erikQ1283JF

Fijn hotel in vlak naast centrum Bruxelles

Beoordeling van nhow Brussels Bloom
4,0 van 5 bollen22 apr 2024 beoordeeld
Goed en schoon hotel met vriendelijk en behulpzame medewerkers net naast het hart van Bruxelles, de Grote Markt, dat te voet ( 20 minuten ) prima te bereiken is.
Datum van verblijf: april 2024
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 10 mei 2024
Dear ErikQ1283JF,

Thank you very much for your feedback.
Our staff is always ready to assist any inquiries and make your stay extraordinary.
We hope to welcome you back again.

Sincerely,
Restaurant
  • Trip.com
0.3 km van nhow Brussels Bloom
0.2 km van nhow Brussels Bloom
No aircon (clear on arrival only)
Meer hotels in Saint-Josse-ten-Noode bekijken
Beoordeeld op 27 februari 2024

Ik heb genoten. Hotel is prima, service, personelen, bar, ontbijt. Ik heb een perfect weekend gehad. 💪🏽💪🏽💪🏽💪🏽💪🏽👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Ga ervoor en ervaar het zelf. Heel centraal makkelijk verplaatsen taxi, metro, trams en bussen

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Widad Haj Haddou, Guest Services / Front Office van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2024

Hey Noor,
Wij zijn hier echt blij dat je hebt genoten van je weekendje in Brussels; we hopen u hier weer snel te zien.
MVG,
Widad - Guest Relations

Beoordeeld op 30 oktober 2023

Heerlijk hotel op loopafstand van het centrum. Heerlijke cocktails bedden en kamers. Ontbijt zeer uitgebreid met mogelijkheid om zelf alle soorten eieren te (laten) bereiden, verse jus en heerlijke donuts.

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 14 juni 2023

Verrassend, leuk vrolijk hotel!
Vriendelijk vrolijk personeel, leuke originele voorzieningen, zoals een schildersezel op je kamer als je dat wilt! Kunst die vóór de tv hangt, dus niet de tv het centrum van de kamer. Ik werd er vrolijk van!
En na een wandeldag, lekker bijkomen in de botanische tuin.

Datum van verblijf: mei 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
lelievre lucille, Guest Services / Front Office van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2023

Hi dvandewetering,

Thank you so much for spreading the love with us, we really apreciate it.
So glad you enjoyed your stay in our creative hub and we can't wait to welcome you back @nhowbrussels.

Kindest regards,
Lucille Lelièvre - Guest expert manager

Beoordeeld op 27 maart 2023

Een bijzondere ervaring. De kamers zijn heel bijzonder ingericht, met kunstwerken en de badkamer versierd met graffiti. Comfortabele bedden en sanitair. Enig minpuntje : De bedkomkasting met geluidsnoppen lijkt een beetje knutselwerk.
Het ontbijt is rijkelijk en origineel (met o.a. wafels die je zelf moet bakken).
Geen hotel van twaalf in een dozijn. Hier wil ik wel nog eens komen.

Datum van verblijf: maart 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
lelievre lucille, Guest Services / Front Office van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2023

Hi Fdeb01,

Thank you so much for spreading the love. So glad you enjoyed your stay in our creative hub!
We are all looking forward to welcome you again @nhowbrussels.

Kindest regards,
Lucille - Team nhow Brussels

Beoordeeld op 18 maart 2023 via mobiele applicatie

Mooie ruime kamer,
Grote badkamer, toilet wel niet appart maar genoeg ruimte in badkamer.
Mooie plaats om kleren op te gangen, elke dag proper gepoetst.

Ontbijt niet genomen.
Parking €27 per dag, niet goedkoop maar wel veilig onder de grond.

Kamertip: Vraag kamer weg van de lift.
Datum van verblijf: maart 2023
Christian Raab, Other van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2023

Hey,
Thank you for your feedback. Happy you enjoyed your stay @ the creative hub.
You should try our breakfast. The waffle van and candy corner will make it very enjoyable.
We are looking forward to welcome you back soon.
Christian
Team nhow Brussels