Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
NH Hotels
kreeft2022
niet voor rugpatienten
Beoordeling van nhow Brussels Bloom
29 jun 2022 beoordeeld
leuk opgesteld , heel lekker ontbijt maar zeker geen 4* sterren waard.
heel slechte matras , amper iets van kleerkastwaardig te noemen maar ze was ruim de kamer en de mederwerkers heel hulpzaam en beleefd
Datum van verblijf: juni 2022Reistype: Bezocht met vrienden
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Doubletree
Roomservice
  • ZenHotels.com
Meer hotels in Saint-Josse-ten-Noode bekijken
Beoordeeld op 29 maart 2022

Het nhow Brussels Bloom is artistiek en origineel ingericht. De medewerkers zijn er zeer vriendelijk. De kamer en badkamer waren ruim en netjes. Het ontbijtbuffet was overweldigend en erg lekker. Nhow Brussels Bloom is echt een aanrader wanneer je Brussel wil ontdekken.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Camille Grisay, Guest Services / Front Office van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2022

Hi Stevenvd2017,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! Het is hartverwarmend en motiverend om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij hopen u alvast snel terug te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 21 maart 2022

Nhow hotel bloom is een kleurrijk hotel met vrolijke en zeer vriendelijke kundige medewerkers. Ontbijt is prima in orde. De entree van je kamer doet men sidderen maar ook weer lachen. Het is een gezellige ruimte en de badkamer is ruim te noemen.

• Reistype: Reisde voor zaken

Hi ngamvdsteen,

Dankjewel voor het delen van je ervaring bij ons. Fijn dat je een goed verblijf hebt gehad, al streven wij altijd naar het beste! Hopelijk mogen we je tijdens een volgend bezoek aan Brussel volledig naar tevredenheid verassen.

Beoordeeld op 15 maart 2022

Goede locatie & uitstekende service. Uitgebreide keuze bij ontbijt. Helaas was de bar geruime tijd gesloten, ook tijdens de normale 'borreltijd'. Vriendelijke en effectieve medewerk(st)ers.. Verder niets op aan te merken

Hi frankmarijnen,

Beoordeeld op 5 maart 2022 via mobiele applicatie

Hier een galerij suite (met extra bed) geboekt voor 3 nachten en dat was fantastisch! Ruime en leuke kamer met grote en lekker liggende bedden. De kunst in het hotel (en de kamers) geeft het wat extra's.
Het ontbijt was zeer uitgebreid en je kan er je eigen wafels maken.
Het personeel was zeer attent en gastvrij en hadden ook voldoende tips wat het verblijf nog aangenamer maakte. Verder ligt het hotel niet middenin het centrum maar dichtbij genoeg ((15 minuten tot hartje centrum).

Datum van verblijf: maart 2022
Camille Grisay, Guest Services / Front Office van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2022

Hi Badabing52426,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
Het is hartverwarmend en motiverend om te lezen dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad bij ons.

Wij hopen jullie alvast zeer snel terug te zien!

Beoordeeld op 2 februari 2022

Leuk hotel welke door de inrichting zorgt voor een dikke glimlach. Voor ons was het een moeder/dochter uitstapje en het hotel viel heel goed in de smaak en het ontbijt was top verzorgd! Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Camille Grisay, Guest Services / Front Office van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2022

Hi VanBommel,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in onze 'creative hub'.

Het is hartverwarmend en motiverend te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf.