtig met mooi uitzicht over de tuin.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Hotel- cmanager, Owner van DoubleTree by Hilton Brussels City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2021

Beste Cecilia,
Dank voor het delen van een review.

We zijn verheugd dat we met onze mooie kamers en de gastvrijheid van ons personeel bij hebben kunnen dragen aan een extra speciaal verblijf.

We staan een volgende keer met plezier opnieuw voor jullie klaar.

Met hartelijke groeten,

Beoordeeld op 21 oktober 2021

Ik verbleef er 4 dagen werk-gerelateerd. Erg goed, een duidelijke verbetering sinds de renovatie. Mijn verbeterpunten:
- De douche was niet echt warm te krijgen, zelfs niet op maximum na de veiligheidsknop in te drukken om boven de 38 graden te gaan. Graag afregelen.
- Prima geen kamerservice te bieden ivm COVID, maar het ware mooi geweest als dit op voorhand was gecommuniceerd.
- Bij het ontbijt na het zeggen van mijn kamernummer in het Nederlands een bijna snauw te krijgen van een personeelslid "English please" is zelfs voor een niet-flammingant onacceptabel!

Ontbijt was gewoon goed; de lunchvoorziening erg goed. Verder vriendelijk personeel en goede slaapkwaliteit.

Datum van verblijf: oktober 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hotel- cmanager, Propriétaire van DoubleTree by Hilton Brussels City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2021

Beste Philip,
Bedankt voor uw beoordeling.

Het verheugt ons dat het ontbijt u heeft gesmaakt en dat u heeft genoten van een goede nachtrust.
Onze oprechte excuses voor de reactie bij het ontbijt, dit is niet onze standaard en we zullen dit zeker met ons team opnemen.
We noteren uw opmerkingen over de douche en de kamerservice en we zullen hiermee rekening houden voor de toekomst.

Met vriendelijke groeten,