Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 132
HotelIndigo.comUS$ 132
Hotels.comUS$ 132
PricelineUS$ 132
TravelocityUS$ 132
travelup.comUS$ 141
Beoordeeld op 6 februari 2022 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel met super knappe inrichting, veel kleine details. Geweldig goed en professioneel team. Geen vraag is voor hen te veel. Goed geslapen ik het heerlijk bed, genoten in de lekkere sauna, mooie kamer. En geweldig ontbijt buffet.

Datum van verblijf: februari 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Indigo Brussels - City, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2022

Dag,
Hartelijk dank voor uw review.

We zijn blij dat u een fantastisch verblijf bij ons heeft gehad. Fijn dat u ook nog eens ons personeel extra belicht, zij doen ten slotte hun uiterste best voor onze gasten een topervaring te bieden. Het doet ons plezier om te lezen dat dit bij u dan ook gelukt is.

Hopelijk zien we je snel nog eens!

Beoordeeld op 21 november 2021 via mobiele applicatie

Afgelopen weekend bezochten wij het Indigo Hotel te Brussel. Een prachtig hotel met een warme sfeer. Alles is erg mooi afgewerkt, aan ieder detail is gedacht. Inrichting is geweldig. Goed, uitgebreid en gevarieerd ontbijt. Veel verse producten. Van meerdere soorten yoghurt, granola, vers fruit, verse broden en wafels tot spiegelei, omelet, roerei, bacon, salade, lekkere koffie en verschillende verse vruchtensappen. Kortom voor ieder wat wils. De locatie is een goede uitvalsbasis om de stad te verkennen. Wij deden de stripwandeling (boekje te koop bij het stripmuseum), wat we iedereen kunnen aanraden. We hadden een premium kamer, die was ruim en schoon. De tweede dag was alles opnieuw schoongemaakt, bed keurig weer opgemaakt en de handdoeken vervangen. Daarnaast heeft het hotel een gezellige lounge. We hadden het geluk dat een ietwat aangeschoten meneer ons een drankje aanbood. Bleek later de general manager te zijn. Haha, een leuk verhaal voor thuis en we hebben ervan genoten. Vijf sterren, gewoonweg alles tiptop in orde en zeker een aanrader!

Datum van verblijf: november 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Hotel Indigo Brussels - City, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2021

Hallo beste mensen!
Hartelijk dank voor deze leuke feedback en mooie score.

De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat jullie zo genoten hebben!

Een volgende keer doe ik graag weer een drankje met jullie,

Beoordeeld op 14 november 2021

Indigo Brussels hotel heeft alles wat wij in een hotel zoeken : ontspannen sfeer, rustig en prachtig groen kader, supervriendelijk personeel, heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet, gezellige bar, nette en heel mooie kamer.
We zouden dit hotel aan iedereen aanraden!

Datum van verblijf: november 2021
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Indigo Brussels - City, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2021

Hallo gast,
Bedankt voor het schrijven van een review.

We zijn blij dat jullie genoten hebben van jullie verblijf en onze ontspannen sfeer waarderen. Ook fijn om te lezen dat ons gevarieerde ontbijtbuffet jullie gesmaakt heeft.

Vriendelijke groeten en graag tot ziens,

Beoordeeld op 23 september 2021 via mobiele applicatie

Als lid van IGH hotels gaan we meestal logeren in hun hotels.

Deze viel ons een beetje tegen, geen enkele medewerker die Nederlans sprak, in hartje brussel zou dit toch wel mogen vinden we.

De kamer was mooi, versierd met rozenblaadjes voor onze huwelijksverjaardag.

Kamer was ruim, toilet apart, proper gepoetst.

Het ontbijt: als je na 08u45 gaat ontbijten wordt er niet echt meer aangevuld, eitjes op of koud, gerookte zalm niet bijgevuld, brood was niet 100% vers, taai, niet krokant..

we zijn beter gewent bij IGH hotels, als gold elite member vonden we dit de minste van al onze bezoeken aan hun hotels.

Kamertip: Vroeg ontbijten, nederlandstalig personeel, housekeeping de kamer vroeger laten poetsen, de onze ging gepoetst worden 17u30????
Datum van verblijf: september 2021
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Indigo Brussels - City, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2021

Dag Frederik,
Bedankt voor uw feedback.

We zijn blij om te lezen dat jullie de kamer en het extraatje voor jullie jubileum op prijs stellen. Nogmaals gefeliciteerd daarmee! We vinden het echter jammer dat het ontbijt niet geheel aan jullie verwachtingen voldeed. Onze excuses voor het ongemak. Jullie mogen uiteraard ons personeel altijd vragen om een bepaald ontbijtproduct als deze net opgeraakt is, want zij helpen jullie graag. Normaal gesproken zijn er in elk departement Nederlandstalige personeelsleden aanwezig, maar op dat moment helaas niet. Hopelijk was dit niet onoverkomelijk en hadden jullie desondanks een fijn verblijf.

Groetjes en graag tot ziens,

Beoordeeld op 9 augustus 2021

Perfect!
Vriendelijk, hygiënisch, mooi interieur, lekker....
Echt van genoten.
Volgende keer nog fitness en sauna uitproberen. Die waren nu gesloten o.w.v.covid-19. Heel begrijpelijk.
We komen terug en zullen het hotel aanraden aan vrienden en familie.

Datum van verblijf: augustus 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Hotel Indigo Brussels - City, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2021

Beste Valerie,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

We lezen met veel plezier dat we hebben kunnen bijdragen tot een geslaagd verblijf en dat alles naar wens was, van de kamer tot de vriendelijke service van ons team! Daar doen we het voor.

Een volgende keer staan we graag weer voor jullie klaar.

Met vriendelijke groeten,