Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.302)
Beoordelingen filteren
2.302 resultaten
Waardering van reizigers
780
1.022
363
98
39
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
780
1.022
363
98
39
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
9 - 14 van 2.302 beoordelingen
Beoordeeld op 6 januari 2018 via mobiele applicatie

Hotel ziet er mooi uit. Kamer is ruim. Het is alleen in het hele hotel rond de 27 graden. We hebben een ventilator gekregen om de kamer af te koelen, dat hielp nauwelijks. We hebben daardoor nauwelijks geslapen: veel te warm en onzettend droge lucht.

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Bedank Jeffrey K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
stevendb1, Community Supervisor van Crowne Plaza Hotel Brussels - Le Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2018

Beste Jeffrey,

Bedankt voor je bezoek en bedankt om de tijd te nemen ons hotel te beoordelen. Jammer om te horen dat jouw recent bezoek niet aan uw verwachtingen voldeed. Gelieve ons te verontschuldigen voor het geleden ongemak. Ik zal zeker niet nalaten jouw feedback te delen met onze directie en ons technisch departement.

Uit naam van ons volledige team wens ik je nog veel leuke IHG bezoeken en we hopen de kans te krijgen u terug te mogen verwelkomen in Brussel.

Met vriendelijke groeten,
Steven D.
Community Supervisor

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 december 2017 via mobiele applicatie

Een prachtig, sfeervol hotel met een klassiek sjieke uitstraling.
Bij binnenkomst in het hotel sta je in een prachtige grote lounge. Het uitgebreide ontbijtbuffet wordt geserveerd in een mooie ruime ontbijtzaal.
De kamer is ruim en mooi ingericht met een heerlijk zitje en goede bedden. De badkamer is ruim, met douche/bad en toilet.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Bedank Christa B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
stevendb1, Community Supervisor van Crowne Plaza Hotel Brussels - Le Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2017

Beste Christa,

Bedankt voor jouw bezoek en bedankt om de tijd te nemen ons te beoordelen op TripAdvisor. Het doet ons enorm veel plezier te lezen dat je van je verblijf hebt genoten. Uit naam van ons team wens ik je nog veel gelijkaardige reiservaringen en we kijken er naar uit je terug in Brussel te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,
Steven D.
Community Supervisor

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 november 2017 via mobiele applicatie

Prima locatie in het centrum van Brussel, het hotel doet een beetje jaren 30 aan, dus niet een moderne uitstraling. De vergaderruimte was heel ruim, maar best wat gedateerd. De geserveerde lunch was goed van kwaliteit.

Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
Bedank dennissZ6015GE
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
stevendb1, Community Supervisor van Crowne Plaza Hotel Brussels - Le Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2017

Beste Dennis,

Bedankt voor jouw bezoek en bedankt om de tijd te nemen ons hotel te beoordelen. Ons hotel werd in 2008 volledig gerenoveerd en hierbij werd rekening gehouden met de rijke geschiedenis van het gebouw. Desalnietemin waarderen wij jouw feedback en ik zal niet aarzelen deze te delen met ons management. In naam van ons hele team wens ik je nog veel leerrijke seminaries en wij hopen u binnenkort terug te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,
Steven D.
Community Supervisor

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 oktober 2017 via mobiele applicatie

Goede ligging dat zeker !
Maar wat vergane glorie wat de kamers / badkamer betreft! Ontbijt was een totale ramp! Veel te kleine zaal voor een vol hotel . Ook het buffet was leeg geplunderd. 3 man moest het buffet zien aan te vullen en ontvangst,afruimen... triest verhaal. De Engelsman naast me, omschreef het als een war zone .

Er is zeker veeel beter te vinden in Brussel voor deze prijs.

Mvg

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
Bedank Jottier S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
stevendb1, Community Supervisor van Crowne Plaza Hotel Brussels - Le Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2017

Beste S,

Bedankt voor jouw bezoek en bedankt om de tijd te nemen jouw verblijf te beoordelen. Wij stellen feedback van onze gasten steeds op prijs en ik zal zeker niet nalaten jouw feedback te delen met onze F&B manager en onze directie. Wij wensen u nog veel leuke hotelbezoeken en we hopen u in de toekomst toch nog te mogen verwelkomen en u een betere ervaring te bezorgen.

Met vriendelijke groeten,
Steven D.
Community Supervisor

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 oktober 2017 via mobiele applicatie

Ik had een ruime kamer, helaas deed de airco het in het geheel niet en was het veel te warm. Collega had hetzelfde. Dat maakte de nachtrust zeer slecht. Wifi is erg snel en metrostation voor de deur. Parkeren in garage die pal onder het hotel uitkomt

Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
Bedank 968jann
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
stevendb1, Community Supervisor van Crowne Plaza Hotel Brussels - Le Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2017

Beste Jan,

Bedankt voor uw bezoek en bedankt om de tijd te nemen ons hotel te beoordelen. Jammer te horen dat u niet ten volle heeft kunnen genieten van uw verblijf. Ik geef uw feedback zeker door aan onze technische staff zodat zij dit verder kunnen opvolgen.

Met vriendelijke groeten,
Steven D.
Community Supervisor

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken