9 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor do 14 mrt.
Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Word beloond met One Key
Vio.com
Beoordeeld op 21 maart 2022

Nhow hotel bloom is een kleurrijk hotel met vrolijke en zeer vriendelijke kundige medewerkers. Ontbijt is prima in orde. De entree van je kamer doet men sidderen maar ook weer lachen. Het is een gezellige ruimte en de badkamer is ruim te noemen.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Camille Grisay, Guest Services / Front Office van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2022

Hi ngamvdsteen,

Dankjewel voor het delen van je ervaring bij ons. Fijn dat je een goed verblijf hebt gehad, al streven wij altijd naar het beste! Hopelijk mogen we je tijdens een volgend bezoek aan Brussel volledig naar tevredenheid verassen.

Beoordeeld op 15 maart 2022

Goede locatie & uitstekende service. Uitgebreide keuze bij ontbijt. Helaas was de bar geruime tijd gesloten, ook tijdens de normale 'borreltijd'. Vriendelijke en effectieve medewerk(st)ers.. Verder niets op aan te merken

Hi frankmarijnen,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! Het is hartverwarmend en motiverend om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij hopen u alvast snel terug te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 5 maart 2022 via mobiele applicatie

Hier een galerij suite (met extra bed) geboekt voor 3 nachten en dat was fantastisch! Ruime en leuke kamer met grote en lekker liggende bedden. De kunst in het hotel (en de kamers) geeft het wat extra's.
Het ontbijt was zeer uitgebreid en je kan er je eigen wafels maken.
Het personeel was zeer attent en gastvrij en hadden ook voldoende tips wat het verblijf nog aangenamer maakte. Verder ligt het hotel niet middenin het centrum maar dichtbij genoeg ((15 minuten tot hartje centrum).

Datum van verblijf: maart 2022
Camille Grisay, Guest Services / Front Office van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2022

Hi Badabing52426,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
Het is hartverwarmend en motiverend om te lezen dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad bij ons.

Wij hopen jullie alvast zeer snel terug te zien!

Beoordeeld op 2 februari 2022

Leuk hotel welke door de inrichting zorgt voor een dikke glimlach. Voor ons was het een moeder/dochter uitstapje en het hotel viel heel goed in de smaak en het ontbijt was top verzorgd! Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Camille Grisay, Guest Services / Front Office van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2022

Hi VanBommel,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in onze 'creative hub'.

Het is hartverwarmend en motiverend te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf.

Beoordeeld op 21 oktober 2021

Dit is een gewoon doorsnee hotel met goed ontbijt, waar kinderen zelf wafels kunnen maken. Ik miste een gezellige ruimte om te zitten/lezen/spelen. Straat geluiden zijn goed te horen ook aan de achterkant met raam dicht. Kunstzinnige insteek niet bijzonder. Aardig en hulpzaam personeel.

Datum van verblijf: oktober 2021