3 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 140
PricelineUS$ 156
Destinia.comUS$ 172
Beoordeeld op 14 november 2021

Indigo Brussels hotel heeft alles wat wij in een hotel zoeken : ontspannen sfeer, rustig en prachtig groen kader, supervriendelijk personeel, heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet, gezellige bar, nette en heel mooie kamer.
We zouden dit hotel aan iedereen aanraden!

Datum van verblijf: november 2021
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Indigo Brussels - City, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2021

Hallo gast,
Bedankt voor het schrijven van een review.

We zijn blij dat jullie genoten hebben van jullie verblijf en onze ontspannen sfeer waarderen. Ook fijn om te lezen dat ons gevarieerde ontbijtbuffet jullie gesmaakt heeft.

Vriendelijke groeten en graag tot ziens,

Beoordeeld op 23 september 2021 via mobiele applicatie

Als lid van IGH hotels gaan we meestal logeren in hun hotels.

Deze viel ons een beetje tegen, geen enkele medewerker die Nederlans sprak, in hartje brussel zou dit toch wel mogen vinden we.

De kamer was mooi, versierd met rozenblaadjes voor onze huwelijksverjaardag.

Kamer was ruim, toilet apart, proper gepoetst.

Het ontbijt: als je na 08u45 gaat ontbijten wordt er niet echt meer aangevuld, eitjes op of koud, gerookte zalm niet bijgevuld, brood was niet 100% vers, taai, niet krokant..

we zijn beter gewent bij IGH hotels, als gold elite member vonden we dit de minste van al onze bezoeken aan hun hotels.

Kamertip: Vroeg ontbijten, nederlandstalig personeel, housekeeping de kamer vroeger laten poetsen, de onze ging gepoetst worden 17u30????
Datum van verblijf: september 2021
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Indigo Brussels - City, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2021

Dag Frederik,
Bedankt voor uw feedback.

We zijn blij om te lezen dat jullie de kamer en het extraatje voor jullie jubileum op prijs stellen. Nogmaals gefeliciteerd daarmee! We vinden het echter jammer dat het ontbijt niet geheel aan jullie verwachtingen voldeed. Onze excuses voor het ongemak. Jullie mogen uiteraard ons personeel altijd vragen om een bepaald ontbijtproduct als deze net opgeraakt is, want zij helpen jullie graag. Normaal gesproken zijn er in elk departement Nederlandstalige personeelsleden aanwezig, maar op dat moment helaas niet. Hopelijk was dit niet onoverkomelijk en hadden jullie desondanks een fijn verblijf.

Groetjes en graag tot ziens,

Beoordeeld op 9 augustus 2021

Perfect!
Vriendelijk, hygiënisch, mooi interieur, lekker....
Echt van genoten.
Volgende keer nog fitness en sauna uitproberen. Die waren nu gesloten o.w.v.covid-19. Heel begrijpelijk.
We komen terug en zullen het hotel aanraden aan vrienden en familie.

Datum van verblijf: augustus 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Hotel Indigo Brussels - City, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2021

Beste Valerie,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

We lezen met veel plezier dat we hebben kunnen bijdragen tot een geslaagd verblijf en dat alles naar wens was, van de kamer tot de vriendelijke service van ons team! Daar doen we het voor.

Een volgende keer staan we graag weer voor jullie klaar.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 19 juli 2021 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel met alle accomodatie. Ruime kamer met alle comfort.
Vlotte service aan receptie. Heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Bar met ruime keuze aan dranken.
Echt een aanrader voor iedereen die eens wil ontspannen!

Datum van verblijf: juli 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Hotel Indigo Brussels - City, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2021

Beste gast,
We danken u hartelijk voor deze positieve recensie.

'Een aanrader voor iedereen die eens wil ontspannen', zo worden we graag omschreven! Fijn dat u de gastvrijheid van onze medewerkers en het comfort van uw ruime kamer op prijs stelde.

Een volgende keer verwelkomen we u met plezier opnieuw.

Vriendelijke groeten,

Gabriela, Happily at your service

Beoordeeld op 13 juli 2021

Twee uitstekende nachten verbleven in Indigo. Warm onthaal bij de receptie. Kamer tiptop in orde. Ontbijt erg verzorgd. Personeel in dit hotel straalt hartelijkheid uit. Handige locatie om de stad te bezoeken. Heel veel plantenhoekjes in de lobby om gezellig te ontbijten of te lunchen. Super!

Datum van verblijf: juli 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Hotel Indigo Brussels - City, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2021

Beste Lydia,
Hartelijk dank voor uw fijne feedback.

Wat leuk om te lezen dat onze plantenpracht in de smaak viel. Onze uitgebreide plantencollectie is geïnspireerd door onze locatie aan de Kruidtuin van Brussel. We zijn dan ook heel tevreden dat u onze groene oase zo aangenaam vond. We bedanken u ook voor uw mooie woorden over ons personeel en het lekkere ontbijt.

Groetjes en graag tot een volgende keer!

Gabriela, Happily at your service