Na overnacht te hebben in dit hotel, voor een lang weekeind in Brussel. Zijn wij echter teleur gesteld door de service die in dit hotel verleend werd. En wordt er duidelijk met 2 maten gemeten in de service verlening van dit hotel.
Na aangekomen te zijn in de lobby voldeed de eerste indruk van het hotel aan onze verwachtingen, grote moderne lobby met een mooi ingericht aangrenzend restaurant.
Dit alles straalt een bepaald service niveau uit. Echter werd dit service niveau niet waargemaakt door de ongastvrije houding van de receptionist. Deze was onduidelijk en onvriendelijk bij de incheck procedure, en over alle faciliteiten van het hotel en de omgeving.
Na eenmaal ingecheckt te hebben, zijn wij door gegaan naar onze kamer. Deze zijn groot,schoon en weer mooi ingericht. Hier hadden wij dan ook niks op aan te merken en voldeed ook zeer goed aan onze verwachtingen.
Helaas bleef het niet alleen bij de ongastvrije benadering tijdens het inchecken. Na het zien van het mooie ingericht restaurant/bar, besloten wij avonds dat wij daar nog even wouden aanschuiven om de avond af te sluiten. Na een plek gevonden te hebben in het restaurant, bleef echter de bediening richting ons uit. Wij hebben verschillende keren contact proberen te maken met de bediening maar werden hier in genegeerden. Tot voor ons de maat vol was en wij zijn weg gegaan. Het bar personeel maakt duidelijk onderscheidt tussen gasten die wel en niet het bedienen waard zijn. Dit werd voor ons nog extra onderstreept toen wij duidelijk het verschil zagen van hoe nieuwe gasten wel gast vrij ontvangen werden. De volgende dag werd deze trend ook door gezet bij het uitchecken.
Dit alles liet ons duidelijk zien dat het hotel een voorkeursbehandeling hanteert richtingen gasten. Je pas of wel of niet binnen hun profiel en dat laten ze duidelijk merken. Dit is zeer zonde omdat het hotel wel een zeer mooie inrichting heeft en een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft voor de kamers.