9 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor do 14 mrt.
Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Word beloond met One Key
Vio.com
Beoordeeld op 15 oktober 2022

Dit hotel is al langer één van mijn favorieten, maar mijn verblijf van deze week overtrof alle verwachtingen. Zoals gewoonlijk werd ik hartelijk en enthousiast verwelkomd en ingecheckt, kreeg mijn sleutelkaartje overhandigd, op naar de 7de verdieping! Eens de deur geopend, kwam ik in een geniale suite terecht, zeer ruim, mét luxueuze salon en als toemaatje een prachtig uitzicht over de Brusselse skyline. Een chocoladen Manneke Pis, ballonnen en een persoonlijk kaartje voor mijn verjaardag vervolledigden de verrassing. 's Avonds lekker gegeten in het restaurant, van plan mijn verblijf af te ronden met een heerlijk ontbijt. Amper daar neergestreken, kwamen 2 medewerkers van het hotel naar de tafel met een feestelijk taartje en kaarsje. Zelf helemaal blown away heb ik het uitgeblazen... Een welgemeende dankuwel aan alle medewerkers van nhow Brussels Bloom om deze overstap op een nieuwe tram onvergetelijk te maken, you are the best!

Datum van verblijf: oktober 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Christian Raab, Other van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2022

Hey Navigate609397,
Thank you for your amazing feedback. Happy you enjoyed your stay @ the creative hub. I will inform our team about your nice comment and I'm glad, you got blow away for your birthday. Small things make the difference to make you feel at home.
We are very happy to welcome you back soon at nhow Brussels.
Christian
Team nhow Brussels

Beoordeeld op 29 juni 2022

leuk opgesteld , heel lekker ontbijt maar zeker geen 4* sterren waard.
heel slechte matras , amper iets van kleerkastwaardig te noemen maar ze was ruim de kamer en de mederwerkers heel hulpzaam en beleefd

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Christian Raab, Other van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2022

Hey kreeft2022,
Thank you for your feedback. We will inform our team about your nice comment.
Hope to welcome you back @ the creative hub.
Christian
Team nhow Brussels

Beoordeeld op 29 maart 2022

Het nhow Brussels Bloom is artistiek en origineel ingericht. De medewerkers zijn er zeer vriendelijk. De kamer en badkamer waren ruim en netjes. Het ontbijtbuffet was overweldigend en erg lekker. Nhow Brussels Bloom is echt een aanrader wanneer je Brussel wil ontdekken.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Camille Grisay, Guest Services / Front Office van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2022

Hi Stevenvd2017,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! Het is hartverwarmend en motiverend om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij hopen u alvast snel terug te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 21 maart 2022

Nhow hotel bloom is een kleurrijk hotel met vrolijke en zeer vriendelijke kundige medewerkers. Ontbijt is prima in orde. De entree van je kamer doet men sidderen maar ook weer lachen. Het is een gezellige ruimte en de badkamer is ruim te noemen.

• Reistype: Reisde voor zaken

Hi ngamvdsteen,

Dankjewel voor het delen van je ervaring bij ons. Fijn dat je een goed verblijf hebt gehad, al streven wij altijd naar het beste! Hopelijk mogen we je tijdens een volgend bezoek aan Brussel volledig naar tevredenheid verassen.

Beoordeeld op 15 maart 2022

Goede locatie & uitstekende service. Uitgebreide keuze bij ontbijt. Helaas was de bar geruime tijd gesloten, ook tijdens de normale 'borreltijd'. Vriendelijke en effectieve medewerk(st)ers.. Verder niets op aan te merken

Hi frankmarijnen,