Beoordeeld op 24 september 2018

Prijs vs kwaliteit niet in orde. Voor mij niet meer, er zijn veel alternatieven in de buurt. Het kan gemakkelijk worden opgelost, maar waarschijnlijk geen interesse. Het ontbijt is een 2 sterren hotel ontbijt.

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Beoordeeld op 16 september 2018

Ivm een uitstapje met de collega's van het werk hadden we een 8-tal kamers nodig. Die waren allemaal op voorhand geboekt. Bij aankomst waren er heel wat problemen waardoor het te lang duurde vooralleer iedereen ingecheckt was. Daarboven was de receptionist niet vriendelijk! De ene receptionist zei dit, de andere dat.
De kamers zijn gedateerd (oud), de wifi werkt amper, de afstandbediening van de TV werkt niet. De kamers zijn erg gehorig waardoor ik iedere stap van de mevrouw in de kamer boven mij kon horen. De vloer van mijn kamer was niet schoon: ik morste per ongeluk wat limonade en toen ik dat schoon wilde maken merkte ik dat mijn handdoek zwart was! Helaas was het voor mij niet mogelijk om rustig van mijn ontbijt te genieten omdat er veel te veel lawaai was. De koffiemachine was stuk, toen die uiteindelijk gemaakt was was de rij te lang om aan te schuiven. Beperkte keuze fruit. Wij hadden de avond ervoor een taxi besteld om 8h, de taxi was er niet en moest last minute nog geboekt worden waardoor wij allemaal te laat op onze afspraak waren! Geen enkele verontschuldiging, ... "Je had maar op voorhand moeten boeken" was de reaktie , ...
Het restaurant daarentegen was tip top in orde! Beide meisjes waren erg vriendelijk en het eten was erg lekker!
Ik zal dit hotel helaas niet aanraden aan vrienden en familie.

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 augustus 2018

We werden zonder overleg in een normale kamer geplaatst terwijl we een deluxe kamer betaald hebben. Toen we hierover gingen klagen werden we niet serieus genomen. Men wilde ons afschepen met een drankje en het feit dat deze kamers allemaal vol waren. Toen we bleven volhouden dat dit niet netjes is en we dan een compensatie verwachten was er ineens wel een deluxe kamer beschikbaar en konden we alsnog verhuizen.....
Ontbijtzaal rommelig, slecht opgeruimd. Diverse producten waren op en werden ook niet bijgevuld terwijl het ontbijt nog langer als een uur open was.

Datum van verblijf: augustus 2018
Mathijs S, Guest Relations Manager van Hilton Brussels City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Beste Iwan T

Eerst en vooral zou ik jullie willen bedanken voor uw recent verblijf in de Hilton Brussels City.
We bedanken u voor uw feedback en willen ons graag excuseren voor het ongemak betreffende de kamer en het ontbijt.

U mag mij gerust contacteren op mathijs.soete @Hilton.com.
Op die manier kunnen we in detail kijken wat er is gebeurt en ook beter terugkomen naar jullie toe.

Alvast bedankt en een mooie week verder.

Vriendelijke Groeten

Mathijs

Beoordeeld op 11 augustus 2018

Dit hotel is zeer goed gelegen: vlakbij de winkelstraat, dichtbij grote markt en andere bezienswaardigheden. Nette kamers. Zeer goed en uitgebreid ontbijt. Kamer aan de kant van het Rogierplein wel vrij rumoerig 's nachts als je dit niet gewend bent.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Beoordeeld op 31 juli 2018

Super onthaal
Luxe kamer met een fles cava als welkom
Badjassen en slippers waren aanwezig
Wellness was 24/24 u open
Alles was er ruim aanwezig zoals shampoo , wegwerphaarkapjes ,.....
Super goeie matras
Het personeel was heel klantvriendelijk
Ontbijt was heerlijk en dat tot 11u ,
Het is een aanrader om op deze manier Brussel te leren kennen en te gaan shoppen in de Nieuwstraat

Datum van verblijf: juli 2018