Beoordeeld op 11 februari 2020 via mobiele applicatie

Samen met 2 andere stellen een overnachting geboekt ivm een concert in AB in het weekend.
Garage onder het hotel is fijn, niet bij de prijs inbegrepen.
De entree, lobby, bar en ontbijt zaal zijn fris en ruim opgezet. Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn ruim en voorzien van de gangbare faciliteiten. Schoon en met iedere kamer een eigen artistieke twist.
Niet overdreven luxe, maar prijs-kwaliteit zijn prima in verhouding.
De omgeving is wat rommelig maar op loopafstand van winkelstraten en het centrum.

Datum van verblijf: februari 2020
NHBLOOMBrussels, Front Office Manager van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2020

Beste Levi,

Hartelijk dank voor je mooie review.
Goed om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad.

We hopen jullie tijdens een volgende trip naar Brussel opnieuw te logen verwelkomen.

Inge Slot

Beoordeeld op 16 december 2019

De entree is modern en erg sfeervol, evenals de receptie en de bar. Ligging is prima t.o.v. het centrum, op loopafstand,. Vraag om een kamer die niet te hoog in de toren zit, we hadden erg veel last van een zwaar brommend geluid van de luchtverfrissing, ondanks dat we de airco uit zette en de deur van de badkamer dicht deden.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NHBLOOMBrussels, Manager van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2019

Dag harryt595

We zijn blij om te lezen dat je ons hotel als sfeervol en modern hebt ervaren. Het klopt inderdaad dat we op ideale locatie liggen als uitvalsbasis. Wat vervelend zeg, dat je last hebt gehad van een brommend geluid. We willen je echter hiervoor bedanken, want we hebben ondertussen het probleem kunnen oplossen.

Hopelijk mogen we u naar de toekomst toe nogmaals verwelkomen.

NH Brussels Bloom

Beoordeeld op 22 november 2019 via mobiele applicatie

Het ging niet van een leien dakje bij de receptie. Eerst een kamer met dubbelbed ipv lits-jumeauxs zoals gevraagd. Daarna een niet functionerende TV op de kamer maar de service van de medewerkers was geweldig en heeft dat goed gemaakt. Een foutje kan gebeuren. Wat wel erg tegenviel was dat het restaurant overdag gesloten is. Niets te eten hier. Dat hadden we van een NH hotel van deze omvang niet verwacht.

Datum van verblijf: november 2019
NHBLOOMBrussels, Manager van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2019

Hallo 485abk

Eerst en vooral bedankt om even de tijd te nemen om jouw feedback te delen met ons.
Sorry dat niet alles meteen van een leien dakje liep, echter ben ik wel blij om te lezen dat mijn collega's er alles aan hebben gedaan om dit recht te zetten.

Het klopt inderdaad dat ons restaurant gesloten is overdag, echter bieden we als alternatief in de lobby een open bar aan.

We hopen u alsnog eens te mogen verwelkomen naar de toekomst toe.

NH Brussels Bloom

Beoordeeld op 13 november 2019 via mobiele applicatie

Hotel heeft ruime kamers, gratis wifi en een goed ontbijt. Op loopafstand van het centrum. Vloerbekleding met enkele vlekken. Advies: vraag een kamer aan de achterzijde want dan kun je het raam open houden. Ontbijt is goed met de mogelijkheid om zelf een Brusselse wafel te bakken!

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde voor zaken
NHBLOOMBrussels, Manager van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2019

Dag HJO_12

Bedankt om de tijd te nemen om ons hotel te beoordelen. Het klopt inderdaad we zeer ruime kamers hebben. Alles is inderdaad in loopafstand.

Ik kan je tevens melden dat we binnenkort zullen starten met het renoveren van ons hotel. Dit wil zeggen dat we geen vloerbekleding meer zullen hebben.

Tijdens het ontbijt is onze waffle van, inderdaad de hot spot tijdens het ontbijt waar je zelf uw wafel kan bakken.

Hopelijk mogen we u alsnog eens verwelkomen naar de toekomst toe.

Beoordeeld op 14 oktober 2019

NH ligt niet ver van het centrum, maar biedt meer rust. Fijn gelegen naast de botanische garden.
Multiculturele wijk met gunstige eetgelegenheden. Gunstige parkeerplek. Op zondag zelf gratis.
Super lekker ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NHBLOOMBrussels, Front Office Manager van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2019

Beste 326edith

Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om een mooie feedback achter te laten op onze TripAdvisor pagina. We zijn blij om te lezen dat je onze locatie en ontbijt goed vond.

Hopelijk tot een volgende keer.

Arianna Testa