Beoordeeld op 23 december 2018

Dit is een goed hotel vlakbij het centrum.De inkomhal is imposant maar de kamers zijn wat gedateerd.Het ontbijt is goed maar ook niets meer.Het hotel ligt vlakbij de Nieuwstraat en op een paar minuten staat je op de grote markt.

Beoordeeld op 6 december 2018

Degelijk hotel waar de stijl en inrichting stilaan uit de tijd geraakt.
Alle logische en te verwachten luxe is aanwezig.
(geen gevulde minibar op de kamer).

Het ontbijt is top. In hoeveelheid, keuze en kwaliteit.

Prijs/kwaliteit -> ik betaalde voor 2 nachten (1p) 460 euro - finaal (te?) stevige prijs.

• Reistype: Reisde voor zaken
stevendb1, Community Supervisor van Crowne Plaza Hotel Brussels - Le Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2018

Beste Joeri,

Bedankt voor jouw bezoek en bedankt om de tijd te nemen ons hotel te beoordelen. Blij om te lezen dat je hebt genoten van een lekker ontbijt. We waarderen jouw feedback en ik zal zeker niet nalaten deze door te geven aan onze directie.

In naam van ons team wens ik je nog veel leuke IHG verblijven en we hopen jou snel terug te mogen verwelkomen in Brussel.

Fijne feestdagen!

Beoordeeld op 2 december 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier voor de BVP-SBP eindejaarsmeeting. De ingang van het hotel geeft een chique indruk, de gangen zijn prachtige Art Deco stijl. De kamer is iets eenvoudiger met een art deco look in de badkamer. Hoewel de badkamer wat verouderd lijkt, was hij wel netjes en efficiënt. Het bed was zacht, de kussens gaven voldoende volume voor een comfortabele nachtrust. We hebben heerlijk geslapen (afgezien van de sirenes van Clinique Saint Jeans waar we af en toe door wakker werden). Het personeel was vriendelijk en het ontbijt gaf voldoende keuze (al waren er weinig lactosevrije opties). De ligging van het hotel is erg centraal, vlakbij de nieuwstraat en het station. Enige minpuntje aan ons verblijf was de zeer gehorige kamer. We beleefden de hoestbuien van onze buurman van dichtbij en ook zijn vroege telefoongesprek konden we volledig meevolgen. Gelukkig was de man geen snurker :)

Reistype: Reisde voor zaken
stevendb1, Community Supervisor van Crowne Plaza Hotel Brussels - Le Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2018

Bedankt voor deze mooie en uitgebreide feedback Annsootje. Fijn om te horen dat je hebt kunnen genieten van een aangenaam verblijf. Wij waarderen jouw feedback en ik zal zeker niet nalaten deze te delen met onze directie. Verder wens ik je nog veel leuke hotelbezoeken en we hopen jou snel terug te mogen verwelkomen in Brussel.

Beoordeeld op 17 oktober 2018

Het hotel ligt mooi in de binnenstad. kamers zijn mooi en royaal, alleen heel gehorig. De ramen kunnen niet open vanwege de autoweg, en de airco deed het niet, dus bloedheet in de kamer. Ontbijt is oke, maar niks bijzonders

Kamertip: zorg dat de airco doet wat hij moet doen, dus koelen
Datum van verblijf: oktober 2018
stevendb1, Community Supervisor van Crowne Plaza Hotel Brussels - Le Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2018

Beste Gertrude,

Bedankt voor jouw bezoek en bedankt om de tijd te nemen om ons hotel te beoordelen. Jammer te horen dat jouw bezoek aan ons hotel een tegenvallende ervaring was. Wij appreciëren jouw feedback en ik zal zeker niet nalaten te delen met onze directie. Door de uitzonderlijke temperaturen in ons klein landje, hebben wij onze airco terug omgezet naar 'koelen' in plaats van verwarmen.

In naam van ons team wens ik jou nog veel leuke hotelbezoeken en we hopen u terug te mogen verwelkomen en u een betere indruk te geven van ons hotel.

Beoordeeld op 30 september 2018

Exellent verblijf,ik kom er al jaren en de service blijft top .Een aanrader voor wie een mooi en kwaliteitsvol en rustig verblijf wil.De charme van het hotel is onweerstaanbaar voor wie van Art Deco houd .Het onbijt is steeds super verzorgd en je hebt er een uitgebreide keuze .

Datum van verblijf: september 2018
stevendb1, Community Supervisor van Crowne Plaza Hotel Brussels - Le Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2018

Beste Danny,

Bedankt voor de loyaliteit en bedankt om telkens weer een mooie feedback na te laten. We kijken er alvast naar uit je binnenkort terug te mogen verwelkomen.