Beoordeeld op 30 mei 2018

Fijne locatie, grote kamer, vriendelijke receptie, dichtbij het stripmuseum en bij een supermarkt en bij een metrostation en dichtbij gare du nord, maar wel vervelend dat ik verplicht 200 tekens moet a

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
BLOOMBrussels, Manager van NH Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2018

Dag bertusblom

Bedankt om de 200 tekens vol te maken ;-D
We vinden het fijn dat je een leuk verblijf hebt gehad bij ons!

Beoordeeld op 12 mei 2018 via mobiele applicatie

Het hotel oogt ruim en fris. De kamer was groot en de muurschildering is prachtig. We verbleven hier 2 nachten en na de eerste dag viel het ons op dat er lekkage was in de kamer, waarschijnlijk uit de douche. We hebben dit gelijk gemeld bij de receptie, en die boden ons gelijk een nieuwe kamer aan. We hebben dit vriendelijk geweigerd, omdat we al met ons jas aan stonden om uit eten te gaan. Maar het aanbod was zeer vriendelijk.
Het ontbijt is heerlijk, te veel om op te noemen. Alleen als het druk is, wordt er helaas niet snel bijgevuld.
Het hotel ligt op ongeveer 15 minuutjes lopen naar de Grote Markt. Een fijne wandeling.
Alleen hoe kan het toch dat een 4-sterrenhotel nog altijd werkt met een douchegordijn..

Datum van verblijf: mei 2018
BLOOMBrussels, Manager van NH Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2018

Dag mmrijke

We vinden het fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Onze teams doen er alles aan om elke gast telkens opnieuw zo confortabel mogelijk te ontvangen.

Beoordeeld op 18 april 2018

Hotel Bloom is gunstig gelegen naast de Kruidtuin, op loopafstand van het centrum van Brussel. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamer was licht, rustig, ruim en schoon. Er is een kluisje voor sleutels en papieren. Koffie en thee aanwezig. Lekker bed!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
BLOOMBrussels, Manager van NH Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2018

Dank je Ria voor jouw feedback! :-) Bloomy groetjes vanuit Brussel! :-)

Beoordeeld op 11 april 2018

goed bed, ontbijt perfect, maar vraag een kamer aan de achterzijde (voorzijde zeer rumoerig). De airco blaast alleen warme lucht ( ondanks dat de thermostaat anders doet vermoeden). dichtbij OV en op loopafstand van Grote Markt.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
BLOOMBrussels, Manager van NH Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2018

Dank u voor de feedback. Onze excuses dat de airco niet naar behoren heeft gewerkt. Heeft u de receptie gecontacteerd om assistentie te vragen? Zij kunnen u altijd helpen en een gepaste oplossing vinden voor het probleem. Nogmaals bedankt om het aan te kaarten, dit helpt ons onze service continu te verbeteren. We wensen u nog een fijne dag! Bloomy regards vanuit Brussel.

Beoordeeld op 9 april 2018

Mooie locatie dicht bij het centrum van Brussel ,
Prettige lichte en open sfeer met vriendelijke personeel en detail voor gastvriendelijkheid.
Uitstekende restaurant op locatie met ruime keuze aan heerlijke gerechten .
Iedere kamer heeft zijn eigen muurschildering gemaakt door een andere kunstenaar van de stad Brussel ( dus elke kamer is net even anders )
Wij verbleven 2 dagen en kwamen uitgerust terug van een mooi weekend.

Datum van verblijf: juni 2017
BLOOMBrussels, Manager van NH Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2018

Dank je voor jouw feedback Mark! Bloomy groetjes uit Brussel! :-)