Beoordeeld op 2 januari 2020

Mooie kamers met goede bedden. Enkel wat lawaai van buiten. Check in met vriendelijk personeel. Ideale ligging om Brussel te ontdekken. Vlakbij centrum. Ontbijt buffet is ook in orde met veel keuze uit verschillende gerechten.

Datum van verblijf: december 2019
Steven D, Community Manager van Crowne Plaza Hotel Brussels - Le Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2020

Dag Guntherkel8!

Bedankt voor jouw bezoek en om de tijd te nemen ons hotel te beoordelen. Fijn om te horen dat je genoten hebt van jouw bezoek aan Brussel. Onze klanten gelukkig maken is belangrijk voor ons en ik zal zeker niet aarzelen jouw feedback te delen met ons team.

Ik wens jou nog veel leuke hotelbezoeken en wij hopen jou snel terug te mogen verwelkomen in 2020.

Beoordeeld op 29 december 2019 via mobiele applicatie

4 nachten geweest, waren 1 uur te vroeg maar kon inchecken en direct naar kamer. Vriendelijk en snel inchecken. Kamer schoon en best wel ruim voor een hotel in de stad. Heel dicht bij winkel. straten en makkelijk lopen naar grote markt. 2 keer in restaurant dinner gegeten...geweldig....zeer goed eten en top service,kreeg ook gratis toetje omdat het kerst was. Toen ik kamer boekte was het met gratis ontbijt en opzich was genoeg keuze maar de engelse ontbijt was koud dus niet lekker en als je apart moet betalen kost het €35 pp per dag,veeeels te duur.

Datum van verblijf: december 2019
Steven D, Community Manager van Crowne Plaza Hotel Brussels - Le Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2019

Hey Michelle,

Bedankt voor jouw bezoek en bedankt om de tijd te nemen ons hotel te beoordelen. Fijn om te horen dat je genoten hebt van jouw kamer en van het eten en de service in ons restaurant. Bedankt voor de feedback omtrent het ontbijt. Ik zal deze zeker doorgeven aan onze F&B Manager zodat zij dit verder kan opvolgen.

Ik wens jou voor 2020 veel leuke hotelbezoeken en we hopen jou snel terug te mogen verwelkomen in Brussel.

Fijn oudejaar!

Beoordeeld op 24 augustus 2019

Het was heel warm in de kamer, de airco deed het niet, ramen konden ook amper open. Voor een hotel van deze prijsklasse zou dit niet mogen. Ook de receptie biedt geen oplossingen, 2 keer moeten bellen om dan vervolgens na een half uur wachten een ventilator te krijgen van een onvriendelijke medewerker. De dame aan de checkout was wel vriendelijk en vond het allemaal vervelend, maar met excuses koop je niks en je geld ben je kwijt. Dit was de laatste keer dat ik hier heb geslapen.

Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
stevendb1, Community Manager van Crowne Plaza Hotel Brussels - Le Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2019

Beste worldtraveler4333,

Bedankt voor jouw bezoek en bedankt om de tijd te nemen ons hotel te beoordelen. Jammer om te horen dat jouw verblijf niet voldeed aan jouw verwachtingen. Wij waarderen jouw feedback en ik zal zeker niet aarzelen deze te delen met onze directie. Wat je beschrijft is zeker niet de service die wij aan onze gasten willen bieden en ik zal zeker niet aarzelen dit verder op te volgen met de teams.

In naam van ons team wil ik onze verontschuldigingen aanbieden voor het geleden ongemak. Ik kan al verklappen dat ons hotel een zeer mooie toekomst te wachten staat in dewelke wij hopen jou terug te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 19 augustus 2019

Een verrassingsreisje naar hartje Bxl en halt houden voor de deur van dit prachtige hotel. Wauw, wat een sfeer, ondergedompeld in Gustav Klimt-sfeer en de Art-deco heb ik erg genoten van het hotel, de bediening, de internationale vibes, dichtbij het centrum en het bruisende Brussel. Ik kom graag terug! Ook goeie bediening in de bar!!!

Datum van verblijf: augustus 2019
stevendb1, Community Manager van Crowne Plaza Hotel Brussels - Le Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

Dag Katrieno2014,

Bedankt voor deze fijne feedback. Blij om te horen dat je genoten hebt van jouw bezoekje aan ons hotel. Ik wens jou nog veel leuke hotelbezoeken en wij hopen jou snel terug te mogen verwelkomen in Brussel.

Beoordeeld op 31 juli 2019

Een zeer goed hotel. Makkelijk bereikbaar en parkeren (niet gratis) in de Rogier Parking is zeer makkelijk. Prima ontvangst, snel geregeld. Kamer was niet groot maar zeer schoon en van alle gemakken voorzien. Badkamer idem dito.
Airco doet gewoon wat hij moet doen en stil (dat heb ik wel eens anders meegemaakt). Een verademing.
Ontbijt was prima en voor ieder wat wils.

Datum van verblijf: juli 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken