10 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Hotels.comUS$ 116
TravelocityUS$ 116
travelup.comUS$ 120
Beoordeeld op 21 oktober 2021

Dit is een gewoon doorsnee hotel met goed ontbijt, waar kinderen zelf wafels kunnen maken. Ik miste een gezellige ruimte om te zitten/lezen/spelen. Straat geluiden zijn goed te horen ook aan de achterkant met raam dicht. Kunstzinnige insteek niet bijzonder. Aardig en hulpzaam personeel.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Beoordeeld op 26 september 2021 via mobiele applicatie

Fantastisch hip en trendy hotel met hele mooie kamers, zalig groot bed en magisch uitzicht. Top locatie in hartje centrum. Het ontbijtbuffet is zalig. De beste plaats om te blijven in Brussel. Marc en Lydia aan de receptie waren super vriendelijk en hulpvol. Wij komen zeker heel snel terug!

Kamertip: Meteen reserveren! Super prijs kwaliteit, top ervaring!
Beoordeeld op 26 september 2021 via mobiele applicatie

Perfecte ligging in hartje centrum van Brussel. Het bed sliep fantastisch, personeel erg vriendelijk, het ontbijt zeer gevarieerd. De handdoeken buitengewoon groot & fluffy :). Volgende keer komen we zeker terug als we weer een concert bezoeken in de AB of Botanique

Beoordeeld op 26 september 2021 via mobiele applicatie

Heerlijke overnachting in de prachtige kamer van Nhow Brussels. Mooie ruimtes en ontspannen en creatieve sfeer. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Rijkelijk voorzien ontbijtbuffet. De buurt bij Botanique is prachtig en heeft veel activiteiten voor vrienden en familie

Beoordeeld op 27 augustus 2021 via mobiele applicatie

Licht overrated hotel. Kamers tip top, maar iets gaan drinken en eten in de bar is andere koek.
Hoe komen ze erop om tassen zonder oor te gebruiken?
Tassen zo heet dat ze niet eens aangeraakt kunnen worden, gerechten die “streetfood” genoemd worden, maar koud geserveerd worden, geen enkele bediende aan de receptie welke Nederlands spreekt??
Morgen het ontbijt nog, dus we wachten af. Misschien dat dit ons verblijf nog opkrikt, maar tot nu toe helaas gewoon gemiddeld met neiging naar onvoldoende. Jammer want we hadden er meer van verwacht.

Kamertip: Effe nadenken alvorens hier te boeken. Wanneer je geen gebruik maakt van bar en restaurant, dan komt het waarschijnlijk wel goed.
Datum van verblijf: augustus 2021