Martine
Beverwijk, Nederland

Fijn hotel met heerlijk eten

Beoordeling van nhow Brussels Bloom
4,0 van 5 bollen9 mei 2024 beoordeeld
Erg gastvrij hotel met heerlijk ontbijt en erg lekker eten in het restaurant.
De bedden waren (dit keer) wat hard.
Datum van verblijf: mei 2024
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 10 mei 2024
Dear martinemeilink,

Thank you very much for your positive feedback. We are pleased to read you enjoyed our breakfast buffet spread and dinner in our restaurant.
We hope to welcome you again at nhow Brussels.

Sincerely,
  • Lol.travel
  • StayForLong
0.2 km van nhow Brussels Bloom
Bar/lounge
No aircon (clear on arrival only)
  • ZenHotels.com
0.4 km van nhow Brussels Bloom
Meer hotels in Saint-Josse-ten-Noode bekijken
Beoordeeld op 22 april 2024

Goed en schoon hotel met vriendelijk en behulpzame medewerkers net naast het hart van Bruxelles, de Grote Markt, dat te voet ( 20 minuten ) prima te bereiken is.

Datum van verblijf: april 2024
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Widad Haj Haddou, Guest Services / Front Office van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2024

Dear ErikQ1283JF,

Thank you very much for your feedback.
Our staff is always ready to assist any inquiries and make your stay extraordinary.
We hope to welcome you back again.

Sincerely,

Beoordeeld op 27 februari 2024

Ik heb genoten. Hotel is prima, service, personelen, bar, ontbijt. Ik heb een perfect weekend gehad. 💪🏽💪🏽💪🏽💪🏽💪🏽👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Ga ervoor en ervaar het zelf. Heel centraal makkelijk verplaatsen taxi, metro, trams en bussen

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Widad Haj Haddou, Guest Services / Front Office van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2024

Hey Noor,
Wij zijn hier echt blij dat je hebt genoten van je weekendje in Brussels; we hopen u hier weer snel te zien.
MVG,
Widad - Guest Relations

Beoordeeld op 30 oktober 2023

Heerlijk hotel op loopafstand van het centrum. Heerlijke cocktails bedden en kamers. Ontbijt zeer uitgebreid met mogelijkheid om zelf alle soorten eieren te (laten) bereiden, verse jus en heerlijke donuts.

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 14 juni 2023

Verrassend, leuk vrolijk hotel!
Vriendelijk vrolijk personeel, leuke originele voorzieningen, zoals een schildersezel op je kamer als je dat wilt! Kunst die vóór de tv hangt, dus niet de tv het centrum van de kamer. Ik werd er vrolijk van!
En na een wandeldag, lekker bijkomen in de botanische tuin.

Datum van verblijf: mei 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
lelievre lucille, Guest Services / Front Office van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2023

Hi dvandewetering,

Thank you so much for spreading the love with us, we really apreciate it.
So glad you enjoyed your stay in our creative hub and we can't wait to welcome you back @nhowbrussels.

Kindest regards,
Lucille Lelièvre - Guest expert manager

Beoordeeld op 27 maart 2023

Een bijzondere ervaring. De kamers zijn heel bijzonder ingericht, met kunstwerken en de badkamer versierd met graffiti. Comfortabele bedden en sanitair. Enig minpuntje : De bedkomkasting met geluidsnoppen lijkt een beetje knutselwerk.
Het ontbijt is rijkelijk en origineel (met o.a. wafels die je zelf moet bakken).
Geen hotel van twaalf in een dozijn. Hier wil ik wel nog eens komen.

Datum van verblijf: maart 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
lelievre lucille, Guest Services / Front Office van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2023

Hi Fdeb01,

Thank you so much for spreading the love. So glad you enjoyed your stay in our creative hub!
We are all looking forward to welcome you again @nhowbrussels.

Kindest regards,
Lucille - Team nhow Brussels