Beoordeeld op 17 november 2017

Na overnacht te hebben in dit hotel, voor een lang weekeind in Brussel. Zijn wij echter teleur gesteld door de service die in dit hotel verleend werd. En wordt er duidelijk met 2 maten gemeten in de service verlening van dit hotel.

Na aangekomen te zijn in de lobby voldeed de eerste indruk van het hotel aan onze verwachtingen, grote moderne lobby met een mooi ingericht aangrenzend restaurant.
Dit alles straalt een bepaald service niveau uit. Echter werd dit service niveau niet waargemaakt door de ongastvrije houding van de receptionist. Deze was onduidelijk en onvriendelijk bij de incheck procedure, en over alle faciliteiten van het hotel en de omgeving.

Na eenmaal ingecheckt te hebben, zijn wij door gegaan naar onze kamer. Deze zijn groot,schoon en weer mooi ingericht. Hier hadden wij dan ook niks op aan te merken en voldeed ook zeer goed aan onze verwachtingen.

Helaas bleef het niet alleen bij de ongastvrije benadering tijdens het inchecken. Na het zien van het mooie ingericht restaurant/bar, besloten wij avonds dat wij daar nog even wouden aanschuiven om de avond af te sluiten. Na een plek gevonden te hebben in het restaurant, bleef echter de bediening richting ons uit. Wij hebben verschillende keren contact proberen te maken met de bediening maar werden hier in genegeerden. Tot voor ons de maat vol was en wij zijn weg gegaan. Het bar personeel maakt duidelijk onderscheidt tussen gasten die wel en niet het bedienen waard zijn. Dit werd voor ons nog extra onderstreept toen wij duidelijk het verschil zagen van hoe nieuwe gasten wel gast vrij ontvangen werden. De volgende dag werd deze trend ook door gezet bij het uitchecken.

Dit alles liet ons duidelijk zien dat het hotel een voorkeursbehandeling hanteert richtingen gasten. Je pas of wel of niet binnen hun profiel en dat laten ze duidelijk merken. Dit is zeer zonde omdat het hotel wel een zeer mooie inrichting heeft en een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft voor de kamers.

Datum van verblijf: november 2017
BLOOMBrussels, Manager van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2017

Hallo, bedankt voor je openhartige en uitgebreide feedback over Hotel BLOOM! We zijn wel verbaasd te lezen dat je denkt dat we een voorkeursbehandeling hanteren voor bepaalde gasten. We kunnen je op het hart drukken dat dat absoluut niet het geval is, we willen elke gast een buitengewoon verblijf geven en zorgen voor een leuke herinnering. We vinden het dan ook bijzonder jammer dat dat bij jou niet gelukt is. Daarom gaan we zeker met je feedback aan de slag. Bloomy groetjes uit Brussel!

Beoordeeld op 6 november 2017

Hotel Bloom biedt een uitstekende service tegen goede prijs. De kamers zijn ruim en comfortabel. De art decoratie geeft aan dat er extra aandacht gegeven wordt om de klant zo prettig mogelijk verblijf te geven.
Personeel is bekwaam en behulpzaam.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
BLOOMBrussels, Manager van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2017

Bedankt voor de zeer mooie complimenten, deze doen ons team heel veel plezier. We kijken er naar uit u bij een volgend verblijf in Brussel opnieuw te mogen verwelkomen. Groetjes van het ganse BLOOM!-team!

Beoordeeld op 2 november 2017 via mobiele applicatie

Toen we in de lobby kwamen viel het ons op dat het er koud was. De receptioniste was onduidelijk. Toen bleek het dat de liften stuk waren. Dat had ze beter eerder vermeld aangezien wij daar waren voor de dag erna naar het ziekenhuis te gaan. In dit geval was dat niet ideaal als je op het 4de verdiep ligt. Op de hotel kamer was het koud en de verwarming werkte niet. Het gaf geen aangenaam gevoel bij het binnenkomen. Er lag een dun deken op het bed. We hebben de hele nacht kou gehad. Bij de aankomst wouden we in het restaurant iets eten want we hadden speciaal een hotel genomen met restaurant. Op internet stond de vermelding dat het open was maar bij aankomst was het restaurant gesloten. We vonden het wel jammer. Een pluspunt is dat er een parking bij het hotel ligt.

Datum van verblijf: november 2017
BLOOMBrussels, Manager van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2017

Bedankt om de tijd te nemen om onze uitgebreide feedback over je overnachting te geven! We vinden het heel jammer om te lezen dat je verblijf bij ons niet was zoals je gehoopt had. Onze excuses daarvoor. Het is voor ons extreem belangrijk dat onze gasten een warm gevoel hebben, en we gaan dan ook met je opmerkingen aan de slag om hieruit te leren. Bloomy groetjes uit Brussel.

Beoordeeld op 9 oktober 2017

Heel plezierige inrichting, vriendelijke en vlotte bediening, prijs/kwaliteit eveneens in orde en de tram voor de deur is ook handig als je bij slecht weer de stad in wilt.
Klein minpuntje : Badkamer tegels mogen wat netter zijn...schimmel op de voegen oogt niet echt fris.
Voor de rest een aanrader !!!

Datum van verblijf: oktober 2017
BLOOMBrussels, Manager van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2017

Hallo Sigrid, dank je wel voor je review over Hotel BLOOM! We zijn heel blij te lezen dat je ons hotel een aanrader vindt 😉 Je opmerking over de badkamer nemen we ook zeker te harte. Hopelijk tot een volgende keer! Bloomy groetjes uit Brussel.

Beoordeeld op 8 oktober 2017

Alles was heel fijn. Konden al vroeg inchecken dus de hele middag Brussel kunnen verkennen. Ligt vlak bij de Botanique waar s avonds een optreden was. Kom zeker nog eens terug!
De bedden waren heerlijk, mooie grote tv en zelfs een strijkplank met strijkijzer.

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
BLOOMBrussels, Manager van nhow Brussels Bloom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2017

Wat een compliment 😊 Het doet ons enorm veel plezier te lezen dat we één van de leukste hotels zijn waar je al geweest bent! We kijken al uit naar je volgend bezoek. Bloomy groetjes uit Brussel.