6 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 117
Hotels.comUS$ 117
NH HotelsUS$ 117
PricelineUS$ 118
TravelocityUS$ 117
travelup.comUS$ 121
Beoordeeld op 15 maart 2022

Goede locatie & uitstekende service. Uitgebreide keuze bij ontbijt. Helaas was de bar geruime tijd gesloten, ook tijdens de normale 'borreltijd'. Vriendelijke en effectieve medewerk(st)ers.. Verder niets op aan te merken

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Camille Grisay, Guest Services / Front Office van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2022

Hi frankmarijnen,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! Het is hartverwarmend en motiverend om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij hopen u alvast snel terug te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 5 maart 2022 via mobiele applicatie

Hier een galerij suite (met extra bed) geboekt voor 3 nachten en dat was fantastisch! Ruime en leuke kamer met grote en lekker liggende bedden. De kunst in het hotel (en de kamers) geeft het wat extra's.
Het ontbijt was zeer uitgebreid en je kan er je eigen wafels maken.
Het personeel was zeer attent en gastvrij en hadden ook voldoende tips wat het verblijf nog aangenamer maakte. Verder ligt het hotel niet middenin het centrum maar dichtbij genoeg ((15 minuten tot hartje centrum).

Datum van verblijf: maart 2022
Camille Grisay, Guest Services / Front Office van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2022

Hi Badabing52426,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
Het is hartverwarmend en motiverend om te lezen dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad bij ons.

Wij hopen jullie alvast zeer snel terug te zien!

Beoordeeld op 2 februari 2022

Leuk hotel welke door de inrichting zorgt voor een dikke glimlach. Voor ons was het een moeder/dochter uitstapje en het hotel viel heel goed in de smaak en het ontbijt was top verzorgd! Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Camille Grisay, Guest Services / Front Office van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2022

Hi VanBommel,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in onze 'creative hub'.

Het is hartverwarmend en motiverend te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf.

Beoordeeld op 21 oktober 2021

Dit is een gewoon doorsnee hotel met goed ontbijt, waar kinderen zelf wafels kunnen maken. Ik miste een gezellige ruimte om te zitten/lezen/spelen. Straat geluiden zijn goed te horen ook aan de achterkant met raam dicht. Kunstzinnige insteek niet bijzonder. Aardig en hulpzaam personeel.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 26 september 2021 via mobiele applicatie

Fantastisch hip en trendy hotel met hele mooie kamers, zalig groot bed en magisch uitzicht. Top locatie in hartje centrum. Het ontbijtbuffet is zalig. De beste plaats om te blijven in Brussel. Marc en Lydia aan de receptie waren super vriendelijk en hulpvol. Wij komen zeker heel snel terug!

Kamertip: Meteen reserveren! Super prijs kwaliteit, top ervaring!
Datum van verblijf: september 2021