97 US$
Gratis annuleren tot 16/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
103 US$
Priceline97 US$
eDreams97 US$
getaroom.com103 US$
Beoordeeld op 22 januari 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel deelt de faciliteiten met twee andere hotels (Des Colonies en Progress Hotel). De kamers in Siru zijn zeer kaal. Dat maakt vier overnachtingen voor het werk een vorm van overleven. Positief zijn de hardheid van de bedden en de grote douchekop. Ik was wel blij dat ik een tweepersoonsbed had, want anders was het bed met mijn 1.85 meter erg klein. Negatief aan het hotel zijn:
- de niet werkende WiFi op de 7e verdieping;
- het feit dat er 10 euro per keer moet worden betaald voor een fitnessruimte waar vrijwel geen enkel apparaat goed werkt;
- het zeer eenvoudige en beperkte ontbijt;
- de faciliteiten op de kamer, waaronder geen stopcontacten bij het bed, geen waterflesje en zeer hard licht.
Dit was de eerste maar ook laatste keer dat ik hier heb overnacht.

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
LeChatelainH, other van Hotel Siru, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2018

Dear Freddy,

Thank you very much for your comment.
Please accept our sincere apologies for the inconveniences encountered during the stay.
We take your remarks very seriously, for which we will take adequate and immediate measures.

Every comment allows us to improve and provide the best service possible.

Nevertheless, we hope that you will give us a chance to regain your confidence and we are looking forward to welcoming you again at Siru.

Best regards,
Alexandre G

Beoordeeld op 1 januari 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is prima, maar ook niet meer dan dat. Het is prima voor een stedentrip, omdat je dan toch amper op de kamer bent. Het hotel is niet duur en de locatie is heel erg goed. De kamers zijn schoon en de badkamer was ook goed. Kortom, voor mensen die niet een te duur hotel willen hebben en niet veeleisend zijn, is dit een goed hotel.

Datum van verblijf: december 2017
LeChatelainH, Responsable relations clients van Hotel Siru, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2018

Dear guest,

Thank you for taking the time to share your experience.
It's a pleasure to read that you have been pleased with your stay at the hotel Siru.
We hope to have the chance to welcome you at our hotel hotel again in the near future.

Best regards,
Alexandre G,
The Siru hotel's team

Beoordeeld op 30 april 2017 via mobiele applicatie

2 overnachtingen gedaan. Bij aankomst hing er een penetrante citroenlucht op de kamer. Kamer is voldoende. Wel schoon dus. De hotels er tegenover doen 100 euro meer en 30 euro voor een ontbijt. Wij waren 140 euro kwijt voor 2 overnachtingen met ontbijt. Het ontbijt was goed, de koffie minder maar die drink je lekker op een terrasje in het centrum. Lopen ongeveer 10 minuten. Met de auto is het prima bereikbaar. Parkeergarage er tegenover. Kostte 28 euro voor twee dagen. Naast de parkeergarage heb je ook de metro. Al met al een gemiddeld hotel met een goede prijs kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 7 juli 2016 via mobiele applicatie

Niemand van het personeel sprak een woord Nederlands, in de kamer was geen enkel vrij stopcontact (het enige stopcontact was dit waar de tv in zat).
Doordat we de dag nog in Brussel bleven, hebben we onze bagage daar nog in bewaring gegeven. Bij onze thuiskomst bleek echter de oplader van mijn GSM verdwenen

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 28 november 2015

Goede locatie, eenvoudig hotel. Lobby delen ze met een naburig hotel wat nogal rommelig en onduidelijk is.

Verder was de kamer klein en geen uitzicht. Prima voor een nacht en zakelijke bestemming. Al is er dan ruim voldoende aanbod in de buurt, echter wel duurder.

Datum van verblijf: november 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken