Reserveer nu, betaal bij aankomst
NH Hotels
Trip.com
Gratis annuleren tot 06/06/22
Expedia.comUS$ 138
Hotels.comUS$ 138
travelup.comUS$ 147
Beoordeeld op 9 maart 2020

Vaste overnachting wanneer we in Brussel zijn . Het is altijd genieten van het ontbijt buffet die er aan geboden wordt . De kamers zijn ruim er staat altijd een drankje voor je klaar . De kruid tuin is vlak bij het centrum

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NHBLOOMBrussels, Front Office Manager van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2020

Beste Massinmathieu,

Hartelijk dank voor jullie verblijf in NH Brussels Bloom en deze mooie review.
Met plezier lezen we dat jullie graag bij ons in NH Brussels Bloom overnachten.

We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen en van onze gastvrijheid te laten genieten!

Met vriendelijke groet & stay safe,

Inge

Beoordeeld op 27 februari 2020

Samen met 2 kinderen geweest.Wij hadden een family room,parkeer garage heel fijn bij het hotel.Brasserie netjes en heel modern.
Ontbijt & Receptie ook heel professioneel en vriendelijk.
Carlota & Mia waren heel erg vriendelijk.

Datum van verblijf: februari 2020
NHBLOOMBrussels, Front Office Manager van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2020

Beste Edona,

Hartelijk dank voor jullie verblijf in NH Brussels Bloom en deze mooie review.
Met plezier lezen we dat jullie een een fijn weekend met de familie hebben gehad in Brussel.
Ik geef je complimenten zeker door aan Mia & Carlotta, zullen ze leuk vinden.

Inge

Beoordeeld op 11 februari 2020 via mobiele applicatie

Samen met 2 andere stellen een overnachting geboekt ivm een concert in AB in het weekend.
Garage onder het hotel is fijn, niet bij de prijs inbegrepen.
De entree, lobby, bar en ontbijt zaal zijn fris en ruim opgezet. Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn ruim en voorzien van de gangbare faciliteiten. Schoon en met iedere kamer een eigen artistieke twist.
Niet overdreven luxe, maar prijs-kwaliteit zijn prima in verhouding.
De omgeving is wat rommelig maar op loopafstand van winkelstraten en het centrum.

Datum van verblijf: februari 2020
NHBLOOMBrussels, Front Office Manager van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2020

Beste Levi,

Hartelijk dank voor je mooie review.
Goed om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad.

We hopen jullie tijdens een volgende trip naar Brussel opnieuw te logen verwelkomen.

Inge Slot

Beoordeeld op 16 december 2019

De entree is modern en erg sfeervol, evenals de receptie en de bar. Ligging is prima t.o.v. het centrum, op loopafstand,. Vraag om een kamer die niet te hoog in de toren zit, we hadden erg veel last van een zwaar brommend geluid van de luchtverfrissing, ondanks dat we de airco uit zette en de deur van de badkamer dicht deden.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NHBLOOMBrussels, Manager van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2019

Dag harryt595

We zijn blij om te lezen dat je ons hotel als sfeervol en modern hebt ervaren. Het klopt inderdaad dat we op ideale locatie liggen als uitvalsbasis. Wat vervelend zeg, dat je last hebt gehad van een brommend geluid. We willen je echter hiervoor bedanken, want we hebben ondertussen het probleem kunnen oplossen.

Hopelijk mogen we u naar de toekomst toe nogmaals verwelkomen.

Met vriendelijke groet

Thijs De Smedt
Deputy Hotel Director
NH Brussels Bloom

Beoordeeld op 22 november 2019 via mobiele applicatie

Het ging niet van een leien dakje bij de receptie. Eerst een kamer met dubbelbed ipv lits-jumeauxs zoals gevraagd. Daarna een niet functionerende TV op de kamer maar de service van de medewerkers was geweldig en heeft dat goed gemaakt. Een foutje kan gebeuren. Wat wel erg tegenviel was dat het restaurant overdag gesloten is. Niets te eten hier. Dat hadden we van een NH hotel van deze omvang niet verwacht.

Datum van verblijf: november 2019
NHBLOOMBrussels, Manager van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2019

Hallo 485abk

Eerst en vooral bedankt om even de tijd te nemen om jouw feedback te delen met ons.
Sorry dat niet alles meteen van een leien dakje liep, echter ben ik wel blij om te lezen dat mijn collega's er alles aan hebben gedaan om dit recht te zetten.

Het klopt inderdaad dat ons restaurant gesloten is overdag, echter bieden we als alternatief in de lobby een open bar aan.

We hopen u alsnog eens te mogen verwelkomen naar de toekomst toe.

Met vriendelijke groet
Thijs De Smedt