Beoordeeld op 16 februari 2019

- installatie in kamer maakt veel lawaai
- bij aankomst 50 euro borg betalen, terwijl kamer al betaald is! Dat vind ik ongastvrij.
parkeergarage bij hotel is heel fijn, alleen wel DUUR.
de kamers zijn mooi ingericht, badkamer alleen wel een opgeknapt oudje.

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
BLOOMBrussels, Manager van NH Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2019

Dag Paradise23284245010

Bedankt om jouw feedback te delen. Kan u ons een mailtje sturen met meer details betreffende de kamer?
Wat de borg betreft is dit voor eventuele extra's gebruikelijk in de meeste ketenhotels, dit laat u toe om eventuele extra kosten op de kamer de plaatsen. Ik kan je tevens melden dat we eind dit jaar gaan beginnen renoveren.

Bloomy groeten

Beoordeeld op 9 februari 2019 via mobiele applicatie

Superior Room is blijkbaar kleiner dan de standaard kamer van mijn collega, maar wel 50,- per nacht duurder. Zeker qua kamer het geld niet waard. Ontbijt is goed, vooral de wafel wagen. Duur ook aangezien je parkeergeld moet betalen, maar wel gemakkelijk (parkeren onder hotel). Mixed feelings

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
BLOOMBrussels, Manager van NH Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2019

Dag 678erikb

Bedankt voor jouw beoordeling. Graag had ik meer info bekomen omtrent jouw kamer. Het is namelijk zo dat er verschillende factoren kunnen meespelen, in het verschil van kamerprijs. Om een juiste verklaring te geven, had ik graag gehad dat je ons een mailtje stuurt. Ik kan je alvast zeggen dat onze kleinste kamers (standaardkamers) 25m2 groot is en dat deze enkel maar groter kunnen worden tov de geboekte categorie.

Beoordeeld op 25 november 2018 via mobiele applicatie

Echt een fijn hotel!
Wij hadden een heerlijke ruime zeer goed gestylede kamer! Ontbijt was erg goed! We hebben genoten!!!
Auto goed te parkeren onder hotel.
Het centrum goed op loopafstand.
Brussel is tof!

Datum van verblijf: november 2018
BLOOMBrussels, Manager van NH Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2018

Hallo 645henrietteg

Bedankt voor deze mooie beoordeling.

Beoordeeld op 13 november 2018

Net hotel gelegen op loopafstand van het centrum van Brussel. De kamers zijn vrij klein maar voldoen prima. De wifi is daarentegen erg slecht en werkte tijdens ons verblijf niet. Personeel spreekt vreemd genoeg geen Nederlands. De wijk rondom het hotel (en zeg maar gerust het hele centrum van Brussel ) wordt ontsiert door de vele zwervers en bedelaars. Hier heb je echter weinig last van. Parkeren bij het hotel erg duur (27 euro per dag). In de parkeergrage Q Park Paheco (5 min lopen) betaal je maar 12 euro per dag.

Kamertip: Kamers aan voorzijde kunnen last hebben van herrie van de grote straat. Kies eventueel voor een kamer aan de achterzijde.
Datum van verblijf: november 2018
BLOOMBrussels, Manager van NH Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2018

Hallo L_HBRS

Bedankt voor jouw feedback. Raar dat je onze kamers als klein hebt ervaren, wij hebben namelijk één van de grootste standaardkamers op de Brusselse markt. Door dat wij in een internationale omgeving zitten, spreken onze mensen ook vaak afkomstig uit het buitenland minstens één landstaal. Zij proberen zich constant bij te scholen en zijn er sommige onder personeelsleden die ook een cursus Nederlands aan het volgen zijn.

Spijtig zoals elke grootstad heeft Brussels zwervers.

We zijn blij om te lezen dat je ons hotel als mooi hebt ervaren.

Beoordeeld op 3 november 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst in diverse talen. Kamer met uitzicht op de stad en het Atomium was goed, hier en daar mag de klusjesman aan de slag; divers meubilair vertoont slijtage en het bad is echt aan vervanging toe.
Toen om de receptie belde voor een filter om thee te maken in de Senseo koffiemachine (zoals aangegeven op de instructie van het hotel), zeiden ze dat dat niet mogelijk was en dat ik in de bar een keteltje heet water kon komen halen....sorry maar dat is de omgekeerde wereld.....

Ontbijt is goed, uitgebreid buffet en een wafelauto, waarbij je je eigen Brusselse wafel kan bakken. Origineel en leuk!

Datum van verblijf: november 2018
BLOOMBrussels, Manager van NH Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2018

Hallo Worldwidelost

Bedankt voor jouw feedback, we zijn blij om te lezen dat je hebt genoten van de kamer en dat je een goed ontvangst had. Via de senseo kan je warm water bekomen en dan met het thee zakje een thee maken, deze worden standaard aangeboden in onze kamers.

Ik kan je tevens melden dat we in 2019 onze kamers gaan vernieuwen.

Super dat je ons ontbijt hebt kunnen uittesten met de wafelauto.