Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.326)
Beoordelingen filteren
4.326 resultaten
Waardering van reizigers
1.582
1.954
557
150
83
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.582
1.954
557
150
83
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
7 - 12 van 4.326 beoordelingen
Beoordeeld op 3 november 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst in diverse talen. Kamer met uitzicht op de stad en het Atomium was goed, hier en daar mag de klusjesman aan de slag; divers meubilair vertoont slijtage en het bad is echt aan vervanging toe.
Toen om de receptie belde voor een filter om thee te maken in de Senseo koffiemachine (zoals aangegeven op de instructie van het hotel), zeiden ze dat dat niet mogelijk was en dat ik in de bar een keteltje heet water kon komen halen....sorry maar dat is de omgekeerde wereld.....

Ontbijt is goed, uitgebreid buffet en een wafelauto, waarbij je je eigen Brusselse wafel kan bakken. Origineel en leuk!

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Worldwidelost
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BLOOMBrussels, Manager van NH Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2018

Hallo Worldwidelost

Bedankt voor jouw feedback, we zijn blij om te lezen dat je hebt genoten van de kamer en dat je een goed ontvangst had. Via de senseo kan je warm water bekomen en dan met het thee zakje een thee maken, deze worden standaard aangeboden in onze kamers.

Ik kan je tevens melden dat we in 2019 onze kamers gaan vernieuwen.

Super dat je ons ontbijt hebt kunnen uittesten met de wafelauto.


Met vriendelijke groet

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 oktober 2018

Jammer dat hier niemand Nederlands spreekt en zelfs het Engels van de onthaalmedewerkers is niet zo bijster goed. De communicatie verliep hierdoor heel stroef. Globaal valt dit hotel tegen, zeker gezien de prijs. De voorkant is zeer luidruchtig en de badkamer mag zeker een opfrisbeurt krijgen. Het lekker ontbijt maakt gelukkig veel goed.

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank DelphineDesaver
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BLOOMBrussels, Manager van NH Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2018

Dag DelphineDesaver

Het klopt inderdaad dat er meer collega's Nederlands zouden kunnen spreken, echter spreken ze allen zeer goed Engels.
Wij hebben verschillende collega's die niet afkomstig zijn van België, ook zij doen hun best om Nederlandse lessen te volgen.

Ik kan je tevens melden naar volgend jaar toe dat we onze badkamers gaan renoveren.


Met vriendelijke groet

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 oktober 2018 via mobiele applicatie

Vernieuwd hotel op wandelafstand van het centrum. Nieuwstraat, centraal station, ... liggen dicht bij. Propere kamer die voldoende groot is en voorzien is van gratis koffie, thee en water.
Degelijk ontbijt met verse ingrediënten. Personeel in de ontbijtruimte kon het afruimen van de tafels amper bijhouden wat de ruimte wat slordig deed overkomen. Producten werden wel snel bijgevuld indien op.
Wij hebben onze auto geparkeerd in parking Pacheco vlakbij het hotel. Deze parking was goedkoper dan de parking van het hotel, nl. €12/24u.
Tijdens ons weekend hebben wij gebruik gemaakt van de Hop On Hop Off bus. De opstapplaats ligt ook niet ver van het hotel, dichtbij de Nieuwstraat (Tip: korting via Groupon op ticket).

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Schrg
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BLOOMBrussels, Manager van NH Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2018

Bedankt GuyS1692 voor jouw mooie review! Ik kan je ook een tip delen, door lid te worden van ons NH Reward programma (gratis) en via onze eigen website heb je steeds de beste prijzen.


Met vriendelijke groet

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 oktober 2018

We kozen dit hotel op basis van de foto's op de website van het hotel. De kleuren van het interieur spraken ons zeer aan. We waren niet teleurgesteld. Prima hotel. Kamer 612 (hoekkamer) had een fantastisch uitzicht, maar de kwaliteit van het matras viel wat tegen en is aan vervanging toe. Maar het ontbijt de volgende ochtend maakte alles weer goed: zeer ruime keuze en van goede kwaliteit. We konden zelf omelet samenstellen, en dat werd in gebakken vorm een paar minuten later naar onze tafel gebracht door een hele vriendelijke dame van de bediening. Wij hebben niet geparkeerd onder het hotel, maar in een nabijgelegen parkeergarage die goedkoper was.

Kamertip: Hoekkamer op hogere verdieping geeft mooi uitzicht over de stad
Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Suzanne K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BLOOMBrussels, Manager van NH Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2018

Hallo Suzanne K

Bedankt voor jouw mooie beoordeling. Ik kan je reeds melden dat we naar volgend jaar toe onze kamers gaan vernieuwen, alsook onze bedden.


Met vriendelijke groet

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 september 2018

Goed centraal gelegen, modern hotel met mooie en ruime kamers. Er zijn parkingmogelijkheden onder het hotel. Vriendelijk en behulpzaam onthaal. Ontbijt was gratis bij de kamer en zeer uitgebreid. verse, zelf te bakken wafels waren heerlijk. Prijs/kwaliteit een zéér goed hotel. When in Brussels... go Bloom

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank JoV1187
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BLOOMBrussels, Manager van NH Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2018

Dag Jo V

Bedankt voor jouw 5-sterren beoordeling! Ons team is hier zeer blij mee!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken