Beoordeeld op 31 juli 2018

Super onthaal
Luxe kamer met een fles cava als welkom
Badjassen en slippers waren aanwezig
Wellness was 24/24 u open
Alles was er ruim aanwezig zoals shampoo , wegwerphaarkapjes ,.....
Super goeie matras
Het personeel was heel klantvriendelijk
Ontbijt was heerlijk en dat tot 11u ,
Het is een aanrader om op deze manier Brussel te leren kennen en te gaan shoppen in de Nieuwstraat

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 18 mei 2018

Uitstekend hotel, vriendelijke staff, zeer nette kamer met ruime badkamer. Ontvangst, aanspreekbaarheid staff, doorverwijzing en services prima. Prima ontbijt met veel keuze en alles heel vers. Een aanrader voor prijs en kwaliteit.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Beoordeeld op 8 mei 2018

Met veel plezier in Brussel geweest en in hotel Hilton Brussel city gelogeerd met ontbijt.
De ligging is goed dichtbij metro: rogier station en op loopafstand , rechtdoor, 5 minuten lopen van treinstation Brussel -noord. De kamer, 509, was ruim en de inrichting, assesoirs toiletartikelen enz, badjas, pateffels enz aanwezig , top!! Meubilair mogelijk wat gedateerd maar pas met entourage van hotel en in goed staat. Sauna en fitnessruimte in goed staat en schoon, fijn dat je 24 uur open is!! Handdoeken enz aanwezig in de ruimte, top!, maar....mijn min puntjes zijn: ontbijt en vriendelijkheid van personeel in ontbijtzaal. Assortiment van ontbijt is kwalitatief niet van een vier sterren hotel en minder van een Hilton hotel in het algemeen, kwaliteit was voor mij" slecht" kwantiteit geen probleem. Het personeel, voornamelijk " mannen op leeftijd" waren vrij nors voor de gasten!!! Ook het slenteren met de voeten op parketvloer van de " gekleurde" ober is heel irritant en een uitstraling daardoor o.a. Van...onvriendelijkheid wordt maar hierdoor bevestigd. Heel irritant , zijn geluid, voor een gast. De ontbijttafels met een kleedje vind ik onhygiënisch en zeker toen ik zag hoe deze zomaar met een doekje werden schoon gemaakt. Ook jammer dat op je ontbijtaffel niet een reservoir ligt om de afval te deponeren...je moet alles op taffel neer leggen, ook niet hygiënisch .
Er waren ook 5 soort sappen maar nergens stond aangegeven welke SAP, welke smaak was.je moest kennelijk van alles proeven om dat te ontdekken,niet handig.
De koffie kannetjes op taffel....zonder van de koffie!! Sommige waren zelf koud en oud!!
Ook iets minder vond ik dat er was in heterogene weinig personeel dat de Nederlandse taal machtig waren. Wel voor de rest het personeel aan de receptie gastvrij en vriendelijk!! Ondanks mijn punten over het ontbijt....kom ik terug!! Vast wordt hier wat aan gedaan...tot snel weer.

Kamertip: 509 uitzicht plein rogier, geen probleem!
Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 2 mei 2018

De lokatie is prima gelegen vlakbij Metro en belangrijkste winkelstraat. Het hotel is gevestigd in een oud pand wat daar waar nodig wat is gemoderniseerd. De kamers hebben een warme uitstraling en zijn voorzien van alle comfort. In het knusse restaurant hebben we een van een uitstekend diner genoten. Speciaal complement aan Mathijs Soete die samen met zijn team ervoor zorgt dat je als gast als in een "warm bad" thuis voelt en een voortreffelijk "klantvriendelijkheid en service" gevoel heeft. Hilton City een absolute aanrader en we komen er zeker eens terug. .

Kamertip: het is ieders keus, uitzicht op het park of over het plein
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 5 maart 2018

De kamers in het hotel zijn redelijk tot goed maar altijd comfortabel. Het personeel is erg hartelijk en behulpzaam. Het restaurant en de bar zijn vrijwel altijd druk en het aanbod is gevarieerd en heel erg goed.

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Mathijs S, Guest Relations Manager van Hilton Brussels City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2018

Beste Maurice V

We bedanken u voor uw recente overnachting en uw feedback.
Het is altijd leuk om te zien dat het personeel vriendelijk en behulpzaam was en dan u lekker hebt gegeten in het restaurant.

We hopen u binnenkort terug bij ons te zien zodat we persoonlijk voor u kunnen zorgen.
Moesten er plannen zijn om terug te komen, kun je me altijd een mailtje zenden naar:
mathijs.soete@Hilton.com

Vriendelijke Groeten